Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Puppene mine varierte i ømhet i begynnelsen, kunne gå et par dager uten at de var ømme i det hele tatt, og så ble de plutselig vonde igjen.

Nå ble jeg litt mere lettet når jeg leste dette sitatet fra anglou :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri kjent noe i brystene jeg! Jeg var aldri øm eller noe.. Jeg er i dag 20+1 og fortsatt kjenner jeg ingenting. Så det skal du bare ta helt med ro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine var skikkelig ømme noen dager etter jeg fant ut av graviditeten, men det har variert etter det. Nå er de kun ømme hvis jeg klyper i dem, men det er de jo uten baby også :ler:

Er du kvalm? Jeg trodde jeg skulle være mer kvalm...men neida. En bølge nå og da, men det er jo tre sekunder og så er jeg ferdig. Så de vanlige svangerskapstegnene er ikke eksisterende på meg. Det jeg har problemer med er vondtene mine. Håper du slipper det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du? Er bare å gi meg et lite pip, så skal jeg flytte deg. Når du er klar. Skjønner godt at du vil være her ei stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Isdronningen og Trampe. Nå ble jeg veldig beroliget :klem:

Skal nok si ifra hvis jeg vil flytte ja Trampe, men tror jeg blir en stund til. Det foreløpig trygt og godt her blandt prøverne :sjenert: Synes at abortspøkelset er litt stort og skummelt, så jeg tar en dag av gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest hele dagboken din, og jeg kjenner meg så godt igjen. Så skal jeg løpe til helsekosten.. :)

Lykke til og gratulerer så masse :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinny

jeg var gravid bare i 5 uker, men merket ingenting til ømme bryster. Bare litt kvalme og stikking nederst i magen.

Så jeg tror du skal ta det helt med ro. :) Er nok litt opp og ned ang de brystene. og helt forskjellig fra person til person. :)

Kos deg masse med graviditeten, og ikke tenk negative tanker. :)

NYT DET! :klem:

(PS: :sol: her i dag :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så gøy :hoppe:

Gratulerer så masse, og heldiggrisen som har sett spiren og greier :)

Symptomer kan komme og gå, så det skal du ikke bry deg noe om. Jeg har nesten ikke hatt symptomer, så man må bare anta at så lenge kroppen ikke gir negativ tilbakemelding (vondt, blødninger el.l) så er alt bare bra med den lille :)

Nå ble jeg skikkelig glad altså :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for deg, Eeyore :klem:

Takk! Det går nok bra, men man tenker på det uansett.

Nå har jeg lest hele dagboken din, og jeg kjenner meg så godt igjen. Så skal jeg løpe til helsekosten.. :)

Lykke til og gratulerer så masse :-D

:overrasket: Har du hatt lite å gjøre i dag? Men mange takk, og lykke til til deg også!

jeg var gravid bare i 5 uker, men merket ingenting til ømme bryster. Bare litt kvalme og stikking nederst i magen.

Så jeg tror du skal ta det helt med ro. :) Er nok litt opp og ned ang de brystene. og helt forskjellig fra person til person. :)

Kos deg masse med graviditeten, og ikke tenk negative tanker. :)

NYT DET! :klem:

(PS: :sol: her i dag :) )

Prøver å ta det med ro, men tankene har dessverre lett for å fly av seg selv...

Herregud så gøy :hoppe:

Gratulerer så masse, og heldiggrisen som har sett spiren og greier :)

Symptomer kan komme og gå, så det skal du ikke bry deg noe om. Jeg har nesten ikke hatt symptomer, så man må bare anta at så lenge kroppen ikke gir negativ tilbakemelding (vondt, blødninger el.l) så er alt bare bra med den lille :)

Nå ble jeg skikkelig glad altså :legrine:

Takk! Ja, jeg må si jeg var heldig med den gynekologtimen :) Har lurt på hvordan du har kunnet trene så lenge som du har gjort, for jeg kjenner puppene bare jeg løper litt i trappa... Regner jo med at det er smerter ved en SA, men er det det med MA?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er puppene "funnet igjen"! :) Etter å ha gått en lang tur og løpt litt i trappa med klesvasken, så kjenner jeg at de fremdelse er litt ømme :ler:

Heffalompen og jeg har vært på tur og bl.a. vært på brygga og sett på båtene. Heffalompen drømmer og jeg håper vi vinner i lotto :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så bra at du allerede har sett spiren! Tenk om 8 mnd er den lille prikken forvandlet seg til en fullvokst baby! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Heffalompen og jeg satt og leste i "Et barn blir til" igår, og det er helt utrolig hvilken utvikling som skjer inni der. Spesiellt de føste 10 ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppene mine var også litt sånn av og på når det gjaldt ømhet. Men jeg fikk jo den grusomme kvalmen veldig tidlig. Håper virkelig du slipper den :sprettoy:.

Jeg hadde ikke noen vondter ved min MA, merka bare at symptomene ble borte. Sånn siden du spurte.

Skjønner godt at du er redd abortspøkelse, kjenner så altfor godt den følelsen :tristbla:. Men det her skal gå bra for det har jeg bestemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, det var det jeg nemlig trodde. Men siden du har bestemt at dette går bra, så satser vi på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten har du termin på en kjempefin årstid!!! Hadde dette opplegget vært enkelt å planlegge kunne jeg tenkt meg nestemann i april(kanskje mai) en gang tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abortspøkelset er ikke noe gøy, men i de fleste tilfeller så GÅR det jo bra :) Symptomene kommer og går ja, jeg gikk rundt og klemte på puppene mine de 12 første ukene jeg, velkommen i klubben :ler: Men, de aller fleste symptomene kom etter uke 7 for meg denne gangen, ikke har de vært så mange heller egentlig :) Så bra du har fått sett spiren, og at du får en tidlig UL for å se hjertet slå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på hvordan du har kunnet trene så lenge som du har gjort, for jeg kjenner puppene bare jeg løper litt i trappa... :klem:

Jeg har ikke hatt ømme pupper jeg, ihvertfall ikke så veldig, så derfor har det ikke vert noe problem i forhold til trening :)

Og klart at dette skal gå bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten har du termin på en kjempefin årstid!!! Hadde dette opplegget vært enkelt å planlegge kunne jeg tenkt meg nestemann i april(kanskje mai) en gang tror jeg!

Ja, en skulle jo nesten tro vi hadde planlagt :ler:

Abortspøkelset er ikke noe gøy, men i de fleste tilfeller så GÅR det jo bra :) Symptomene kommer og går ja, jeg gikk rundt og klemte på puppene mine de 12 første ukene jeg, velkommen i klubben :ler: Men, de aller fleste symptomene kom etter uke 7 for meg denne gangen, ikke har de vært så mange heller egentlig :) Så bra du har fått sett spiren, og at du får en tidlig UL for å se hjertet slå :rødme:

Takk Vennen! Veldig god trøst å høre dette :klem:

Jeg har ikke hatt ømme pupper jeg, ihvertfall ikke så veldig, så derfor har det ikke vert noe problem i forhold til trening :)

Og klart at dette skal gå bra :klem:

Skjønte det var noe ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...