Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Innom å ønsker deg god lørdagskveld.

Hvorfor er det så viktig å holde graviditeten hemmelig da? Har aldri skjønt det jeg... :flau:

Rykter om graviditet har en tendens til å spre seg fort, og selv om familien og de nærmeste vennene selvsagt får vite om en abort også, så vil jeg ikke at "alle jeg møter på gata" trenger å vite hva jeg evt har gått igjenom.

:klem: tilbake.

Etter å selv ha mistet kan jeg si at jeg er glad bare sambo, venninne + kg visste det. Det var vondt å miste og egentlig en ganske så privat sorg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det ikke et heffalompbarn også?

eller er han "voksen"?

Nei, Heffalompen er "voksen", i alle fall i den orginale historien. Men det kan jo hende Disney har ødelagt det også... :tristbla:

:frustrert: Eeyore liker IKKE Disney Ole Brumm!!! :frustrert:

Men egentlig er de jo alle bare leketøy... :sjenert: Ja, ja, jeg synes de er søte ihvertfall :) Og når jeg jeg først har begynt å kalle opp meg selv og sambo etter de, så må jeg jo fortsette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å selv ha mistet kan jeg si at jeg er glad bare sambo, venninne + kg visste det. Det var vondt å miste og egentlig en ganske så privat sorg...

Det skjønner jeg godt. Noen ting er best å holde i en privat sfære :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var vi barnevakter for mellomnevø og lillenevø, og det var litt pes... De pleier som regel å være så lette å legge som bare det, men igår bestemte lillenevø seg for å være ordentlig vrang. Sovnet ikke før jeg gikk å la meg kl 22:30 :overrasket: Før det hadde han drevet med masse abligøyer for å få oppmerksomhet. Og det holdt på å gå riktig galt. Han følte seg litt tett i nesa, så han skulle gå på badet og ta litt nesespray tenkte han. Og sniffet inn en god dose av luftfriskeren! Tante ble litt bekymret da, men etter å ha fått skylt nesa godt og blåst ut masse snør, så var den heldigvis fin igjen :ler:

Har begynt å merke mere til magen også nå. Har små kvalmeperioder flere ganger om dagen. Men egnetlig værst ETTER frokost :klø: Ja, ja, det varer ikke lenge, så jeg klager ikke.

Ajajaj! Høres deilig ut med luftfrisker i nesa, gitt :ler: Hvor gammel er nevøene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var veldig bekymret til å begynne med, for vet jo ikke hva slags kjemikalier som finnes i sånn luftfrisker, og hvordan det er på skjøre slimhinner men det gikk jo heldivis bra da. Brodern bare lo da han hørte om det og sa : "Ja, ja, da har han lært å ikke gjøre det igjen"

Nå kan jeg jo legge til at med tre gutter på 4, 8 og 10 år så har de klippekort på legevakta. Eldstemann har drukket lut (på et legekontor :overrasket: ), puttet stein i nesa etter å ha sett Madikken og brekt armen da han ramlet ned fra tørkestativet. Lillenevø har fått armen ut av ledd, og knust en fortann. Mellomste er forløpig skadefri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner at jeg begynner å bli mere trøtt ja. Sov en halvtime på sofaen isted, men nå roper senga på jeg merker jeg...

:søvn: Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett heffalompen på disney ole brumm jeg.... og der så han liten ut... liker også ordentlig ole brumm bedre jeg også ja :Nikke: ,men med en liten niese som er ole brumm fan er det mest disney det går av... trrur ikke dagens genrasjon av små barn vet at det finnes en "ordentlig" ole brumm jeg...

mon tru om den gamle ole brumm boka mi ligger på loftet hjemme? :klø: den fikk jeg lyst på nå.

Enig at du må oppkalle barnet etter ole brumm også ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte det egentlig litt motsatt. Syntes det var litt vanskelig at ingen visste om den lille som hadde levd inni magen min, og det var ikke bare bare å fortelle det heller (ikke før jeg ble gravid igjen). Nå tror jeg de fleste venner vet at vi mista første gangen. Så det varierer litt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med graviditeten!!

Takk! :klem:

:juhu:

Må jo gratulerer her også da. Og tusen takk for sms'er i ferien min :sjarmor:

Der var du jo :hoppe: Takk, og nå håper jeg du kommer etter snart ;)

Har bare sett heffalompen på disney ole brumm jeg.... og der så han liten ut... liker også ordentlig ole brumm bedre jeg også ja :Nikke: ,men med en liten niese som er ole brumm fan er det mest disney det går av... trrur ikke dagens genrasjon av små barn vet at det finnes en "ordentlig" ole brumm jeg...

mon tru om den gamle ole brumm boka mi ligger på loftet hjemme? :klø: den fikk jeg lyst på nå.

Enig at du må oppkalle barnet etter ole brumm også ja :Nikke:

Shepards tegninger er absolutt best :Nikke:

Jeg følte det egentlig litt motsatt. Syntes det var litt vanskelig at ingen visste om den lille som hadde levd inni magen min, og det var ikke bare bare å fortelle det heller (ikke før jeg ble gravid igjen). Nå tror jeg de fleste venner vet at vi mista første gangen. Så det varierer litt.

Tror hver og en må gjøre det som føles best for enselv. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for 6 uker! Og så jeg som synes jeg har vært gravid i en evighet allerde :ler: 240 dager igjen :overrasket: :dåne:

I morges begynte jeg å merke kvalmen... Ikke mye, men jeg hadde ikke spesielt lyst på frokost. Om det holder seg på det nivået, skal jeg allikevel være veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 6 uker :hoppe:

Uansett om det bare er litt kvalme, så er det godt å kjenne symptomer, syntes jeg iallefall, og jeg har ikke hatt mange akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: for 6 uker!!

Kvalmen kom sigende hos meg rundt uke 6. Og det er ikke noe morsomt nei....samtidig er det godt å ha litt symptomer ihvertfall, innbiller meg liksom at det står bra til i magen da :) Jeg er heller ikke morgenkvalm i det hele tatt. Jeg kjenner det etter jeg har spist, eller hvis jeg drøyer lenge med frokost. Men de siste dagene har kvalmen kommet for fullt i tretida på dagen, og det er helt grusomt! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker! :hoppe:

De som har greie på sånt sier at tida går sent i begynnelsen, men etterhvert så går den mye fortere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...