Eeyore Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1541 Del Skrevet 4. juni 2007 Som sagt var båtturen helt knall. Vi var ca 120 stykker på en svær skute som tøffet rundt i fjorden. Været var jo upåklagelig og rekene smakte himmelsk Litt stiv pris på ølen, men jeg hadde jo ikke betalt noe for turen så... Tidligere på lørdagen var Heffalompen og jeg på Harry-tur, så nå er fryseren fylt opp til randen. Godt vi kan låne litt plass hos svigers I går holdt vi på ute i hagen hele dagen. Det er nok å ta tak i, men må inrømme at ikke gjør mer enn det nødvendigste. Vi skal jo ikke bo her så mye lenger, så det holder at det ser fint ut, så får huseiere eller neste leietaker gjøre større ting. Nå sitter jeg bare og venter på at middagen skal bli ferdig i ovene, så skal vi vel spise på verandaen og nyte resten av denne dagen ute også. Men jeg må huske å bytte dyner i kveld for i natt var det varmt med vinterdyne ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 4. juni 2007 #1542 Del Skrevet 4. juni 2007 Tusen takk for svar! Jeg kan godt skjønne du vil ha regelmessige sykluser når det har vært så stor variasjon. Og så er det jo flott at du endelig får eggløsning Jeg misunner deg litt som har middagen i ovnen. Jeg samler krefter til å begynne med å lage middagen, jeg... Bytte dyne må gjøres her også. Har nesten smeltet de siste fire nettene, men vært for lat til å gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. juni 2007 #1543 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei på deg snuppa Det hørtes ut som en fantastisk båttur Er veldig misunneli ja!! Du vet at du ikke må ta dong quai etter EL, men bare mellom el og mens? Leste det på nettet.. Ha en strålende uke i finværet. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. juni 2007 #1544 Del Skrevet 5. juni 2007 hørtes ut som en strålende båttur håper du har en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1545 Del Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk for svar! Jeg kan godt skjønne du vil ha regelmessige sykluser når det har vært så stor variasjon. Og så er det jo flott at du endelig får eggløsning Jeg misunner deg litt som har middagen i ovnen. Jeg samler krefter til å begynne med å lage middagen, jeg... Bytte dyne må gjøres her også. Har nesten smeltet de siste fire nettene, men vært for lat til å gjøre noe med det. Veldig deilig med sommerdyner i natt ja Hei på deg snuppa Det hørtes ut som en fantastisk båttur Er veldig misunneli ja!! Du vet at du ikke må ta dong quai etter EL, men bare mellom el og mens? Leste det på nettet.. Ha en strålende uke i finværet. stor Vet at man ikke skal da DQ etter EL ja. Tok Wild Yam forrige pp, men gidder ikke denne, for sjansene er allikevel minimale etter dårlg timing av innsatsen... hørtes ut som en strålende båttur håper du har en fin tirsdag! Den har i alle fall fortsatt potensiale til å bli fin ___________________________________________ I dag har det bare vært stress på jobben. Strømmet på med varer, men absolutt ikke de jeg trenger Vet ikke hvor jeg skal gjør av alt sammen Men nå skal jeg snart dra uansett. Kontrakstmøte om leiligheten kl 15, og da gidder jeg ikke dra tilbake på jobb etterpå. Har nok av ting jeg skulle gjort hjemme, så det gjør ikke noe å komme hjem litt tidligere. Kanskje er det fint vær også (jobber et sted uten vinduer, og vet aldri hvordan været er...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. juni 2007 #1546 Del Skrevet 5. juni 2007 Må ikke stresse for mye nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #1547 Del Skrevet 5. juni 2007 Neida, stresser ikke. Nå har jeg feks. tenkt å bruke litt tid her Har fått gjort litt her hjemme i dag også. Vasket 1 maskin, vasket opp og plantet litt planter. Nå står en maskin til og går, så den får jeg henge opp senere. Men det er så varmt! :dåne: Skal ikke klage over men det kom litt brått på. Er ikke vant til å svette enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. juni 2007 #1548 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg gjorde ikke så mye annet enn å vaske klær hjemme i går jeg heller Når gradestokken viser 27 grader er det begrenset hvor mye jeg orker å gjøre ja Men jeg klager heller ikke altså er bare deilig nå det! Endret 6. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. juni 2007 #1549 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg klager heller ikke på sol og varme, men aktivitetsnivået går merkbart ned om dagen ja Men, det er jo litt det sommeren er til for også er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. juni 2007 #1550 Del Skrevet 6. juni 2007 om sommeren skal man slappe av og nyte livet - med god samvittighet håper arbeidsdagen blir litt roligere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #1551 Del Skrevet 6. juni 2007 Nei er er deilig Skal kose meg litt ute i dag før jeg drar på jobben tenkte jeg. Kanskje med en is? Isbilen var her i går Blir nok ingen rolig dag på jobben i dag heller, iom at jeg "rømte" fra problemene i går... Og har også mistanker om at det kommer enda mer Ja, ja, det er bare å brette opp ermene! Eller det blir kanskje litt vanskelig med t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 6. juni 2007 #1552 Del Skrevet 6. juni 2007 Bare innom og hilser på. Noen dager siden jeg var her nå, blir lat i go'været Håper du får en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. juni 2007 #1553 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja du får bare lage singlet av t shorta, å ta tak i problemene ha en superflott dag stor stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. juni 2007 #1554 Del Skrevet 7. juni 2007 Isbil Av en eller annen grunn så kommer ikke isbilen til gata vår. Den kommer til alle andre gatene rundt oss, men ikke vår Dårlig gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. juni 2007 #1555 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei, ha en fin dag - håper du ikke jobber deg "ihjel" i varmen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. juni 2007 #1556 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei på deg snuppa :) Ha en fantastisk fredag i varmen! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. juni 2007 #1557 Del Skrevet 8. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 #1558 Del Skrevet 8. juni 2007 Ha en fin helg i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #1559 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå er det helg OG strålende vær :juhu: Tenkte å sette meg ut på verandaen, for nå er det kanskje levelig der igjen. Så at Ferderseilasen nærmet seg i stad. Tar med en bok og nyter utsikten tenker jeg Og kanskje et glass rødvin... Hadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. juni 2007 #1560 Del Skrevet 9. juni 2007 Håper du får en fin lørdag. Deilig med helg og sommervær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå