Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg falt litt for den vognen jeg også. For Emmaljunga Edge Duo har visstnok et tungt understell.. mens den Citry Crossen så veldig grei ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den vogna er kjempefin ja!!! Jeg har kombi og det er TUNGT men ellers er vi knallfornøyd!

Hvordan er formen din da? Mye symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jammen tidlig på angelou :ler:

Men :hoppe: litt for 10 uker. Nå er det faktisk ikke lenge igjen til de magiske 12. Husker når var i uke 5 og så på de som hadde tickere med 10 uker, at jeg var så misunnelig for det var leeenge til jeg kom dit :fnise: Men det er fortsatt en stund igjen til Impala da. Tenk idag blir du mamma, Vennen! Lykke til! :klem:

Men fyttirakkern å det var kaldt i natt :fryser: Måtte ligge helt i fosterstilling for å holde varmen under dyna. For å gå og lukke vinduet orket jeg jo ikke. Først i morges tenkte jeg på at Heffalompen jobbet nattevakt, så jeg kunne jo bare ha tatt dyna hans i tillegg...

Ellers er Heffalompen veldig søt om dagen. Han koser, klemmer og snakker med magen allerede :rødme: Gleder meg til vi skal på UL og han får sett kengubarnet han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som er så stas som en stolt, vordende pappa :rødme: Sambo snik-koser og "snakker" med nurkeliten når jeg sover han, de driver å utvikler et eget morsespråk tror jeg, en dylt for ja og to for nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drømmer*

Artig å titte på vogner og slikt da!

Nå har jeg lite peiling på vogner egentlig, men er ikke emmaljunga veldig romstor? Mener ei kusine "klager" på det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå koseli med heffalompen da :rødme: Tror nok min mann og blir slik når det blir vår tur :love:

Jeg har ikke heller noe særli peil på vogner, men har hørt utrolig mye godt om simo vognene :)

Du må ikke ligge å fryse på natten, vennen. Du kan bli syk :nei:

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*drømmer*

Artig å titte på vogner og slikt da!

Nå har jeg lite peiling på vogner egentlig, men er ikke emmaljunga veldig romstor? Mener ei kusine "klager" på det.

:klemmer:

Mener du at den tar stor plass? Vet ikke, for jeg har jo ikke sett den live enda... Men den har ikke noen større liggemål en de andre i alle fall.

Og så håper jeg at du slipper å drømme så mye lenger :klem:

Såå koseli med heffalompen da :rødme: Tror nok min mann og blir slik når det blir vår tur :love:

Jeg har ikke heller noe særli peil på vogner, men har hørt utrolig mye godt om simo vognene :)

Du må ikke ligge å fryse på natten, vennen. Du kan bli syk :nei:

store :klemmer:

Ja vi så på Simo, men de er så tunge... Syk? Og de kommer fra deg, som ikke har vett på å ta vare på seg selv og sliter seg ut i tide og utide? :ler:

:klem:

:hoppe: for 10 uker :hoppe: Husker jeg tenkte akkurat det samme som deg om de som var lengre ute i snagerskapet!

Jeg tror man tenker ganskel likt om tid de første ukene :ler:

10 uker allerede! :overrasket:

:hoppe:

Det er ikke :overrasket: og allerede. Det er :sprettoy: og lei av å vente...

Er du 10 uker på vei allerede? Så fort dagene har gått.

:klem:

Det er visst bare jeg som synes at det har gått treigt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:kyss:

Takk søte Smile :klemmer:

Gratulerer med 10 uker :klem:

Og ligger ikke du akkurat en uke forran meg, så da er vel du 11 uker? Gratulerer tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...