Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Så deilig med kort tid til ferie da :juhu:

Skal dere gjøre reise bort, eller bare være hjemme?

Vittig når det er folk man kjenner som er på tv ja. Godt det ordnet seg for de. Jeg ble skikkelig forbanna når jeg hørte den saken første gang :frustrert:

Vi skal reise litt rundt omkring. Først til Trondheim, så Bodø før vi ender opp på Sørlandet. Hvor lenge vi blir der avhenger av været :)

Når lillesøstra mi ble døpt måtte hun døpes i annen kirke fordi et samboerpar ikke fikk være faddere :overrasket: Det er riktignok noen år siden, men lell....

Synes det er helt utrolig! Vi lever i 2007!!!!

Snart ferie jo, så delig da :klem:

Noen ganger tror jeg prestene gjerne fortsatt ønsker å leve på 1800-tallet hvor de hadde mye mere makt...

AAahrg sånn syns jeg og er så forbanna idiotisk :frustrert:

At noen skal være så trangsynte og gammeldagse er helt fantastisk egentli :frustrert: (pms har inntatt hos meg, så.. :sjenert: )

Håper du får en superduper helg

stor :klem:

Det er helt greit at du blåser ut her :ler:

han presten er jo bare helt håpløs...

skal du ha ferie om en uke? lenge eller? store planer?

(ha ha- jeg lever gjennom andre om dagen. får jo ikke planlagt stort selv...)

håper du får en super helg :klem:

Som jeg skrev over skal vi litt over alt :klem:

Hei sveis. Håper du får en superduper helg. :klem:

Den har slettes ikke vært så værst :)

:vinke:

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne helgen begynte helt fantastisk :hjerter: Heffalompen husket at vi hadde 3 årsdag og vi var ute og spiste og på kino. Søte og romantiske mannen. Han kan virklig, når han først husker :ler: Så "Pirats of the Caribbean", og jeg synes ikke den var så dårlig som mange skal ha det til. Men Orlando Bloom er jo helt utrolig kjekk da :sjarmor:

Deilig å sove lenge også, så igår fikk vi ikke gjort så mye. Var hos broren til Heffalompen på grillfest for han hadde bursdag.

I dag har jeg vasket litt klær og hengt her på KG. Nå ser det ut til at vinden løyer litt så jeg tenkte å ta med meg en bok ut på verandaen :) Har nesten blitt en liten miniferie dette. Men jeg gleder meg til ordentlig ferie fra neste helg altså :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal reise litt rundt omkring. Først til Trondheim, så Bodø før vi ender opp på Sørlandet. Hvor lenge vi blir der avhenger av været :)

Bare litt nysgjerrig på hvor på Sørlandet dere skal jeg da :sjenert:

Høres ut som du har hatt en knallfin helg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ei god helg!! Så var det jo koselig at mannen husket på dagen deres! :blomst: Gratulerer forresten!

Ønsker deg en fin, siste arbeidsuke før ferien! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også..

Dersom du skal til området her, så si gjerne i fra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en knallfin helg ja :)

Først skal vi en liten tur i nærheten av Arendal i 60-årslag til foreldrene mine, før vi camper litt hos broren min som har sommerhus i Kragerø (som jo teknisk sett ikke er Sørlandet, men veldig deilig allikevel :) )

Så deilig med ei god helg!! Så var det jo koselig at mannen husket på dagen deres! :blomst: Gratulerer forresten!

Ønsker deg en fin, siste arbeidsuke før ferien! :kose:

Ja, ble veldig overrasket, for det er første gang han husker den, og Valentine og andre sånne romantiske dager.

Jeg også..

Dersom du skal til området her, så si gjerne i fra. ;)

Sørlandet er stort, så det er nok litt langt unna deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først skal vi en liten tur i nærheten av Arendal i 60-årslag til foreldrene mine, før vi camper litt hos broren min som har sommerhus i Kragerø (som jo teknisk sett ikke er Sørlandet, men veldig deilig allikevel :) )

Da er det ett godt stykke unna der vi pleier å være også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Deilig med ferie. Nå må du passe på å slappe godt av, og kose dere mye :)

Satser på EL i helgen da :sjarmor: Jeg krysser som vanlig jeg. !!

Ha en flott dag, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fantastisk koselig og romantisk helg altså :klem:

Ja, det er deilig med noen sånne helger innimellom. Kan bli nyforelsket av mindre :klem:

Hei hei, vennen :)

Deilig med ferie. Nå må du passe på å slappe godt av, og kose dere mye :)

Satser på EL i helgen da :sjarmor: Jeg krysser som vanlig jeg. !!

Ha en flott dag, vennen.

Håper også på EL i helgen. Og ikke minst at kryssingen din hjelper.

Min dag har ikke vært riktig så fin :) Måtte din morgendag bli bedre enn dagens :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har jeg vært å gått lang tur. Ordentlig deilig nå på kvelden når det ikke er så varmt lenger. Og så lukter det så deilig av sommer. Gikk bare og snuste inn duften av syriner og roser :)

Og så er jeg visst på dag 12 allerede. Hvordan skjedde det? :ler: Håper DQ har redusert syklusen enda mer denne gangen, så EL kommer litt før dag 25...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg håper og du får EL før dag 25 denne gangen. Du skal ikke se bort fra det når du går på DQ :)

Håper du får en flott dag, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hva er egentlig DQ? Du har jo skrevet mye om det, og har sett det mange andre steder også. Har bare ikke fått helt taket på hva det er? Fremskynder den EL? Kunne kanskje i tilfelle vært noe for meg også... ? Hmm...

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørlandet er stort, så det er nok litt langt unna deg...

Ikke nødvendigvis..

Sender deg en PM der jeg forklarer litt mer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg håper og du får EL før dag 25 denne gangen. Du skal ikke se bort fra det når du går på DQ :)

Håper du får en flott dag, vennen.

Ja nå går jeg og tar EL-tester, sjekker livmortapp og EL-slim hver dag :ler:

Hva er egentlig DQ? Du har jo skrevet mye om det, og har sett det mange andre steder også. Har bare ikke fått helt taket på hva det er? Fremskynder den EL? Kunne kanskje i tilfelle vært noe for meg også... ? Hmm...

Ha en fin dag :klem:

Har svart deg i dagboka di jeg ;)

Ikke nødvendigvis..

Sender deg en PM der jeg forklarer litt mer. ;)

Og PM er send tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går så fort på jobben nå før ferien, siden man liksom skal gjøre alt klart til man drar. Håper jeg rekker alt før fredag :ler:

Ikveld skulle jeg egentlig ha hjulpet Heffalompen med å hente ved i skogen, men så hadde han gjort alt alene før i dag :rødme: Veldig glad for å slippe, så jeg laget en hjertebrownie til ham til dessert :)

Men nå er det snart senga. Enda en dag over, og enda en dag nærmere EL :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får krysse fingrene for at du får EL da :klem:

Snill Heffalompen :rødme:

De fortjener litt ekstra når de er så snille :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertebrownie? Så søtt da ;)

Brukte du en hjerteform eller? Har alltid lurt på hvordan folk klarer å lage f.eks. pannekaker i form av en hest, hjerte, elefant, osv. Jeg synes det er vanskelig nok å få dem ut av panna i én bit jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...