Kykkelikokos Skrevet 27. august 2007 #2061 Del Skrevet 27. august 2007 Må innrømme at jeg falt litt for den vognen jeg også. For Emmaljunga Edge Duo har visstnok et tungt understell.. mens den Citry Crossen så veldig grei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2062 Del Skrevet 27. august 2007 Og så synes jeg det var så bra at man kan velge forskjellig farge på Sittedelen og Citybagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. august 2007 #2063 Del Skrevet 27. august 2007 Ja, da går man kanskje ikke så fort lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. august 2007 #2064 Del Skrevet 27. august 2007 Den vogna er kjempefin ja!!! Jeg har kombi og det er TUNGT men ellers er vi knallfornøyd! Hvordan er formen din da? Mye symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2007 #2065 Del Skrevet 27. august 2007 Innom med stoooore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2007 #2066 Del Skrevet 28. august 2007 Gratulerer med 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2067 Del Skrevet 28. august 2007 Du er jammen tidlig på angelou Men litt for 10 uker. Nå er det faktisk ikke lenge igjen til de magiske 12. Husker når var i uke 5 og så på de som hadde tickere med 10 uker, at jeg var så misunnelig for det var leeenge til jeg kom dit Men det er fortsatt en stund igjen til Impala da. Tenk idag blir du mamma, Vennen! Lykke til! Men fyttirakkern å det var kaldt i natt Måtte ligge helt i fosterstilling for å holde varmen under dyna. For å gå og lukke vinduet orket jeg jo ikke. Først i morges tenkte jeg på at Heffalompen jobbet nattevakt, så jeg kunne jo bare ha tatt dyna hans i tillegg... Ellers er Heffalompen veldig søt om dagen. Han koser, klemmer og snakker med magen allerede :rødme: Gleder meg til vi skal på UL og han får sett kengubarnet han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2007 #2068 Del Skrevet 28. august 2007 Ingenting som er så stas som en stolt, vordende pappa :rødme: Sambo snik-koser og "snakker" med nurkeliten når jeg sover han, de driver å utvikler et eget morsespråk tror jeg, en dylt for ja og to for nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2069 Del Skrevet 28. august 2007 Så herlig Det er så deilig å vite at de gleder seg så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. august 2007 #2070 Del Skrevet 28. august 2007 *drømmer* Artig å titte på vogner og slikt da! Nå har jeg lite peiling på vogner egentlig, men er ikke emmaljunga veldig romstor? Mener ei kusine "klager" på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2007 #2071 Del Skrevet 28. august 2007 Såå koseli med heffalompen da :rødme: Tror nok min mann og blir slik når det blir vår tur :love: Jeg har ikke heller noe særli peil på vogner, men har hørt utrolig mye godt om simo vognene Du må ikke ligge å fryse på natten, vennen. Du kan bli syk store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. august 2007 #2072 Del Skrevet 28. august 2007 :juhu: for 10 uker :juhu: Tiden går sååå fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. august 2007 #2073 Del Skrevet 28. august 2007 for 10 uker Husker jeg tenkte akkurat det samme som deg om de som var lengre ute i snagerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. august 2007 #2074 Del Skrevet 28. august 2007 10 uker allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 28. august 2007 #2075 Del Skrevet 28. august 2007 Er du 10 uker på vei allerede? Så fort dagene har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2076 Del Skrevet 28. august 2007 *drømmer* Artig å titte på vogner og slikt da! Nå har jeg lite peiling på vogner egentlig, men er ikke emmaljunga veldig romstor? Mener ei kusine "klager" på det. Mener du at den tar stor plass? Vet ikke, for jeg har jo ikke sett den live enda... Men den har ikke noen større liggemål en de andre i alle fall. Og så håper jeg at du slipper å drømme så mye lenger Såå koseli med heffalompen da :rødme: Tror nok min mann og blir slik når det blir vår tur :love: Jeg har ikke heller noe særli peil på vogner, men har hørt utrolig mye godt om simo vognene Du må ikke ligge å fryse på natten, vennen. Du kan bli syk store Ja vi så på Simo, men de er så tunge... Syk? Og de kommer fra deg, som ikke har vett på å ta vare på seg selv og sliter seg ut i tide og utide? for 10 uker Husker jeg tenkte akkurat det samme som deg om de som var lengre ute i snagerskapet! Jeg tror man tenker ganskel likt om tid de første ukene 10 uker allerede! Det er ikke og allerede. Det er og lei av å vente... Er du 10 uker på vei allerede? Så fort dagene har gått. Det er visst bare jeg som synes at det har gått treigt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. august 2007 #2077 Del Skrevet 28. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. august 2007 #2078 Del Skrevet 28. august 2007 Gratulerer med 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2007 #2079 Del Skrevet 28. august 2007 Husker veldig godt hvor laaaaange de første 12 ukene var jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2080 Del Skrevet 28. august 2007 Takk søte Smile Gratulerer med 10 uker Og ligger ikke du akkurat en uke forran meg, så da er vel du 11 uker? Gratulerer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå