Eeyore Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1581 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei hei Æsj for den teite spottingen da Har du fisker, så koseli Hvilke type fiker har du da?? Ha en flott kveld. stor Ja, de er i alle fall enkle å holde Fikk de til bursdagen min, og må si jeg ble litt skuffet da jeg kom til dyrebutikken for å høre hva slags fisk det var, i den tro at alle gullfisker har et annet navn som f.eks slørhale. Men nei, jeg har rett og slett gullfisker Krysser fremdeles fingrene for at mensen holder seg unna Fransk manikyr har jeg aldri prøvd, og hvis det er sånn tålmodighetsarbeid, så er det ikke noe for meg Du krysset litt sent dessverre Mensen kom sent i går kveld Og ja, franks manikyr er tålmodighetsarbeid. Men det ble mye bedre enn de forrige gangene jeg har prøvd, selv om jeg må ta noen av neglene omigjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. juni 2007 #1582 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei Eeyore! Er bare innom og snoker litt. Koselig med gullfisker. Jeg hadde to en gang, og de overlevde bare noen få måneder. Rart at jeg ikke kan få verken fisk eller blomster til å leve. Kjipt med mensen da.. Når du legger fransk manikyr, bryker du teip eller sånne små strips? Jeg skal prøve meg på fransk pedikyr i dag, men har ingen forhåpninger om at jeg skal få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1583 Del Skrevet 15. juni 2007 Ja, da var tanta på besøk igjen Og det på selveste bursdagen til Heffalompen da Blødningen begynte så vidt når jeg skulle legge meg i går, med sterke murringer. Tenkte det var lurt å ta en paracet med en gang, men det holdt dessverre ikke. Etter 2 timer våknet jeg og måtte ta en til... Akkurat nå synes jeg det er greit med 40 dagers syklus, så slipper jeg disse smertene så ofte Var inne og fikk tatt siste blodprøvene i dag også. Skal til ny time hos gynekologen 18. juli, så da blir det spennende hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #1584 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei Eeyore! Er bare innom og snoker litt. Koselig med gullfisker. Jeg hadde to en gang, og de overlevde bare noen få måneder. Rart at jeg ikke kan få verken fisk eller blomster til å leve. Kjipt med mensen da.. Når du legger fransk manikyr, bryker du teip eller sånne små strips? Jeg skal prøve meg på fransk pedikyr i dag, men har ingen forhåpninger om at jeg skal få det til. Der hadde Kylling vært innom også jo Har både frihåndstegning og strips uten at jeg synes resultatene har blitt så bra av det. Så igår fant jeg ut at jeg skulle tegne svakt på neglen med blyant før jeg begynte å lakkere, og det synes i alle fall jeg fungerte fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. juni 2007 #1585 Del Skrevet 15. juni 2007 Takk for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juni 2007 #1586 Del Skrevet 15. juni 2007 Dumme mensen da Får håpe du får noen flere svar hos gynekologen neste gnag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. juni 2007 #1587 Del Skrevet 15. juni 2007 dustemensen!!! håper ihvertfall at gynekologen kan gi deg noen svar og gode råd ha en fin dag med heffalompbursdag!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. juni 2007 #1588 Del Skrevet 15. juni 2007 Kjedelig med mensen... Det må da gå din vei snart. Håper du får en finfin fredag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. juni 2007 #1589 Del Skrevet 15. juni 2007 Dumt med tanta da - håper du koser deg med Heffalompen på bursdagen hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 16. juni 2007 #1590 Del Skrevet 16. juni 2007 Den svartens mensen som alltid kommer når det passer dårligst. Krysser fingrene for at det snart er vår tur til 9 mensenfrie mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. juni 2007 #1591 Del Skrevet 16. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1592 Del Skrevet 17. juni 2007 Og så var enda en helg over... Når man jobber lørdag blir jo helgen ekstra kort også. Men nå føler jeg at jeg endelig er litt ajour på jobben. Deilig. Ser frem til at denne uka skal bli litt mindre hektisk en de to forrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2007 #1593 Del Skrevet 18. juni 2007 Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. juni 2007 #1594 Del Skrevet 18. juni 2007 godt å være ajour på jobb, da!!! ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. juni 2007 #1595 Del Skrevet 18. juni 2007 Dumme tanta altså!!! Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #1596 Del Skrevet 18. juni 2007 Impala, Petra og Smile: Denne mensen har vært merkelig :klø: I går spottet jeg bare litt og renger med at den er over i løpet av dagen i dag. Men jeg har fortsatt mye murringer... Vanligvis har jeg bare vondt 1. dagen. Dag 1 denne gangen var et mareritt, kjempevondt om natten og gikk med murringer hele dagen. Og de har fortsatt sånn innimellom. Og i natt våknet jeg at det kom et skikkelig tak. men det gikk fort over. Ja, ja, tempen er i alle fall lav igjen og jeg har begynt på ny runde med DQ. Håper jeg får EL litt tidligere denne gangen. Men det blir vanskelig med innsats uansett for vi er på ferie fra dag 14-28, og da er vi på besøk hos diverse venner og familie. Ikke helt artig å overalt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. juni 2007 #1597 Del Skrevet 18. juni 2007 Merkelig mens da :klø: Håper det snart stabiliserer seg. Grusomt med sånne menssmerter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2007 #1598 Del Skrevet 18. juni 2007 Hadde også noen rare korte menser innimellom, tror ikke det er så uvanlig. Kjenner igjen det å ikke klare å time EL alltid når man er på besøk ja. Men man får prøve å gjøre det beste utav det, det trengs jo egentlig bare en gang, for sædcellene lever jo opptil 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #1599 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjeder meg litt om dagen jeg... Nå som stresset på jobben har tatt av så får man også mer tid til å tenke, og da går dagene mye saktere Og så er det jo så lenge mellom mensen og EL Og særlig når man ikke helt vet når man kan vente EL. Men regner med at den kommer enten samtidig eller tidligere enn forrige pp og da var det dag 25. Knasker DQ og har stor tro på det Idag skal vi i bursdag til lillenevø. Og vi har strevet veldig for å finne presang. Når Heffalompen fikk nyss om at det han ønsket seg mest av alt i hele verden var en elektrisk moped, så var han bestemt på at det var det lillenevø skulle få (mon tror om det er noen som har sjarmert onkel og har han rundt lillefingeren?) Men den billigste vi fant kostet kr 700,- og det så ikke ut som om det var så bra kvalitet, så da satte tante foten ned. Særlig siden han er minst og ingen av brødrene hans kan bruke/arve den. Så da ble det fjærnstyrt båt i stedenfor, og jeg tror nok han synes det er stas også. Hvis han klarer å styre den da, og ikke kjørere den rett til havs. I så fall må vel broder'n ut med båten for å redde den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. juni 2007 #1600 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg sank en fjernstyrt båt en gang Etter det har jeg ikke fått lov til å ha fjernstyrte leker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå