Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Grattis med 6 uker :hoppe:

Uansett om det bare er litt kvalme, så er det godt å kjenne symptomer, syntes jeg iallefall, og jeg har ikke hatt mange akkurat.

Ja, sånn som det er nå er symptomene er de egentlig bare beroligene og ikke så plagsomme :)

:juhu: for 6 uker!!

Kvalmen kom sigende hos meg rundt uke 6. Og det er ikke noe morsomt nei....samtidig er det godt å ha litt symptomer ihvertfall, innbiller meg liksom at det står bra til i magen da :) Jeg er heller ikke morgenkvalm i det hele tatt. Jeg kjenner det etter jeg har spist, eller hvis jeg drøyer lenge med frokost. Men de siste dagene har kvalmen kommet for fullt i tretida på dagen, og det er helt grusomt! :sprettoy:

Takk for den liksom... :ler:

Håper kvalmeheksa holder seg unna! Gratulerer med 6 uker :)

Krysser alt jeg har!

6 uker! :hoppe:

De som har greie på sånt sier at tida går sent i begynnelsen, men etterhvert så går den mye fortere! :)

Nå kan ikke jeg si noe om hvordan det vil bli, men akkurat nå går det i alle fall dødstreigt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovnet på sofaen etter middag idag også... :sjenert: Sover ikke mer enn en halv time, men det er veldig vanskelig å komme seg opp og gjøre noe igjen etterpå. Fikk omsider tatt oppvasken (var absolutt nødt da vi ikke hadde flere tallerkner eller kniver igjen...) og satt på en vaskemaskin. Har programert videoen til å ta opp frustrerte fruer om jeg skulle sovne igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover ikke mer enn en halv time,

...i hele tre uker (før vi reiste på ferie) sovnet jeg på sofaen hver dag jeg hadde jobbet tidlig...og da kunne jeg sove i tre timer...og var stuptrøtt i elleve tida igjen...fikk ikke gjort så mye da kan du si. Værste var vel da jeg sovnet på sofaen en dag jeg begynte sent. Holdt på å forsove meg til bussen...og da begynte jeg ikke før klokka fire.. :ler:

Er fremdeles trøtt da. Men sover ikke like lenge på sofaen nå lenger. Eller på søndag sov jeg omtrent tre timer midt på dagen da. Litt trøtt etter reising hjem fra ferie og jobb lørdagen.

Og i dag satte jeg på film, fikk såvidt med meg begynnelsen, og våknet da den var ferdig.. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss, Pi@*2, Impala, Kykkelikokos, Capricorn og Liljen :klem:

Heffalompen påstår at jeg begynner å bli hormonell. Synes ikke det selv, og mener han bare bruker det som unskyldning. :ler: Han fortjener absolutt et lite "bjeff" når jeg har spurt samme spørsmålet 3 ganger, og han bare sitter i sofaen og gliser :frustrert:

Ble sittende å se litt på en reprise av Koht i familien igår, og da var det om noen som skulle føde. Mannen kom ut med den lille tulla fra fødesalen og hadde tårer i øynene. Jeg ble helt satt ut, både fordi det var så rørende, men også fordi jeg begynte å tenke på første gang jeg skal få mitt eget barn i armene. Det må være en helt fantastisk følelse, som jeg gleder meg helt vanvittig til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Mannfolk har alltid unnskyldninger på lur ja. Selv har jeg merket at jeg faktisk ER hormonell og reagerer helt annerledes på ting på TV f.eks enn jeg gjør til vanlig. Tåler mye mindre vold, gørr og blod og sånn. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, høres ut som min mann det der. Han bare lo av meg i går da jeg formelig eksploderte på han. Jeg hadde spurt fire ganger om vi skulle dra snart, og fått et grynt tilbake. (vi skulle reise til mamma) Da mamma ringte og lurte på om vi kom til middag, glefsa jeg at jeg ikke visste, fordi gubben satt i bokseren og hadde dritt i ørene. Han begynte å fnise da, og til slutt måtte jeg bare brøle "DETTE ER IKKE HORMONENE SOM SNAKKER, JEG ER FAKTISK SUR PÅ DEG FORDI DU ER SÅ TREEEEEEG!!!"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er ikke uvanlig å bli litt hormonell nei :ler:

Men jeg er jo ikke hormonell :sur::ler:

:ler: Hormonell ja :ler:

Ha en stråålende dag, vennen.

stor :klem:

Nå hørtes du nesten ut som Heffalompen. Han kaller meg bare Hormonella :tristbla:

Hehe. Mannfolk har alltid unnskyldninger på lur ja. Selv har jeg merket at jeg faktisk ER hormonell og reagerer helt annerledes på ting på TV f.eks enn jeg gjør til vanlig. Tåler mye mindre vold, gørr og blod og sånn. Hehe.

Synes ikke selv at jeg har blitt det, men det er vel ikke alltid man merker det selv heller :fnise:

Haha, høres ut som min mann det der. Han bare lo av meg i går da jeg formelig eksploderte på han. Jeg hadde spurt fire ganger om vi skulle dra snart, og fått et grynt tilbake. (vi skulle reise til mamma) Da mamma ringte og lurte på om vi kom til middag, glefsa jeg at jeg ikke visste, fordi gubben satt i bokseren og hadde dritt i ørene. Han begynte å fnise da, og til slutt måtte jeg bare brøle "DETTE ER IKKE HORMONENE SOM SNAKKER, JEG ER FAKTISK SUR PÅ DEG FORDI DU ER SÅ TREEEEEEG!!!"

:ler:

Det er bra det ikke bare er meg :ler: Vi burde jo få lov til å bli irritert selv om vi er gravide :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg migrene :tristbla: Heldigvis var det ikke noe stort anfall, og egentlig var det litt rart. På en måte amputert. Begynte bare med litt flimring mot normalt totalt synsforstyrrelse, og så ble jeg lammet i den ene hånden. Vanligvis "sovner" hele den ene siden av kroppen. Og heldigvis fikk jeg aldri ordentlig vondt i hodet heller, bare kraftige murringer og så var jeg tung i hodet hele kvelden. Håper virkelig ikke jeg får flere anfall nå mens jeg ikke kan ta medisinter mot det.

Ikveld skal på grilling og 30-årsdag til en venninne. Slagplanen er klar og Heffalompen og jeg holdt på som to naturfagstudenter på kjøkkenet igår :fnise: Først prøvde vi å dampe av etiketter på vinflaska, men det gikk dessverre dårlig, så da måtte vi helle over på en vanlig flaske istedenfor. Det vi ikke tenkte på var at forskjellige flasker også er forskjellige i halsen, så den korken vi hadde passet ikke til den flaske vi skulle bruke. Da måtte Eeyore til med sandpapir og pusse ned korken så den gikk inn i flaska :ler: Vi fikk da korket den til slutt med hammer, og Heffalompen klarte å ta av og sette på forseglingen hel, så nå ser det som en helt ny flaske med vin :-D Gleder meg masse til å lure vennene mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...