Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at alt var bra med den lille i magen. En tvilling som ikke blir noe av er nok veldig vanlig, og ordner seg normalt av seg selv. Enten absorberes den av morkaken/livmora, eller så kapsler den seg inn og kommer ut med morkaken. Skal du til flere UL før den oridinære?

Hurra for 100 sider!

:danse::5::kul::perebrus: :juhu: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kjenner jeg at jeg har litt sommerfugler i magen... Vi skal spise middag hos svigers og fortelle om barnebarnet. Heffalompen mener moren han kommer til å få bruk for hjertestarteren hun har operert inn :fnise: Vi har dessverre klart å glemme bursdagen hennes 10. august, så vi skal lage et kort hvor vi beklager så mye og håper det går greit at det kommer en overraskelse i mars. Og så limer vi inn en kopi av UL-bildet. Tror vi er tilgitt det meste da :ler:

Når jeg kom hjem fra jobben igår hadde Heffalompen satt UL-bildet opp mot en blomstervase på bordet og så fasinert på det både titt og ofte. Det var bare så vidt jeg fikk lov til å ta det med på jobben idag for å ta kopi av det :rødme: (skal scanne det inn, men da må vi låne scanneren til foreldrene mine, så det blir ikke før imorgen). Og først var han litt sur fordi jeg hadde kjøpt den bodyen, og mente det var for tidlig å begynne å handle. Men etterpå kom det fram at han hadde lyst til å være med å kjøpe de første klærne, så da fikk jo jeg kjempedårlig samvittighet... :sjenert:

Imorges fikk jeg det første kvalmeanfallet også. Det varte ikke mer enn 5 sekunder, men det kom som en tornado. Skulle akkurat til å begynne å lage frokost, da jeg plutselig fikk en kjempebrekning og måtte sette meg ned. Trodde jeg skulle spy utover hele kjøkkengulvet, men det var borte igjen like fort som det kom. Etterpå kunne jeg spise frokost uten problemer. Merkelig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir å fortelle det da :)

Hadde ikke klart å fortelle det så tidlig jeg, men hvis jeg hadde hatt en UL, så hadde det nok vært enklere tror jeg.

Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare nærmeste familie som får vite det da. De vil jo få vite om en abort også, så da kan vi fortelle det nå som vi et at det står bra til. Men venner og andre venter vi med til uke 12. Ryktene sprer seg fort, og jeg vil ikke at jeg må fortelle hvem som helst jeg møter på gata at det kanskje har gått galt.

Men hadde ikke du UL tidlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hadde ikke du UL tidlig da?

Hadde i uke 12, og da fortalte vi det til de nærmeste ikke lenge etterpå.

Edti: Mamma og pappa hadde faktisk vist det siden uke 7, men det var fordi de var på beøsk, og de var de eneste som visste at vi hadde hatt en SA.

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fortalt det til svigers! Svigermor ble så glad at hun begynte å gråte. Hun satte stor pris på UL-bildet og det gjorde ikke noe at vi hadde glemt bursdagen hennes, for dette var den beste gaven hun kunne få. Og hun hadde lyst til å begynne å strikke med en gang. I tillegg ville hun gjerne kjøpe vogn, og det er ikke oss imot. Hun insisterer også på at vi må ha ny, for det kunne jo hende vi får bruk for den flere ganger, så da er vi strålende fornøyd.

Svigerfar er noe roligere, men det var tydelig at han var rørt også.

Nå gleder jeg meg stor til imorgen kveld, når foreldrene mine får vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå så søtt med svigermor som blir rørt! Det er godt å vite at man har trygge stabile personer rundt seg nå som det skal komme en liten en til verden. Viktig å ha et godt nettverk!

Blir spennende å fortelle det til foreldrene dine. Er det noen av foredrene deres som er besteforeldre fra før? Dette blir første barnebarnet til mine foreldre, men tredje til svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen.

Ååå jeg får klump i halsen jeg og.. :sjenert: Så morro da :) Blir spennende å høre hva foreldrene dine sier :)

Håper du får en helt strålende dag, og lykke til hos foreldrene dine.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...