Gjest Kardemomme Skrevet 9. juli 2007 #1681 Del Skrevet 9. juli 2007 Så spennende det var her inne! Krysser fingrene jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. juli 2007 #1682 Del Skrevet 10. juli 2007 Krysser alt jeg har for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 #1683 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen dager siden du har vært her inne og oppdatert. Alt vel i Eeyoreheimen, håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 #1684 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg skulle gjerne ha logget meg på på MSN i kveld altså, for jeg ser du er der (jeg er skjult). Men det er noe galt med MSN'n på den PC'en jeg sitter på nå, slik at jeg ikke kan holde samtaler. Kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1685 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Vannmelon, Iss, Liljen, Impala, Gopia, Pi@ og Bippe*2 Da er jeg 9 DPO, og symptomene er litt bob-bob... Puppene ble litt ømmere, og hadde en tendens til å bli mer ømme på kvelden, men i dag synes jeg ikke det er like mye som i går... Spotter fortsatt, men det er bare rosa/beige utflod... Så jeg er veldig usikker på om vi kanskje er heldig eller ikke. Får nok bare sitte her på gjerdet å vente på IKM til neste uke... Ellers har det regnet hyppig i denne delen av ferien vår... Heffalompen har fått dykket litt, men ellers har vi ikke gjort mye fornuftig. Ble mest leking med nevøer og kortspill på kveldene. Koselig deg også da Men nå er det tid for sofaen og film med Heffalompen Endret 12. juli 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juli 2007 #1686 Del Skrevet 12. juli 2007 Spennende med symptomer! Håper jeg også kan joine i symptomjakten om tre-fire ukers tid! Kose deg med film og mannen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1687 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg skulle gjerne ha logget meg på på MSN i kveld altså, for jeg ser du er der (jeg er skjult). Men det er noe galt med MSN'n på den PC'en jeg sitter på nå, slik at jeg ikke kan holde samtaler. Kjipt.. Ja, jeg lurte på det og sendte deg en melding, men så at du ikke var på da Fikk chattet litt med Toblerone istedet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. juli 2007 #1688 Del Skrevet 13. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juli 2007 #1689 Del Skrevet 13. juli 2007 Fortsatt god ferie Nå er det min tur også :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. juli 2007 #1690 Del Skrevet 13. juli 2007 Å så spennende, vennen Vi må smse litt, håper du sier hvordan det går krysser fingrene for deg. Ps. jeg har ikm dagen etter deg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #1691 Del Skrevet 13. juli 2007 Fortsatt god ferie Nå er det min tur også :juhu: Kos deg masse på ferie Å så spennende, vennen Vi må smse litt, håper du sier hvordan det går krysser fingrene for deg. Ps. jeg har ikm dagen etter deg stor Skal nok sende sms om det blir noe å juble over ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #1692 Del Skrevet 13. juli 2007 Status 10DPO: Spotter fortsatt, og jeg synes brystene har blitt mindre ømme Men Heffalompen har fått time til sjekk da :juhu: Faktisk har vi fått time begge to på kvinneklinikken. Så jeg tar nok med meg resultatene fra gynekologen min og blir med ham, så får vi endelig samkjørt dette. Timen er riktignok ikke før i oktober da Det blir lenge å vente... Kan jo håpe at vi ikke trenger den timen da Men vi får vel bare smøre oss med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. juli 2007 #1693 Del Skrevet 13. juli 2007 Håper dere ikke trenger den timen nei, men det er bra at dere har fått time i alle fall Hva står DPO for? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. juli 2007 #1694 Del Skrevet 13. juli 2007 dpo: antall dager etter el Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. juli 2007 #1695 Del Skrevet 14. juli 2007 Spennende dager her da!!!! Godt du har fått time men jeg håper dere slipper å bruke den ja. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. juli 2007 #1696 Del Skrevet 16. juli 2007 Spennende dager her nå da Satser på ar dere ikke får bruk for timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #1697 Del Skrevet 16. juli 2007 Vi trenger ikke timen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #1698 Del Skrevet 16. juli 2007 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Våknet i morges og lå og lurte lenge på om jeg skulle teste. Merket at brystene var veldig ømme, så jeg tok sjansen. Ble veldig skuffet da det ikke kom opp noen strek med en gang, men etter 3 minutter viste det seg en svak rosa skygge. Snek meg inn til Heffalompen og fortalte nyheten. Først spurte han om jeg var helt sikker og da ha også så streken, smilte ha stort, løftet dynen og sa "hallo". For å være på den sikre siden tok jeg en test til av et annet merke, og den ga samme utslaget.Etterpå kom det et ordentlig huleboer brøl fra Heffalompen Har ikke helt gått opp for meg enda, men merker på brystene og litt strekk i magen at noe er på gang, så da er det vel sant. Men må på apoteket etterpå og kjøpe flere tester ja. :danse: :danse: Men 8 måneder er leeeenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #1699 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Må legge til denne også: Du er nå 3 uker og 6 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 3. juli, 2007 Hjertet begynner å slå: 28. juli, 2007 Risikoen for spontanabort avtar: 11. september, 2007 Antatt termindato: 27. mars, 2008 Og nå kan jo alle få ticker også :-D Dette passet bra! Endret 16. juli 2007 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. juli 2007 #1700 Del Skrevet 16. juli 2007 Ååå, så gode nyheter da :juhu: Gratulerer så mye med den lille spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå