Kylling Skrevet 25. august 2007 #2042 Skrevet 25. august 2007 For en forferdelig dødsfall! Håper det går bra med deg. Slikt setter virkelig livet i perspektiv og minner oss på at vi må ta godt vare på våre nærmeste. Man vet jo aldri hvor lenge man har dem..
pondusa Skrevet 25. august 2007 #2043 Skrevet 25. august 2007 Vi har hatt den vogna til begge våre små. Vil anbefale den på det varmeste. Vi har heller kjøpt en litt mer stilig sportsvogn når ungene har vært 7-8 mnd gamle. Vi har jo nå en quinny speedy til pondus, og jeg leker litt med tanken på å kjøpe en dreamy bag å sette på understellet, slik at simovognen kan fortsette å være sovevogn på veranda/ og senere i bhg for lille smule.
Eeyore Skrevet 25. august 2007 Forfatter #2044 Skrevet 25. august 2007 (endret) I kveld skal jeg kose meg hjemme alene Heffalompen er på fotballkamp sammen med niesen sin i Trondheim. Så jeg har tenkt å lage meg nachos og se på film. Og lillenevø tenker tydeligvis litt på at tante har baby i magen, for i dag kom han og spurt om babyen var kommet ut. Nei, det er lengte til svarte jeg. Imorgen da? spør lillenevø Ikke før en stund etter jul sier jeg. Åja, men har dere kjøp bleier til babyen enda da? Nei vi trenger jo ikke det siden det er så lenge til den kommer ut. Men bruker den ikke bleier inni magen da? På onsdag kveld fikk jeg migrene igjen. Og da fikk jeg ikke mindre enn to anfall oppå hverandre og det ble ikke bedre av å sove. Våknet flere ganger om natten av at jeg hadde vondt i hodet. Ble hjemme fra jobben i håp om at det skulle bli bedre iløpet av dagen, men det ga seg ikke. i 15-tiden orket jeg ikke mere og måtte ta en stikkpille. Det klødde først noe j****** men ble bra alledrede innen en time. Håper virkelig disse anfallene avtar etter 12 uke. Endret 25. august 2007 av Eeyore
Gjest CatClaw Skrevet 25. august 2007 #2045 Skrevet 25. august 2007 hei! Ei venninne av meg har nettopp kjøpt tautonia spirit S3 til barnet sitt, som kommer til i november. Har selv vært med og prøvd vogna, UTROLIG lett og svinger rundt på en 5 øring (som de sier.. ) det er en 3 hjuling, men er utrolig stabil med låsbart hjul og håndbrems. Jeg likte den utrolig godt, og vi prøvde MANGE vogner på den butikken. Var den jeg likte aller best.. Her er en liten link. http://www.lilleprinsen.no/product/10225/1...00_Fashion.html Ha en fin fin helg videre
Kykkelikokos Skrevet 25. august 2007 #2046 Skrevet 25. august 2007 Hehe. Ikke alltid like lett å forstå alt for disse småtassene. De er nå søte da Trist at du skal ha så mye migreneanfall. Det høres ikke noe godt ut!
Impala Skrevet 26. august 2007 #2048 Skrevet 26. august 2007 Så kjedelig med migrenen da, får håpe det bedrer seg Søte lillenevø da
Catus Skrevet 26. august 2007 #2049 Skrevet 26. august 2007 Bleier inni magen? Så søtt! ---------------- Huff, migrene er fryktelig vondt. Jeg har heldigvis aldri hatt det selv, men mannen var veldig plaget av det tidligere. Han var helt ødelagt under anfallene, og klarte ikke annet enn å ligge i mørket og legge press på øynene. Jeg håper det snart går over for din del. God bedring!
Toblerone Skrevet 26. august 2007 #2050 Skrevet 26. august 2007 I går var jeg på fest med vår felles kjente og holdt nesten på å røpe deg. Men tok meg i det akkurat i tide Hvordan er elleres formen?
Liljen Skrevet 27. august 2007 #2051 Skrevet 27. august 2007 Hei hei vennen Vogna var kjempefin. Kommer nok og til å vurdere noe sånt når/hvis vi blir gravide noen gang Håper du får en flott dag stor
Eeyore Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2052 Skrevet 27. august 2007 hei! Ei venninne av meg har nettopp kjøpt tautonia spirit S3 til barnet sitt, som kommer til i november. Har selv vært med og prøvd vogna, UTROLIG lett og svinger rundt på en 5 øring (som de sier.. ) det er en 3 hjuling, men er utrolig stabil med låsbart hjul og håndbrems. Jeg likte den utrolig godt, og vi prøvde MANGE vogner på den butikken. Var den jeg likte aller best.. Her er en liten link. http://www.lilleprinsen.no/product/10225/1...00_Fashion.html Ha en fin fin helg videre Ja, den er fin men vi har ikke lyst på 3-hjuling. Ute på landet, så er vel ikke det så bra på umåkede veier... Hehe. Ikke alltid like lett å forstå alt for disse småtassene. De er nå søte da Trist at du skal ha så mye migreneanfall. Det høres ikke noe godt ut! Men det virker som om han tenker på det også, for han kommer med noen velfunderte spørsmål innimellom. Og han lurte på hvordan babyen skulle komme ut av magen tilbake! Så kjedelig med migrenen da, får håpe det bedrer seg Søte lillenevø da Ja, håper virkelig det blir bedre etter 12 uke. Bleier inni magen? Så søtt! ---------------- Huff, migrene er fryktelig vondt. Jeg har heldigvis aldri hatt det selv, men mannen var veldig plaget av det tidligere. Han var helt ødelagt under anfallene, og klarte ikke annet enn å ligge i mørket og legge press på øynene. Jeg håper det snart går over for din del. God bedring! Kjedelig, men jeg overlever. Har mer dårlig samvittighet for jobben, som jeg må dra fra når det skjer. I går var jeg på fest med vår felles kjente og holdt nesten på å røpe deg. Men tok meg i det akkurat i tide Hvordan er elleres formen? Det hadde nok gått bra for hun kjenner ikke så mange av våre venner. Men broren hennes kjenner et vennepar av oss, så det er kanskje greit å vente litt... Hei hei vennen Vogna var kjempefin. Kommer nok og til å vurdere noe sånt når/hvis vi blir gravide noen gang Håper du får en flott dag stor Det er ikke noe hvis du blir gravid, for det blir du! Senest i november
Eeyore Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2053 Skrevet 27. august 2007 Jeg har gjort en revolusjonerende oppdagelse når det gjelder barnevogner. Eller, den er ikke så revolusjonerende og jeg hadde sikkert funnet det ut etterhvert uansett, men den har i alle fall snudd opp ned på valget vårt så langt. Kombivognene er jo så tunge og jeg har lett nettet rundt etter noen lette varianter. Da fant jeg ut hvorfor de er så tunge. De har jo både sittedelen og liggebagen på vognen samtidig! Da blir den jo nesten dobbelt så tung som nødvendig... Derfor har vi nå bestemt oss nesten helt sikkert for en Emmaljunga City cross som har et superlett understell og hvor man kan bytte ut sittedelen med en liggebag, og da veier vognen bare 11 kg! Heffalompen er itillegg kjempefornøyd med kule felger og senket vogn, så da blir alle glade Og så må jeg for Impala som er i fødsel! Heldiggrisen, jeg gleder meg så til det blir min tur.
angelou Skrevet 27. august 2007 #2054 Skrevet 27. august 2007 Men atte - hvorfor har du tatt bort tickeren din da, rekker jo ikke følge med jeg da
Eeyore Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2055 Skrevet 27. august 2007 Jeg har da ikke tatt bort tickeren :klø:
Flying Skrevet 27. august 2007 #2056 Skrevet 27. august 2007 Jeg var også innom i dag for å se hvor langt du var kommet. Og da ar det heller ingen ticket der.. Den vogna har jeg også sett på!
Kykkelikokos Skrevet 27. august 2007 #2058 Skrevet 27. august 2007 Emmaljunga City Cross så veldig fin ut med city bag'en! Hehe. Plutselig hadde du sust forbi meg i vogn-jungelen!
Eeyore Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2059 Skrevet 27. august 2007 Jeg var også innom i dag for å se hvor langt du var kommet. Og da ar det heller ingen ticket der.. Den vogna har jeg også sett på! Merkelig :klø: Men, har jeg blitt blind også nå Nei, tror jok ikke det Mulig det har vært noe feil på den... Emmaljunga City Cross så veldig fin ut med city bag'en! Hehe. Plutselig hadde du sust forbi meg i vogn-jungelen! Har skjønt at det er en stoooor fordel med en mann som har hatt lyst på barn i mange år. Han er superklar for babyshopping Synes det er koselig å se litt sammen på nettet, og så ble vi litt revet med
angelou Skrevet 27. august 2007 #2060 Skrevet 27. august 2007 Så moro med Heffalompen som er så ivrig Mannen her i huset har vært ganske lugn, synes det har vært for tidlig å begynne å handle, men nå begynner han å ta litt mer av, og har bestemte meninger om hva vi trenger, ikke trenger osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå