Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Å så morsomt! :hoppe:

Gratulerer så kjempemasse! Du har virkelig noe å glede deg til nå. Håper du ikke får så store plager med morgenkvalme og at alt ellers går kjempebra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

leste et svar av deg i en annen db der det stod at dere hadde greit det i signaturen din og måtte jo løpe inn hit!

Så utrolig morsomt!.. og 8 mnd går kjempfort... jeg har jo bare 3 igjen og skjønner ikke hvor tiden har blitt av igrunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kinny

jeg har fulgt med masse her, og jeg må bare si at jeg får tårer i øynene her jeg sitter. :)

GRATULERER SÅ MYE!!! :klem: :klem: :klem:

dette fortjener dere virkerlig.. gleder meg masse på dine vegne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :hoppe::hoppe::hoppe: :juhu: :juhu:

JAAAAAAAAAA :legrine:

Skulle bare sveipe innom KG en tur fra lånt PC også fikk jeg se slike fantastiske nyheter - herregud, så glad jeg ble :legrine:

Gratulerer vennen, dette er de beste nyhetene jeg har fått på lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom dagboken til angelou og skjønte at det hadde "skjedd noe"!!!!!!!!! Gratulerer kjempe masse! Gurimalla, du må jo gå som i tåke du nå! Dette var stort!!! Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI :legrine: Gratulerer så mye :danser::danser::danser::hoppe::hoppe::hoppe:

Dette var herlig lesing :tommel: Håper du får et strålende svangerskap :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Eeyore! :sol: Får termin i samme måned vi da!

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Capricorn, Mrs N, Kylling, Anerikke, Ninen, iss, Pasha, Kinny, angelou, Pi@, Isdronningen og shatika :klem:

Dette er jo nesten helt utrolig :legrine:

Det har nok fremdeles ikke gått opp for meg 100%. Har jo prøvd så lenge og vært vant til blendahvite tester. Skulle ønske at man kunne kjenne noen spark med en gang, sånn at man visste sikkert at det er liv der :ler: Forløpig er det bare ømme bryster og en anelse metallsmak i munnen. Men spottingen er stoppet da :hoppe:

Tok en test til imorges, og den var bittelitt sterkere, men jeg hadde trodd det skulle være mer... Kommer nok til å fortsette å teste noen dager fremover, så er jeg sikker på at spiren fortsatt er der. Den er jo nå på størrelse med et punktum, så den kan jo lett bli borte :sjenert:

Heffalompen synes forresten det er urettferdig at jeg kan prate med dere om dette, mens han bare må gå rundt sprekkferdig. Derfor har han nå fått lov til å fortelle det til bestekompisen sin, men jeg har bedt ham om å sverge på sine barn at han ikke sier det til NOEN, selv ikke samboeren sin. For hennes igjen er en sladrekjerring delux. Så nå går Heffalompen bare og gleder seg til at kompisen skal bli ferdig på jobb.

Fikk også vite igår at en venninne som bor der hvor vi skal flytte også er gravid. Heffalompen chattet med henne på msn igår, men glemte helt å gratulere da han var mer opptatt med å tenke på at han selv skulle bli pappa og at han ikke kunne fortelle det :ler: Blir moro å ha noen i nærheten å være gravid og ha permisjon med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk ikke tatt mer enn 3, og synes jeg er overraskende flink :ler: Kommer også til å ta vare på den første ja. Håper bare ikke den falmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer så mye, Eeyore! :sol: Får termin i samme måned vi da!

Det blir moro da :hoppe: Virker som det er noen som får termin i mars her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke i de tre vårmnd det fødes flest barn da? (mars, april, mai)... folk har det tydligvis travelt om sommeren :ler:

ellers må jeg bare :hoppe: litt mer for deg jeg.. dette var jo så moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babyjente::babysmokk::babygutt::gravid:

Måtte bare legge inn disse smiliene, nå som jeg endelig kan bruke de... :sjenert:

Tenk at jeg faktisk er gravid :overrasket: Nå begynner det omsider å synke inn virker det som :ler: Må stadig vekk kjenne på puppene, for å sjekke at de fortsatt er ømme, og at dette ikke bare er en drøm...

Eeyore skal utrolig nok bli MAMMA! :juhu: Og Heffalompen kommer til å bli verdens mest fantastiske PAPPA :rødme: Han er helt gira, og mente vi burde begynne å handle inn ting snart, så vi fikk fordelt utgiftene. Men vi ble enige om å vente med storshopping til det er gått 12 uker. Litt småtteri blir det nok allikevel før det ;) Og så kommer jo jul imellom, så det er veldig kjekt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å fordele utgiftene er jo veldig kjekt ja.

kan fort bli dyrt å handle alt på engang.. og selv om man sikkert kunne ha vært flink og spart disse pengene og deretter kjøpt alt på engang er det jo mye morsommere og handle litt etter litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...