Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Husker veldig godt hvor laaaaange de første 12 ukene var jeg :klemmer:

Men dine var jo ikke lange. I alle fall ikke for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 10 uker! :klem:

Sa ikke du om tickeren din at du gledet deg til blomsten kom seg bort fra magen? Det er den så absolutt nå :)

Tida går nok fort noen uker og seint andre, og når vi sitter der med rier tenker vi nok at tida har gått altfor fort og helst kunne gått litt bakover igjen tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 10 uker. Nå er det bare to små uker igjen til den magiske grensa.

:klem:

:hoppe: for ti uker!

:hoppe: for 10 uker :hoppe:

:klemmer:

Takk, takk, Nå håper jeg virkelig at den klorer seg fast til etter uke 12 og helt frem til termin ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 10 uker! :klem:

Sa ikke du om tickeren din at du gledet deg til blomsten kom seg bort fra magen? Det er den så absolutt nå :)

Tida går nok fort noen uker og seint andre, og når vi sitter der med rier tenker vi nok at tida har gått altfor fort og helst kunne gått litt bakover igjen tenker jeg :fnise:

Ja, det har den :) Men det er ennå laaaangt igjen... :sjenert: Heffalompen og jeg snakket i går om at vi skulle ønske vi kunne hoppe rett til uke 20 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var Heffalompen og jeg ute for å kjøpe konfirmasjonspresang. Jeg dro rett fra jobb, så når han kom var jeg på H&M. Skulle gå ut for å møte ham, men neida, Heffalompen skulle inn i barneavdelinge :fnise: Fant en veldig søt sparkebukse i grønnbeige fløyel og et kult sett i fleece med kumønster og ører på hetta.

Ellers ble jeg visst avslørt på bryllupet allikevel... Heffalompen tar innimellom noen nattevakter på hotellt som vi var på, og kjenner derfor de fleste der. Og selv om ingen av vennene våre så at vinglasset mitt aldri ble tomt, så la selvsagt servitøre merke til at hun aldri fylte på... Hun hadde spurt Heffalompen igår om det var en junior på vei, men Heffalompen hadde jugd så det stod etter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei hei, vennen.

:fnise: Busted rett og slett!! Nå er det ikke lenge til dere kan fortelle den fantastiske nyheten likevell :)

Håper du får en flott helg

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vogn dere har sett på.

Vi har hatt simo kombi til begge våre, men mest av praktiske årsaker. Vi reiser mye med båt til svigers, og da kan man bare bære med seg bærebagen og la resten av vogna stå ute i gangen.

Gratulerer med overståtte 10 uker da. Har magen begynt å vise seg nå? Husker jeg måtte begynne med gravidklær i uke 10 med begge mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...