Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for lykkeønskninger jenter :klem:

Jeg kan melde om at kengubarnet er 18mm langt og har et hjerte som banker så fint så :rødme: Gynekologen holdt på å skremme meg stort da hun mumlet noe om 2 stykker. Heldigvis var det bare 1, men hun mente at det muligens hadde vært to, for hun syntes hun så rester av noe som ikke var utviklet. Det kan jo forklare spottingen.

Dessverre rakk ikke Heffalompen å være med da han ble stående fast i trafikken, men jeg fikk utskrift av bilde, og han ble helt rørt da han så det. Så jeg lot han få ha bildet resten av dagen :)

Fikk også tatt en sjekk for bakteriell vaginose, for jeg har hatt litt mistanker pga økt og farget utflod, men det var også helt iorden.

Har gått rundt med klump i halsen siden jeg har vært der. For nå har jeg virkelig sett den lille, og jeg ER virkelig gravid :juhu: Måtte feire med å kjøpe en kjempesøt body på H&M. En hvit m/beige kant og en liten kanin og giraff på.

Har ikke fylt ut noe helsekort enda. Regner med at det blir gjort på legetimen jeg skal ha i uke 12. Men jeg skal nok flytte dagboken min omsider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! "Offisielt" gravid nå :ler:

Det var jo bra at den som er igjen i magen har det bra selv om den mistet en søster eller bror. Leste en plass at veldig mange mister en tvilling veldig tidlig, så det er nok ikke så uvanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Nå blir det snart ordentlig halvoffisielt også, når vi skal fortelle det til familien til helgen. Gleder meg masse til å vise de bildet av den lille :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløe så glad når sms'en fra deg tikket inn altså! Tenk at du har en liten klump i magen din som om noen (:fnise:) måneder er en fullt utviklet baby :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så nysgjerrig jeg da, så må innrømme at jeg fikk Toblerone til å sladre litt for deg :fnise::duskedame: Hurra for den lille spiren i magen din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert stas.

:hoppe: litt sammen med deg i dag.

Takk :)

Bløe så glad når sms'en fra deg tikket inn altså! Tenk at du har en liten klump i magen din som om noen (:fnise:) måneder er en fullt utviklet baby :rødme:

Var veldig glad selv også når jeg kom ut også. Litt rart at det er liten klump som lever inni meg. Nesten litt alien-aktig, det er noe som begveger seg under huden :ler: Og det er faktisk ikke så lenge til det er en ordentlig baby. Etter uke 12 er jo det meste utenpå ferdig og bare indre organer som skal utvikles. Elles skal den bare vokse og bli stor :) Håper inderlig du får en liten klump snart også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så nysgjerrig jeg da, så må innrømme at jeg fikk Toblerone til å sladre litt for deg :fnise::duskedame: Hurra for den lille spiren i magen din :klemmer:

Det er iorden det vet du :) Gode nyheter er til for å deles :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...