Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Ja, hvis du spiste en helt liter med sjokoladepudding, så stemmer nok det.

Heffalompen ligger i senga med bøtta forran seg... Har egntlig ikke så mye medlidenhet med ham siden det er fyllesyke. Kan takke seg selv at han glemmer at han ikke tåler sprit ;) Og han visste på forhånd at storenevø skal feire bursdag idag, så han slipper ikke unna...

Jeg sliter med hva vi skal kjøpe til ham. Begynner å få litt dårlig tid nå :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, hvis du spiste en helt liter med sjokoladepudding, så stemmer nok det.

Heffalompen ligger i senga med bøtta forran seg... Har egntlig ikke så mye medlidenhet med ham siden det er fyllesyke. Kan takke seg selv at han glemmer at han ikke tåler sprit ;) Og han visste på forhånd at storenevø skal feire bursdag idag, så han slipper ikke unna...

Jeg sliter med hva vi skal kjøpe til ham. Begynner å få litt dårlig tid nå :forvirret:

Mannfolkene har bare godt av å være litt kvalm ;) Vi er jo kvalme i mange måneder. Og når det attpåtil et selvforskyldt, så er det ikke noe synd i dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er og svett og veldig fyllesyk i dag :fnise:

Har bare godt av det, som man reder, så ligger man :ler:

Ha en flott søndag, vennen

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Innom og sjekker hvordan det står til :)

:klem:

:hallo:

:klem:

Mannfolkene har bare godt av å være litt kvalm ;) Vi er jo kvalme i mange måneder. Og når det attpåtil et selvforskyldt, så er det ikke noe synd i dem ;)

Nå har jo ikke jeg vært kvalm da... :sjenert:

Min mann er og svett og veldig fyllesyk i dag :fnise:

Har bare godt av det, som man reder, så ligger man :ler:

Ha en flott søndag, vennen

:klemmer:

Ja, de får bare ligge der og synes synd på seg selv :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dratt med meg Heffalompen på bursdag igår ja, men han var ganske taus hele kvelden :fnise:

Lillenevø er kjempesøt og maser på moren sin at de må kjøpe bleier til babyen. Moren hans prøver å forklare at det er lenge til den kommer. Ok, i overimorgen da? :rødme:

Idag har Heffalompen vært flink og kuttet opp resten av veden. Jeg skulle gjerne ha hjulpet til og stablet, men det var det som startet bekkenproblemene... Så jeg ble sittende og holde min sykemeldte far med selskap. Men nå skal jeg lage pizza til snille Heffalompen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, du har ikke vært kvalm. :fnise: Men du kan jo ikke drikke alkohol, så da er det jo litt juks at de kan drikke! Neida. Hehe. Vi har det nok ikke så fælt vi heller, tenker jeg. Vi får jo oppleve å ha lille knøttet i magen og kjenne bevegelser og slikt etter hvert. Det er jo noe kjempestort som mannfolkene ikke får oppleve.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg savner ikke fyllesyken i det hele tatt. Nå er jeg gift med en som ikke drikker noe særlig heller, så han ligger svært sjelden og spyr på søndagene, men det har jo skjedd at vi begge har gjort det.. :sjenert: Jeg var ganske så kvalm jeg, men det har gått over nå... Merkelig så fort man glemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyllesyke er ikke noe gøy, nei,men en av de "sykdommene" her i livet man kan takke seg selv for.

Håper du får en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Takk for beroligende ord i dagboka mi. Så du spottet også i uke 6? Ble så redd for å miste på nytt...huff...

Ønsker deg en fin tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så søt lillenevø :fnise:

Jeg er helt rørt over hvor mye han tenker på babyen jeg :)

:vinke:

Ånei, du har ikke vært kvalm. :fnise: Men du kan jo ikke drikke alkohol, så da er det jo litt juks at de kan drikke! Neida. Hehe. Vi har det nok ikke så fælt vi heller, tenker jeg. Vi får jo oppleve å ha lille knøttet i magen og kjenne bevegelser og slikt etter hvert. Det er jo noe kjempestort som mannfolkene ikke får oppleve.

Har spurt Heffalompen om han ikke er er misunnelig, men han kunne ikke tenke seg å være gravid nei. Trives best fra utsiden :fnise:

Uff, jeg savner ikke fyllesyken i det hele tatt. Nå er jeg gift med en som ikke drikker noe særlig heller, så han ligger svært sjelden og spyr på søndagene, men det har jo skjedd at vi begge har gjort det.. :sjenert: Jeg var ganske så kvalm jeg, men det har gått over nå... Merkelig så fort man glemmer ;)

Vi drikker veldig sjelden vi også egentlig. Er kanskje derfor det blir så fatalt for ham når han virkelig ramler utpå :ler:

Fyllesyke er ikke noe gøy, nei,men en av de "sykdommene" her i livet man kan takke seg selv for.

Håper du får en fin mandag :klem:

Deilig at det er leeeenge til jeg evt blir fyllesyk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...