Liljen Skrevet 4. august 2007 #1901 Del Skrevet 4. august 2007 Hei hei vennen. Fin den!! Gleder meg virkeli til å høre om du klarte lure dem Det gjør du helt sikkert Håper dere får en utrolig gøy 30 års fest. Kos dere masse. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 #1902 Del Skrevet 4. august 2007 Skjønner ikke helt at dere orker å styre så med å lure folk jeg.. Jeg hadde bare latt være å ta med meg drikke i det hele tatt. Mine venner er vant til at jeg er edru på fest av og til. Dessuten hadde jeg ikke klart å holde nyheten for meg selv heller. Hadde vært nærmest sprekkeferdig dagen etter positiv test.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1903 Del Skrevet 4. august 2007 Men nå har jeg allerede annonsert at jeg skal feire ordentlig med henne og skal ligge over. Dessuten har jo Heffalompen lagt lista så j***** høyt med å alltid passe på at mine venninner drikker og ikke skal kunne skjule en graviditet, så da må vi spille på dette nivået Men synes det er litt moro også jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2007 #1904 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg tror dere kommer til å ha det kjempemorsomt!! Gleder meg stort til å logge inn i morgen for å se hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2007 #1905 Del Skrevet 4. august 2007 Høres ut som en genial plan Gleder meg til å høre om dere lyktes Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. august 2007 #1906 Del Skrevet 4. august 2007 Blir spennende å høre historien i morgen Håper du koser deg på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 #1907 Del Skrevet 4. august 2007 For et opplegg Gleder meg til å høre om du klarte å lure folk, og om det var noen som gjerne ville dele din vin, for så å dele sin, eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. august 2007 #1908 Del Skrevet 4. august 2007 Blir spennende å få høre hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 4. august 2007 #1909 Del Skrevet 4. august 2007 Er så spent på hvordan det går med luringen din i dag jeg da Håper du koser deg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. august 2007 #1910 Del Skrevet 5. august 2007 Gleder meg til å høre rapport om festen i går! Genial måte å lure dem på. Men man må vel liksom spille beruset også da? Tror neppe jeg hadde klart det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1911 Del Skrevet 5. august 2007 Det var da veldig mye nysgjerrige folk her da Først må jeg fortelle at jeg tydligvis ikke har sett så mye til venninnene mine i sommer... For 2 av mine nærmeste er også gravide :juhu: En har termin 4. januar og den andre (hun som Heffalompen har grillet hele veien) har termin 14. februar!!! Så da har jeg mange å være gravid med og ikke minst ha permisjon sammen med :-D Vinplanen fungerte kjempebra! De hadde dekket på langbord i garasjen, og vinopptrekkeren ble sendt rundt bordet, så alle ble sittenede og se på og vente på at alle trakk opp. Dermed så jo alle at jeg også trakk opp min Heldigvis var det ingen som spurte om å dele, for på den ene siden min satt den ene gravide venninne og på den andre mannen til en annen venninne og han drakk øl. Utpå kvelden ble hun som hadde 30-årslaget litt snurt på meg fordi jeg ikke ville drikke tequila med henne Den eneste som kanskje kunne merke noe var den ene gravide som muligens stusset over at jeg ikke ble noe full. Men jeg hadde på forhånd reklamert med at jeg hadde hatt migrene igår og jobbet hele lørdagen, så jeg kom sikkert til å bli trøtt fort. Det ble jeg forsåvidt også... Ble litt bekymret igår kveld, da jeg var på do og så at jeg hadde spottet relativt mye mørkebrunt. Nesten sånn som jeg har dagen før mensen. Har ikke spottet siden litt etter IKM nå, og det har bare vært beige utflod. Imorges hadde jeg nesten ikke ømme pupper heller så da var jeg litt panisk. Men nå er puppene og ulmekvalmen tilbake, så regner med at alt er i orden. Heffalompen har vært (og er egentlig fremdeles) i London på utdrikningslag, og det virket som de hadde det helt topp. Hadde kjørt superstrechty limo og spist på "middelalder" restaurant. Fikk masse mms og meldinger om at han savnet meg, og det pleier jeg aldri å få når han er ute med kompiser her hjemme, så han tenker nok litt ekstra på meg og spiren om dagen han også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. august 2007 #1912 Del Skrevet 5. august 2007 Så bra at det gikk fint på festen i går Den spottinga er helt sikkert ikke noe å bry seg om, og brunt betyr jo at det er gammelt også, så det ville jeg ikke tenkt noe mer på. Spottet faktisk ett par ganger lyserosa nå siste gangen jeg også, men det har da gått bra denne gangen for det Koselige Heffalompen da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 5. august 2007 #1913 Del Skrevet 5. august 2007 Så bra at planen din funka da! Absolutt et tips å ta med seg på veien skjønner jeg. Og så gøy med to gravide venninner :juhu: Det blir stas både i graviditeten og i permisjonstiden Så kjedelig med spottingen da SKjønner godt du blir bekymret, men det er sikkert ingenting å uroe seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. august 2007 #1914 Del Skrevet 5. august 2007 Krysser fingrene for at spottingen ikke er av noe betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. august 2007 #1915 Del Skrevet 6. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 #1916 Del Skrevet 6. august 2007 Hei hei, vennnen Så bra planen din funket PERFEKT!! Greit tips å ta med seg ja Håper du får en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 6. august 2007 #1917 Del Skrevet 6. august 2007 Hei og hopp! Innom og oppdaterer meg litt.. Moro å lese om det vanvittige opplegget med vinflaska. Lurt.. Tjihi Håper formen din er bra og at du koser deg med graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. august 2007 #1918 Del Skrevet 6. august 2007 Heihei! Hvordan er formen? Håper at spottingen har gitt seg og at spiren har det bra i magen din Når skal du til gyn neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 6. august 2007 #1919 Del Skrevet 6. august 2007 Innom med en liten hilsen og nytt brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. august 2007 #1920 Del Skrevet 6. august 2007 Håper spottingen går over fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå