Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Synes ikke det er sært jeg... :sjenert: Det er liksom et av livets mysterier, og da vil jeg bevare det helt frem til avsløringen ved fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal jeg klare å gå og vente i 4,5 mnd da? Jeg er imponert over at dere klarer å vente så lenge med å finne ut.

Jeg må nok ringe til gynekologen/jordmoren din etter dere har vært på UL, så jeg får vite det! :ler: Nei, huff, kjønn er egentlig uvesentlig. Det viktige er jo at babyen er frisk og i fin form! Blir spennende å se om dere må flytte termindatoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en pall med tålmodighet av Petra Prøvedokke under prøvingen, så jeg har litt igjen ;) *sender over en boks til Kykkelikokos* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk ;) Nå går nok ventingen mye fortere. :ler: Du kan få en skillingsbolle/kanelbolle som takk. Hadde bakedag her i går. Namnam. Skal til svigers nå og spise boller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er sært jeg... :sjenert: Det er liksom et av livets mysterier, og da vil jeg bevare det helt frem til avsløringen ved fødselen.

Det synes jeg også... Før UL'ens tid var det jo ingen som visste bortsett fra gjetting og kjerringråd. Men er visst mange som synes det er sært, har inntrykk av at de fleste vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig sånn de andre har skrevet her, du kan fint melde deg inn i flere bokklubber, men bare ta de en etter en etter du har mottatt gavekortene!!! Så det går nok så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad for at vi ikke ville vite kjønnet, syns den spenningen var deilig å ta og føle på.

Herregud er det UL allerede, syns jo nettopp du ble gravid jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke det er sært. For meg var det jo det samme, men sambo ville vite - og enden på visa er at vi veit mest sannsynlig, det vil si at egentlig så veit vi jo ikke likevel :ler:

Husker jeg var skikkelig forbanne på hele svigerfamilien min etter ordinær Ul fordi det hørtes ut som om det var verdenskrise fordi vi ikke fikk vite hva det var, og hvordan SKULLE de overleve det. Ingen som brydde seg om at babyen var frisk liksom :kjefte: Fikk et lite innfall av "do not mess with the pregnant lady" da husker jeg :ler:

Uansett, MASSE lykke til i morgen - jeg gleder meg til å høre oppdatering :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk ;) Nå går nok ventingen mye fortere. :ler: Du kan få en skillingsbolle/kanelbolle som takk. Hadde bakedag her i går. Namnam. Skal til svigers nå og spise boller.

Takk for bolle, smakte godt :)

Det synes jeg også... Før UL'ens tid var det jo ingen som visste bortsett fra gjetting og kjerringråd. Men er visst mange som synes det er sært, har inntrykk av at de fleste vil vite.

Det er godt at vi er flere :)

Riktig sånn de andre har skrevet her, du kan fint melde deg inn i flere bokklubber, men bare ta de en etter en etter du har mottatt gavekortene!!! Så det går nok så bra så!

*venter spent på mail fra bokklubben..*

Jeg er glad for at vi ikke ville vite kjønnet, syns den spenningen var deilig å ta og føle på.

Herregud er det UL allerede, syns jo nettopp du ble gravid jeg :fnise:

Det er det jeg har lyst til også, så får alle andre bare dø av nysgjerrighet :fnise:

Jeg synes heller ikke det er sært. For meg var det jo det samme, men sambo ville vite - og enden på visa er at vi veit mest sannsynlig, det vil si at egentlig så veit vi jo ikke likevel :ler:

Husker jeg var skikkelig forbanne på hele svigerfamilien min etter ordinær Ul fordi det hørtes ut som om det var verdenskrise fordi vi ikke fikk vite hva det var, og hvordan SKULLE de overleve det. Ingen som brydde seg om at babyen var frisk liksom :kjefte: Fikk et lite innfall av "do not mess with the pregnant lady" da husker jeg :ler:

Uansett, MASSE lykke til i morgen - jeg gleder meg til å høre oppdatering :klemmer:

Trasig med sånne folk altså. Kan de ikke bare slå seg til ro med deres valg? Lite de kan få gjort med det uansett ;)

Svigermoren til broren min visste ikke om vi hadde vært på UL og spurte om vi visste hva det ble. Ja, det blir baby, svarte jeg. Da begynte hun å le, og sa det var godt det ble det i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorges surret jeg det skikkkelig til... I går kveld stilte jeg klokkeradioen, trodde jeg. Så våknet jeg idag, og var kjempeforsinket. Viste seg at jeg hadde stil selve alarmen og IKKE klokka. Så klokka gikk på sommertid og alarmen var satt til leggetid igår :ler:

Mye stress på jobben idag også. Det er jo helt håpløst å være borte et par dager, for alt bare hoper seg opp :(

Godt jeg skal ha fri i hele morgen til UL :juhu:

Glemte forresten å fortelle at jeg fikk kjøpt meg julekjole i Stockholm. De har jo ikke fått noe pentøy på HM, men fant en helt fantastisk Indiska butikk i Gamla Stan. De hadde en kjempefin kjole med høyt liv og plass til mye mage under :) Så nå kan jeg dra på julebord og pynte meg til julen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke time før kl 14, men siden jobben ligger den ene veien og sykehuset den andre, var det like greit å ta hele dagen fri :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, UL i morgen :hoppe:

Heldiggris som har funnet deg julebordkjole. Jeg må nok trø til med kjolen jeg gikk med i fjor, for den passet over magen fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det omvendt, vi ville vite kjønn og familien var helt SJOKKERT!!! :fnise:

Takk for bolle, smakte godt :)

Det er godt at vi er flere :)

*venter spent på mail fra bokklubben..*

Det er det jeg har lyst til også, så får alle andre bare dø av nysgjerrighet :fnise:

Trasig med sånne folk altså. Kan de ikke bare slå seg til ro med deres valg? Lite de kan få gjort med det uansett ;)

Svigermoren til broren min visste ikke om vi hadde vært på UL og spurte om vi visste hva det ble. Ja, det blir baby, svarte jeg. Da begynte hun å le, og sa det var godt det ble det i alle fall :ler:

:klø: Ser ut som de har tatt bort gavekorttilbudene nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oooh, UL i morgen :hoppe:

Heldiggris som har funnet deg julebordkjole. Jeg må nok trø til med kjolen jeg gikk med i fjor, for den passet over magen fremdeles.

Det var en absolutt nødvendighet... Ingen av min kjoler hadde nok passet...

Lykke til på UL i morra! :)

Takk, i lige måte :klem:

Så deilig å ha funnet kjole da.

Lykke til på UL i morgen :)

Åh, gleder meg virkelig nå :hoppe:

Her var det omvendt, vi ville vite kjønn og familien var helt SJOKKERT!!! :fnise:

:klø: Ser ut som de har tatt bort gavekorttilbudene nå???

Ja, sannelig! De fant vel ut at det var dårlig business :fnise: Godt jeg rakk å få med meg ett i går da :)

Hei hei vennen :)

Masse lykke til i morgen :hoppe: Gleder meg veldig til å høre oppdatering! :)

store store :klemmer:

Det skal du få vet du vennen ;) Tenker på deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld fikk jeg en liten sjokkfølelse igjen. Kengubarnet romsterte veldig i magen, og plustelig fikk jeg litt angst, shit jeg har en baby inni der :overrasket: Det gikk heldigvis fort over da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...