Liljen Skrevet 19. mai 2007 #1461 Del Skrevet 19. mai 2007 Innom med en kjempestor godhelg Kos dere masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mai 2007 #1462 Del Skrevet 19. mai 2007 Håper du får en fin helg Har svart på PM'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #1463 Del Skrevet 20. mai 2007 I dag skulle vi egentlig vært på Harry-tur, men ble stoppet av et tett sluk... Skjønner ikke helt hvordan det er mulig at et sluk kan bli tette ETTER at jeg har tømt det for møkk? :klø: Vasket badet igår og tok ut masse hår og æsj fra sluket. Da jeg skulle dusje etterpå rant ikke vannet ned... Heffalompen måtte til med både plumbo og staking idag. Og etter litt maktbruk fikk han det til slutt opp. Men det rare var at "proppen" satt langt inn i røret. Skjønner ikke hvordan det kunne skje, kanskje jeg skal slutte å rense sluket Så da får vi dra til Sverige en annen dag. Skulle gjerne ha hatt meg solbriller med styrke. Får håpe det ikke blir så lengte til vi får dratt. Neste helg har jeg visning på leiligheten så da passer det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 20. mai 2007 #1464 Del Skrevet 20. mai 2007 Kanskje du må slutte å rense sluk, ja Kan jo være at når du renset så ble en liten klump igjen og føk lenger ned i røret der det var trangere og laget det tett der...? Eneste logiske forklaring jeg kan tenke meg. (Jeg er alltid ute etter å finne logiske forklaringer på ting.) Håper dere får en Sverigetur om ikke så lenge og at alt ellers er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 #1465 Del Skrevet 20. mai 2007 Dumt med det sluket da. Håper dere får tatt en Harrytur om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mai 2007 #1466 Del Skrevet 21. mai 2007 Hm - moralen er - unngå å rense sluk så langt det er mulig. ÅÅÅÅ, jeg er glad for at det er definert som mannfolkarbeid i angelou-huset Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. mai 2007 #1467 Del Skrevet 21. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. mai 2007 #1468 Del Skrevet 21. mai 2007 Usj. Ekkelt med sånt som ligger nedi sluk. Nei, jeg er enig med angelou om at jeg er glad det er mannfolkarbeid i mitt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1469 Del Skrevet 21. mai 2007 Sluk er ekkelt ja, men nå slipper jeg forhåpentligvis å rense noe mere sluk i det huset i alle fal Kjeder meg om dagen. På jobben er jeg skikkelig giddalaus og har mest lyst på ferie, og hjemme er jeg lei av alt. Kan jo selvsagt ha en sammenheng med at vi nå bare går og gleder oss til å flytte, ser liksom ikke poenget i å gjøre noe med hagen ol. når vi ikke skal være der så lenge uansett I morgen er det tid for første blodprøve. EL har fremdeles ikke vist seg. Vet ikke om det er bra eller dårlig. Dumt for meg som går her og håper, men det er vel bra i forhold til prøven og å få stadfestet PCO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 21. mai 2007 #1470 Del Skrevet 21. mai 2007 Lykke til med blodprøven! Håper de finner ut av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mai 2007 #1471 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvis det er så at du har PCO så er det jo på en måte bra, for da kommer du vel fortere i gang med pergo, og det er jo mange gode eksempler på at pergo virker her inne. Prøver å være positiv jeg Men skjønner godt at du gjerne vil ha EL på plass av deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 #1472 Del Skrevet 21. mai 2007 Lykke til med første blodprøve Uansett hva resultatet måtte være, så er det god hjelp å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #1473 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har funnet ut at det er langhelg Det kom som en gledelig overraskelse. Akkurat hva jeg trenger nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 #1474 Del Skrevet 21. mai 2007 Så bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mai 2007 #1475 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei hei vennen Åååh så deilig med langhelg :juhu: Det er fortjent altså!! Har du fri allerede fra i dag av? Lykke til med blodprøven, går så fint Tenker på deg. Megastor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2007 #1476 Del Skrevet 22. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #1477 Del Skrevet 22. mai 2007 Har ikke fri allerede fra i dag nei Selv om det hadde vært veldig deilig. Men det er jo pinse denne helga, så da er det jo fri mandag Men kanskje ikke for deg Liljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. mai 2007 #1478 Del Skrevet 22. mai 2007 pinselanghelg blir deilig, ja lykke til med blodprøve og EL! -og ha en super tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. mai 2007 #1479 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei sveis. Bare innom med en liten Lykke til med blodprøven!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #1480 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har aldri fått så vondt av en liten blodprøve før Vanligvis er jo det fort gjort, men nå hadde hun litt problemer med å finne en åre å sette den i. Måtte prøve begge armene og "pumpe" med fingrene. Har også alltid lurt på hva man trenger den bomullsdotten til, det er jo som regel bare en mikroskopisk blod flekk der. Fikk nesten sjokk når jeg tok den av denne gangen. Den var full av blod og hadde fått et stort og ømt blåmerke på armen... Håper ikke det blir like ille til fredag igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå