Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Som sagt var båtturen helt knall. Vi var ca 120 stykker på en svær skute som tøffet rundt i fjorden. Været var jo upåklagelig og rekene smakte himmelsk :) Litt stiv pris på ølen, men jeg hadde jo ikke betalt noe for turen så...

Tidligere på lørdagen var Heffalompen og jeg på Harry-tur, så nå er fryseren fylt opp til randen. Godt vi kan låne litt plass hos svigers :ler:

I går holdt vi på ute i hagen hele dagen. Det er nok å ta tak i, men må inrømme at ikke gjør mer enn det nødvendigste. Vi skal jo ikke bo her så mye lenger, så det holder at det ser fint ut, så får huseiere eller neste leietaker gjøre større ting.

Nå sitter jeg bare og venter på at middagen skal bli ferdig i ovene, så skal vi vel spise på verandaen og nyte resten av denne dagen ute også.

Men jeg må huske å bytte dyner i kveld for i natt var det varmt med vinterdyne ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar! Jeg kan godt skjønne du vil ha regelmessige sykluser når det har vært så stor variasjon. Og så er det jo flott at du endelig får eggløsning :)

Jeg misunner deg litt som har middagen i ovnen. Jeg samler krefter til å begynne med å lage middagen, jeg...

Bytte dyne må gjøres her også. Har nesten smeltet de siste fire nettene, men vært for lat til å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg snuppa :)

Det hørtes ut som en fantastisk båttur :Nikke: Er veldig misunneli ja!!

Du vet at du ikke må ta dong quai etter EL, men bare mellom el og mens? Leste det på nettet..

Ha en strålende uke i finværet.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Jeg kan godt skjønne du vil ha regelmessige sykluser når det har vært så stor variasjon. Og så er det jo flott at du endelig får eggløsning :)

Jeg misunner deg litt som har middagen i ovnen. Jeg samler krefter til å begynne med å lage middagen, jeg...

Bytte dyne må gjøres her også. Har nesten smeltet de siste fire nettene, men vært for lat til å gjøre noe med det.

Veldig deilig med sommerdyner i natt ja :)

Hei på deg snuppa :)

Det hørtes ut som en fantastisk båttur :Nikke: Er veldig misunneli ja!!

Du vet at du ikke må ta dong quai etter EL, men bare mellom el og mens? Leste det på nettet..

Ha en strålende uke i finværet.

stor :klem:

Vet at man ikke skal da DQ etter EL ja. Tok Wild Yam forrige pp, men gidder ikke denne, for sjansene er allikevel minimale etter dårlg timing av innsatsen...

hørtes ut som en strålende båttur :)

håper du har en fin tirsdag! :klem:

Den har i alle fall fortsatt potensiale til å bli fin :ler:

I dag har det bare vært stress på jobben. Strømmet på med varer, men absolutt ikke de jeg trenger :tristbla: Vet ikke hvor jeg skal gjør av alt sammen :forvirret:

Men nå skal jeg snart dra uansett. Kontrakstmøte om leiligheten kl 15, og da gidder jeg ikke dra tilbake på jobb etterpå. Har nok av ting jeg skulle gjort hjemme, så det gjør ikke noe å komme hjem litt tidligere. Kanskje er det fint vær også :) (jobber et sted uten vinduer, og vet aldri hvordan været er...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, stresser ikke. Nå har jeg feks. tenkt å bruke litt tid her :)

Har fått gjort litt her hjemme i dag også. Vasket 1 maskin, vasket opp og plantet litt planter. Nå står en maskin til og går, så den får jeg henge opp senere.

Men det er så varmt! :dåne: Skal ikke klage over :sol: men det kom litt brått på. Er ikke vant til å svette enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ikke så mye annet enn å vaske klær hjemme i går jeg heller :ler: Når gradestokken viser 27 grader er det begrenset hvor mye jeg orker å gjøre ja :forvirret:

Men jeg klager heller ikke altså :):sol: er bare deilig nå det!

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager heller ikke på sol og varme, men aktivitetsnivået går merkbart ned om dagen ja :) Men, det er jo litt det sommeren er til for også er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om sommeren skal man slappe av og nyte livet - med god samvittighet :ler:

håper arbeidsdagen blir litt roligere i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :sol: er er deilig :) Skal kose meg litt ute i dag før jeg drar på jobben tenkte jeg. Kanskje med en is? Isbilen var her i går :hoppe:

Blir nok ingen rolig dag på jobben i dag heller, iom at jeg "rømte" fra problemene i går... Og har også mistanker om at det kommer enda mer :tristbla: Ja, ja, det er bare å brette opp ermene! Eller det blir kanskje litt vanskelig med t-skjorte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Bare innom og hilser på. Noen dager siden jeg var her nå, blir lat i go'været :ler: Håper du får en fortsatt fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får bare lage singlet av t shorta, å ta tak i problemene :)

ha en superflott dag

stor stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isbil :hoppe:

Av en eller annen grunn så kommer ikke isbilen til gata vår. Den kommer til alle andre gatene rundt oss, men ikke vår :grine:

Dårlig gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det helg OG strålende vær :juhu:

Tenkte å sette meg ut på verandaen, for nå er det kanskje levelig der igjen. Så at Ferderseilasen nærmet seg i stad. Tar med en bok og nyter utsikten tenker jeg :) Og kanskje et glass rødvin...

Hadet :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...