Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Det blir nok fint med 3D-UL - har sett sånne 3D-bilder - utrolig fine! Ser nesten ut som om man ser gjennom magen med røngten-syn! :fnise:

Vi fikk med fot-bilde også - et helt perfekt bilde av to små føtter - den ene lå slik til at vi kunne se alle tærne.

Nå som du ble satt tilbake og jeg ble flytta frem, puster jeg deg i nakken! :ler: Min termin er nå 2. april - bare tre dager etter deg. Kanskje vi får samtidig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig bilde :rødme:

Husker svigermor sa med en gang hun så bildene, "Det blir en gutt!". Der tok hun feil gitt :fnise:

Heffalompen er nå helt bestemt på at det er en gutt, men jeg vet ikke om det er ønsketenkningen som tar litt overhånd :fnise: Jeg har frem til nå hatt jentefølelse, men akkruat nå så vet jeg ikke... Det ene eller det andre blir det uansett ;)

Hvis dere skal ha 3D-UL så er det vel kanskje store muligheter for at dere kommer til å se kjønnet da? Har Heffalompen tenkt på det? ;)

Vi må snart begynne å få tak i esker vi også.. Men vi skal ha visning her til helgen igjen, så vi får vente til etter det..

Forresten så har husleien gått opp igjen nå.. og naboen skal også selge.. Vi er så HELDIGE.. Urk..

Uff, men kan de bare bråbestemme en sånn husleieøkning da?

Kan man ikke nevne at man ikke vil se kjønnet også unngår de det området? 3D-UL er jo tross alt såpass sent at det kan jo kanskje gå an? :)

Når man tar 3D-UL, så er vel babyen så stor at det burde gå greit å unngå underlivet.

Er bare å nevne at man ikke vil vite kjønnet tenker jeg...

på min 3D så konstentrete legen seg hovedsaklig om hodet

(vi ville vite kjønnet da.. men det så han bare i 2D.. gjorde ikke om der)

Tror heller ikke det er noe problem nei.

Det blir nok fint med 3D-UL - har sett sånne 3D-bilder - utrolig fine! Ser nesten ut som om man ser gjennom magen med røngten-syn! :fnise:

Vi fikk med fot-bilde også - et helt perfekt bilde av to små føtter - den ene lå slik til at vi kunne se alle tærne.

Nå som du ble satt tilbake og jeg ble flytta frem, puster jeg deg i nakken! :ler: Min termin er nå 2. april - bare tre dager etter deg. Kanskje vi får samtidig? :)

Jeg er nå helt sikker på at vi får et april-barn, så det kan godt hende du føder før meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk vi pakket de første eskene! Ble litt bøker og pynteting fra kjellerstua. Heffalompen pustet lettet ut over at vi endelig er kommet igang, jeg synes det er kjedelig :sukk:

Men i dag har jeg hentet den nye mobilen min på posten :juhu: Nå ligger den til lading og jeg gleder meg til teste den ut :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk vi pakket de første eskene! Ble litt bøker og pynteting fra kjellerstua. Heffalompen pustet lettet ut over at vi endelig er kommet igang, jeg synes det er kjedelig :sukk:

Men i dag har jeg hentet den nye mobilen min på posten :juhu: Nå ligger den til lading og jeg gleder meg til teste den ut :sjarmor:

Har dere begynt å pakke? :sjenert: Det har ikke vi..

Når jeg skrev husleien, så betyr det egentlig ikke vanlig husleie. Det er i praksis fellesgjelden vår som betales ned via husleie.. og husleien er nå satt opp pga renteøkning. Andre eller tredje gang nå på kort tid. Er bare dårlig timing nå, synes det kunne ha kommet etter vi fikk solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første legen spurte om på 3D var om vi ville vite kjønn eller ikke, vi ville jo da, men de unngår dersom dere ikke vil.

Og det er absolutt å anbefale - helt utrolig gøy var det, spesielt for pappa`n tror jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi-oi! Ukesvis siden jeg har vært her!

Kjekt med ny mobil så du kan ta fine bilder og sende av lilletrollet!

:klem:

Er egentlig veldig fornøyd med den mobilen jeg har, og den har bra kamera, men den begynner å bli dårlig i batteriet, og det er jo alltid moro med ny :sjarmor:

Har dere begynt å pakke? :sjenert: Det har ikke vi..

Når jeg skrev husleien, så betyr det egentlig ikke vanlig husleie. Det er i praksis fellesgjelden vår som betales ned via husleie.. og husleien er nå satt opp pga renteøkning. Andre eller tredje gang nå på kort tid. Er bare dårlig timing nå, synes det kunne ha kommet etter vi fikk solgt ;)

Ja, Heffalompen har mast om det i flere uker allerede... Men vil kommer ikke så langt, for det er flere ting som skal kjøres bort, og Heffalompen er ikke ferdig med å pusse opp hengeren enda... :frustrert:

Det første legen spurte om på 3D var om vi ville vite kjønn eller ikke, vi ville jo da, men de unngår dersom dere ikke vil.

Og det er absolutt å anbefale - helt utrolig gøy var det, spesielt for pappa`n tror jeg :rødme:

Har skjønt at det er ekstra stas for fedrene å få se ja. Vi kjenner jo nurkene sparke hver dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal visst kjøre hele flyttelasset i lastebil. Så vi flytter for godt 3. desember. Hvilken dag har dere tenkt til å flytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt eksakt hvilken dag det blir, men engang i helgen 23-25. november. Container et bestilt til 17. november. Så da begynner vi å stable inn der uken i forveien, og så regner jeg med at den blir kjørt fredag 23. Kan la den stå i hagen på nyhuset, selv om ikke har fått nøkkelen enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart med container da :) Vi må snart få fingen ut og få tak i esker..

Satt og tenkte litt på hva som skjer i desember, og det er jaggu ikke mange ledige helgene den måneden med flytting første helgen, julebord neste, så en ledig helg, og så er det plutselig jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli godt å komme i hus før jul ja, men er veldig glad for at vi ikke skal feire hjemme. For to år siden renoverte vi hele huset og var ferdig med siste oppussing lille julaften. Juletreet stod fedig pyntet kl 04:30 natt til julaften... Håper jeg slipper det i år. Skal heldigvis ikke pusse opp noe i nyhuset, men det tar alltid tid å komme ut av alle eskene igjen. Og det er sannelig ikke lenge til jul nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei vennen :)

Ble sittende lenge å se på ul bildet ditt. Såå fantastisk!! :rødme: :rødme:

Tror og det blir aprilbaby på deg, og jeg har og en følelse på kjønn, men det sier jeg ikke bort :ler:

Må ikke slite deg ut i flyttesjauen.

stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fort nå ja.

Altfor fort... Det er så mye jeg skal rekke før jul.

Hei hei vennen :)

Ble sittende lenge å se på ul bildet ditt. Såå fantastisk!! :rødme: :rødme:

Tror og det blir aprilbaby på deg, og jeg har og en følelse på kjønn, men det sier jeg ikke bort :ler:

Må ikke slite deg ut i flyttesjauen.

stor :klemmer:

Jeg har lagt inn bildet som bakgrunn på PC'n :fnise: Til å begynne med var jeg litt snurt fordi vi ikke fikk noe bilde av hele kroppen, men når jeg ser hvor utrolig bra bilde det er av fjeset, er jeg egentlig bare veldig glad. Føler at jeg får litt mer forhold til babyen, når jeg liksom vet hvordan h*n "ser ut".

Veldig greit å ha meninger, når du ikke vil si de ja :ler: Da kan du jo bare si at du hadde rett... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**** j**** dritt mobil :frustrert: Helt frem til nå har jeg egentlig vært veldig fornøyd med den gamle samsungmobilen. Men nå som jeg skal flytte over til den ny, er den et hærk :sur: Finnes ingen funksjon som kopierer kontaktene ned på sim-kortet så jeg enkelt kan flytte de over på den nye mobilen. Og ikke vil den sende de til PC'n via bluetooth heller... Så skulle jeg prøve å putte Heffalompens sim-kort i den gamle og føre de over til den nye via bluetooth, men da er den selvsagt operatørlåst! Så nå sitter jeg her da, og venter på mail fra Tele2 med kode for å låse den opp... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Mannen min hadde akkurat samme problem da han skulle skifte telefon. Umulig å få kopiert kontaktene fra sim. Han hadde dog ikke samsung.

Nå er det bare 4 dager igjen til du er halveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobil er noe herk :ler:

Lånte den gamle samsungmobilen til mannen min, når min var på reperasjon, og det var noe dritt. Skal aldri ha samsung!! :ler:

God helg, vennen.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Mannen min hadde akkurat samme problem da han skulle skifte telefon. Umulig å få kopiert kontaktene fra sim. Han hadde dog ikke samsung.

Nå er det bare 4 dager igjen til du er halveis!

Nei, jeg har en uke igjen... :( Jeg ble jo satt 3 dager tilbake på UL, og har ikke endret tickeren enda :sjenert:

Mobil er noe herk :ler:

Lånte den gamle samsungmobilen til mannen min, når min var på reperasjon, og det var noe dritt. Skal aldri ha samsung!! :ler:

God helg, vennen.

store :klemmer:

Og så er man jo bare så ivrig på å få brukt den nye, og så må man gå der og vente og irritere seg over problemer :tunge1: Men nå har jeg i alle fall fått løst opp operatørlåsen, så nå trenger jeg bare et ekstra sim-kort. Kanskje jeg kan få låne av en kollega en liten stund :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...