Mrs N Skrevet 22. mai 2007 #1481 Del Skrevet 22. mai 2007 Huff da! Strammet hun ikke nok til kanskje? Jeg har én arm som egner seg for blodprøver. Den andre er ikke så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 22. mai 2007 #1482 Del Skrevet 22. mai 2007 Du høres ut som meg når jeg tar blodprøver du Stort sett ender dem med å ta på hånda mi, for dem får ikke noe i armhulene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 22. mai 2007 #1483 Del Skrevet 22. mai 2007 Uff så fæl blodprøveopplevelse! Håper virkelig neste blodprøve går bedre. Synes du var tøff som holdt ut til hun fikk gjort det hun skulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. mai 2007 #1484 Del Skrevet 23. mai 2007 ikke alltid like moro å ta blodprøver, nei! noen ganger merker man det knapt, og andre ganger er det kjempevondt. -og så får man store blåmerker etterpå... ha en flott onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mai 2007 #1485 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei hei Jeg har og fri mandag Skal bli kjempedeilig. Hørtes ikke mye godt ut med den blodprøven nei. De får se til å stikke skikkeli på fredag. !! Jeg hadde personlig gått rett i bakken (er litt pysete med nåler jeg.. ) Ha en strålende onsdag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 23. mai 2007 #1486 Del Skrevet 23. mai 2007 Hørtes jo staselig ut det der... men ikke alltid det går like glatt, og noen er også fryktelig dårlig til å ta prøvene. Har vært borti noen av de.. Håper du får en fin onsdag likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. mai 2007 #1487 Del Skrevet 23. mai 2007 Au - hørtes ikke godt ut. Hadde også en sånn opplevelse en gang, heldigvis er det langt imellom. Gleder oss til langhelg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. mai 2007 #1488 Del Skrevet 23. mai 2007 :klem: til verdens beste eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. mai 2007 #1489 Del Skrevet 24. mai 2007 Huff det der hørtes ikke noe moro ut . Når får du svar på blodprøven, må du vente til etter syklusen er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. mai 2007 #1490 Del Skrevet 24. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. mai 2007 #1491 Del Skrevet 24. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. mai 2007 #1492 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er ikke alle som er like flinke til å stikke. Hadde noen sånne opplevelser de første gangene jeg tok blodprøve. Etterpå har det blitt bedre. Håper du får noen svar, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #1493 Del Skrevet 24. mai 2007 Takk for oppmuntringer jenter Men tror nok hun må ta den andre armen i morgen, for jeg har fremdeles et stort blåmerke... Ellers skjer det ikke stort i Eeyore-heimen om dagen. Ikke EL engang gidder å stikke innom Skal ha visning på leiligheten min i helgen, så det blir spennende Håper at den er solgt på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mai 2007 #1494 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei hei vennen Spennende med visning Du får nok solgt den ganske raskt vil jeg tro Håper du får kjempegod sum penger for den og Ha en superstrålende dag, og lykke til i morgen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. mai 2007 #1495 Del Skrevet 24. mai 2007 Huff, blodprøver kjedelig når de blir sånn! Det blir spennende å følge med på leillighetssalget da. Det er vel en bra helg å selge på sikkert siden det er langhelg og folk har fri. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #1496 Del Skrevet 25. mai 2007 Da var 2 blodprøve tatt så nå har jeg blåmerke på begge armene Nå er det bare å vente på mensen... Håper virkelig den kommer da. Spurte om det holdt med bare spotting eller om jeg måtte ha blødning. Det kunne ikke helsesekretæren svare på så jeg må ringe og snakke med gynekologen til tirsdag. Hvis det er nok med spotting så er det jo ikke noe problem I morgen blir det veldig spennende. Megler var innom med salgsoppgaven i dag, og jeg håper det kommer maaaaange på visning. Han sa jeg skulle være fornøyd om jeg fikk 5-6 stk på lista, synes det var litt lite jeg :klø: Ha en toppers pinse jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. mai 2007 #1497 Del Skrevet 25. mai 2007 God pinse til deg også!!! Og lykke til med alt som langhelga byr på!!!! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mai 2007 #1498 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei hei 5-6 stk er jo bra det. Men enda bedre hvis du får flere på selvsagt godt blodprøve 2 er overstått, var det like vondt i dag? Blir spennende fremover her Ha en strålende helg, og en riktig god pinse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mai 2007 #1499 Del Skrevet 25. mai 2007 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 26. mai 2007 #1500 Del Skrevet 26. mai 2007 Lykke til med visning og god pinse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå