Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så stas med ul, 19 uker og full action! :)

Nyt tiden! Plutselig er det bare noen få dager igjen.. Går fortere enn du tror skjønner du.. (prater av erfaring..)

Tror jeg ingenting på! :sjenert:

Tiden går så saaakte :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med husvask da! Kommer du hit og hjelper meg etterpå eller? ;)

Jeg håper mannen vil hjelpe deg med husvasken senere for etter uke 36/37 kreves det en middagslur etter hver huslig oppgave. Spesielt å bytte på senga (noe jeg ikke klarte etter uke 39 mener jeg å huske, men vi har en kjempestor dobbeltdyne da)

Jeg er ikke spesielt glad i husvask, så jeg klarer meg med mitt eget ja :ler: Det er derfor det som regel hoper seg opp og jeg må ta en real sjau... :sjenert:

Sender over noen nybakte skillingsboller med deilig perlesukker på toppen ;)

Nam-nam, Takk!

Jeg tror babyene skjønner det når mammaene vil at de skal si fra at de er der jeg :fnise:

Er de like veloprdagne når de kommer ut også? *drømme*

Det skjønner ikke min ennå! ;)

Så koselig at du kjenner masse liv da! Når kjente du første gang?

Føste gang jeg kjente noen svake "blopp" var vel i uke 15. I uke 17 var jeg helt sikker og da kunne Heffalompen også kjenne det. Når jeg var på UL, så sa hun at morkaka lå på baksiden, så det har nok hjulpet på at jeg kjente det så tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas med ul, 19 uker og full action! :)

Nyt tiden! Plutselig er det bare noen få dager igjen.. Går fortere enn du tror skjønner du.. (prater av erfaring..)

Forløpig føles de som en evighet til 30. mars...

Signerer bare Flying jeg :fnise:

:vinke:

Tror jeg ingenting på! :sjenert:

Tiden går så saaakte :filer:

Men med flytting og jul, skal du se vi er der snart vi også ;)

:vinke:

Innom og oppdaterer meg. Går det bra med kengubarnet? :)

Kengubarnet har det tydeligvis veldig bra. Har blitt en aktiv karbat i det siste :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet diamantringen jeg har fått av Heffalompen :grine:

Skulle vaske hendene på jobben igår, og før jeg rakk å smøre meg så ble jeg forstyrret. Da skulle ta av ringen for å gjøre det etterpå, så var det ikke der :hår: Må har rukket å ta den av før jeg ble forstyrret, men finner den ikke igjen :gråte: Har til og med lett igjennom søppla... Turte nesten ikke si det til Heffalompen, men han tok det faktisk overraskende bra...

Har i det hele tatt blitt veldig surrete i det siste. Igår hadde jeg glemt at jeg skulle holde kurs etter jobben. Heldigvis ringte hun jeg hadde avtalt det med en time føre jeg skulle være der, ellers hadde jeg dratt rett hjem jeg... :sjenert: enda det stod i kalenderene min som lå oppslått på pulten :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så trist med ringen :( Tror du noen kan ha tatt den?

Jeg er også blitt veldig surrete, så vi får skylde på graviditeten. Jeg har veldig problemer med å huske avtaler, så jeg må sjekke mobilkalenderen hver dag for å greie å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne det heller, for jeg oppdaget det jo bare minutter etter at jeg hadde vasket hendene... Håpet i det lengste at den skulle dukke opp oppå noe, for det ville jo vært naturlig at jeg bare hadde lagt den fra meg et sted, men nei... :tristbla: Tilgjengjeld tror jeg nå at jeg har stiftet nærmere bekjetskap med nesten alle hybelkaninene vi har på jobben :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo litt snodig ut at den bare skal forsvinne slik da. Har du sjekket alle lommer på klærne dine at du ikke har puttet den der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeei så trist :tristbla: Det er utrolig kjipt å miste noe sånt da.. Håper virkeli den dukker opp igjen, vennen :)

Glemsk?? Det er jeg og, og jeg er ikke gravid :ler:

Håper du får en fin tirsdag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, kjenner følelsen idet man oppdager at ringen er borte ja. For et par uker siden satt jeg på sofaen, og plutselig oppdaget jeg at ringen var borte. Kunne ikke skjønne hvor den var blitt av. Til slutt fant Mannen den inni noe plast jeg hadde krøllet sammen...og kastet i søpla... :sjenert: Den har blitt så stor i det siste at det skal ingenting før den sklir rett at fingeren..(greit, jeg har nok gått litt ned, så fingeren er nok litt tynnere enn før..)

Håper den dukker opp igjen da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med ringen da! Huff, vet hvordan det er, jeg er skikkelig distre uansett, og det blir bare verre nå! Har du spurt alle på jobben da, om de kan ha sett den? Nå vet jeg ikke hvor mange dere er men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk måtte ta av meg gifteringen og forlovelsesringen for de har blitt så store at jeg nesten mistet de så mange ganger. Tørr ikke tenke på hvis jeg hadde mistet de :overrasket:

Ca to uker etter fødselen så vil du våkne du opp en morgen og merke at all bomullen i hjernen er borte... Det er en fin følelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Eeyore!

I håp om at denne kvelden skal gå litt fortere enn den har gjort til nå startet jeg altså på side 1 av dagboken din.

Etter 1 1/2 time og stort engasjement har jeg nå faktisk kommet meg gjennom det hele :popcorn:

Ble jo nesten like glad da du fikk din positive test som da jeg fikk min egen, og har sittet og fnist og plaget mannen min (som sitter ved siden av meg og ser på fotball:) med å kommentere diverse av dine søte innlegg.

Vil bare gratulere deg masse med graviditeten og er helt sikker på at du har noen fantastiske måneder framfor deg:)

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo litt snodig ut at den bare skal forsvinne slik da. Har du sjekket alle lommer på klærne dine at du ikke har puttet den der?

Har lett på alle tenkelige steder og sjekket lommene minst hundre ganger føles det som, men den dukke ikke opp...

Å neeei så trist :tristbla: Det er utrolig kjipt å miste noe sånt da.. Håper virkeli den dukker opp igjen, vennen :)

Glemsk?? Det er jeg og, og jeg er ikke gravid :ler:

Håper du får en fin tirsdag.

:klemmer:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er glemsk :fnise: Kanskje det er 30-års krisen :ler:

Åå, kjenner følelsen idet man oppdager at ringen er borte ja. For et par uker siden satt jeg på sofaen, og plutselig oppdaget jeg at ringen var borte. Kunne ikke skjønne hvor den var blitt av. Til slutt fant Mannen den inni noe plast jeg hadde krøllet sammen...og kastet i søpla... :sjenert: Den har blitt så stor i det siste at det skal ingenting før den sklir rett at fingeren..(greit, jeg har nok gått litt ned, så fingeren er nok litt tynnere enn før..)

Håper den dukker opp igjen da :)

Sjekket faktisk søpla også, da jeg kastet noe rett etter at jeg vasket hendene, men ikke der heller...

Så trist med ringen da! Huff, vet hvordan det er, jeg er skikkelig distre uansett, og det blir bare verre nå! Har du spurt alle på jobben da, om de kan ha sett den? Nå vet jeg ikke hvor mange dere er men...

Vi er ikke så mange, men alle er nå uderrettet om mitt savn... Håper den dukker opp når vi får fjernet litt esker :forvirret:

På den forrige arbeidsplassen min hadde jeg en kollega som under oppussingen fant igjen brillene sine bake en hylle. De hadde vært savnet i 2 år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så kjedelig med ringen. Det er virkelig et mareritt. Utrolig hvor knyttet man kan bli til slike ting og hvor mye de betyr.

Du er jo straks halvvies jo :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med ringen! Jeg håper virkelig at du finner den igjen! Jeg hadde blitt utrolig lei meg dersom jeg hadde mistet en av mine ringer som jeg går fast med (forlovelsesringen, samt en gullring jeg har fått til minne om min avdøde svigerfar).

Men det er nok sant at man blir litt svimete av å være gravid. Jeg klarte å gå på jobb i dag uten å ta på meg ett eneste smykke. Glemte både ringen, øredobber og halssmykke. Pleier som regel alltid å ha på meg ett eller annet, jeg føler meg litt naken og kjedelig uten. Men i dag gikk det totalt i glemmeboka.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...