Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for omtanke alle sammen :klem:

Jeg overlever stress jeg altså, så lenge det bare er for korte perioder :)

Legebesøket i dag var ikke like gøy. Etter at jeg hadde fortalt om sykluser, uteblitt mens og temping, mente hun at det kunne være PCO. Under UL fant hun bare den ene eggstokken og den hadde antydninger til cyster, så hun kunne ikke si noe sikkert. Skal derfor tilbake for blodprøver dag 17 og 22, som er til neste uke. Og nye prøver + prøve av bukspyttkjertelen på dag 2 neste syklus. Håper derfor jeg får mensen når jeg skal denne gangen, sånn at dette ikke drar ut enda lenger :tristbla: Da skulle vi se på resultatene og vurdere hormonbehandling, som jeg antar betyr pergo.

Så mao har jeg ikke fått noe mere svar enn hva jeg allerede hadde mistanke om... Har fått beskjed om å spise mere frukt, fisk og gå tur hver dag, selv om jeg slett ikke er overvektig, hvilket er vanlig ved PCO. Kommer til å fortsette med dong Quai (natrulig pergo) inntil videre og kanskje holder det ;) Kan jo ikke være så på bærtur iom at jeg tross alt har hatt 2 beviste EL siden nyttår!

Men nå er det pausetid, for jeg har kveldsvakt i dag :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig leit å høre at du sannsynligvis har PCO. Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. :kose:

Godt vi har hverandre i dette da, så kan vi støtte hverandre så godt vi kan. Vi ligger egentlig rimelig likt i utredningen vi to. Jeg kom i gang før deg, men måtte jo en tur innom en Proverakur først. Den ser ut til å gi resultater nå, og jeg satser på at mensen er her i morra. Da skal jeg også ta blodprøver, regner med det blir til fredag.

Vi er heldige ihht symptomer, da ingen av oss er overvektige. Jeg har sikkert fem kilo mer enn det jeg strengt tatt trenger, men vil jo ikke kalle det overvektig. Jeg fikk også beskjed om å spise sunt og trimme mer. Prøver så godt jeg kan, men det er sannelig ikke lett.. :forvirret:

Men fant hun ikke den andre eggstokken på UL, sa du? Sa legen noe om hvorfor? Hørtes bare så rart ut i mitt hode, men det er kanskje ikke det..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

uff så kjedelig med dårlige nyheter hos gynekologen :tristbla:

jeg krysser alt jeg har for at det allikevel skal gå veien for dere!

ha en fin 17.mai, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe: Ja, det er godt å ha noen i samme situasjon :klem:

Nei, den ene eggstokken ville visst ikke vise seg frem, men jeg regner med at den er der altså!

Petra: Takk! Jeg er jo ikke den første med PCO, og flere har klart å bli gravide før meg med det, så det går nok bra. Tar bare litt lenger tid. Og som sagt kan jeg jo ikke være så ille berørt siden jeg har hatt 2 tempøkninger, og hun ikke kunne se det veldig klart ut av UL. Hun var forressten veldig koselig som du sa, men var nok litt stresset siden hun var 1 time forsinket...

PCO er ikke verdens undergang nei, og akkurat har jeg ikke tid til å tenke så mye over problemet heller. Tar en dag av gangen og håper i første omgang å få EL i løpet av helgen eller beg. av neste uke :)

Og så har leiligheten min blitt lagt ut for salg :hoppe:

Flott 2-roms til salgs! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiiiin leilighet :sjarmor:

Mindre fin nyhet å få hos gyn i dag :tristbla: Som du selv og andre allerede er inne på så er jo ikke dette verdens undergang, men jammen er det ikke gøy å få slike beskjeder lell. Fordelen er jo at det finnes så mangt nå om dagen og det blir nok barn på deg, meg Bippe etc etterhvert også. Vi må bare lengte litt ekstra lenge etter det før vi får det. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Ha en fin 17.mai-feiring i morgen :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok barn på oss også ja Toblerone. Og de barna kommer til å bli ekstra verdsatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumme nyheter fra gynekologen. Men flott at du er positiv. Det hjelper på fruktbarheten sies det. ;)

Skikkelig fin leilighet da! Den kommer nok til å gå for minst 100.000,- over prisantydning gjetter jeg - med det boligmarkedet vi har i dag. :hoppe:

Håper dere får en fantastisk 17.mai-feiring i dag! :klem:

:flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det skal være så vanskelig for deg da :klem:

Jeg håper det løser seg til slutt :)

Ha en fin 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt med dårlige nyhetere da :klem:

Men da vet du jo uhvertfall kanskje hvorfor dere ikke har blitt gravide enda, og det finnes jo god hjelp å få :klem:

Kjempefin leilighet altså :)

Jeg jobber ikke så langt unna der jeg faktisk ;)

Håper du har en kjempefin 17. mai :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Ble skikkelig lei meg på deres veiene jeg nå. Godt du er positiv sjøl i allfall. Som du sier så er det veldig mange som får det til og nå er du i systemet og det er masse god hjelp å få :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt! :-D

Ha en flott 17.mai-feiring i morra! :klem:

Hadde det fint igår ja.

Så dumme nyheter fra gynekologen. Men flott at du er positiv. Det hjelper på fruktbarheten sies det. ;)

Skikkelig fin leilighet da! Den kommer nok til å gå for minst 100.000,- over prisantydning gjetter jeg - med det boligmarkedet vi har i dag. :hoppe:

Håper dere får en fantastisk 17.mai-feiring i dag! :klem:

Håper også jeg får en bra pris for den. Megler har lovet prisrekord i blokka, og da må den over 1 430 000,-

Fin leilighet ja! Spennende med salg da!

Håper du får en fin 17.mai! :klem:

Kjempespennende!

Så dumt at det skal være så vanskelig for deg da :klem:

Jeg håper det løser seg til slutt :)

Ha en fin 17. mai!

Det gjør det nok helt sikkert, må bare ha litt tålmodighet, hvilket jeg jo egentlig ikke eier...

Det var dumt med dårlige nyhetere da :klem:

Men da vet du jo uhvertfall kanskje hvorfor dere ikke har blitt gravide enda, og det finnes jo god hjelp å få :klem:

Kjempefin leilighet altså :)

Jeg jobber ikke så langt unna der jeg faktisk ;)

Håper du har en kjempefin 17. mai :flagg:

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte sende deg en PM...

:grine: Ble skikkelig lei meg på deres veiene jeg nå. Godt du er positiv sjøl i allfall. Som du sier så er det veldig mange som får det til og nå er du i systemet og det er masse god hjelp å få :)

:klem:

Takk for det Pi@. Går nok fint bare vi får litt hjelp ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 17. mai over også. Synes ikke det er lenge siden jul, og nå er det snart St. Hans :overrasket:

Bunaden passet i år også, men det er HAT å stryke bundadskjorte altså :tunge1:

Var først å så på nevøene gå i tog. Lillenevø på 4 gikk i tog med barnehagen for første gang og var så andektig og konsentrert at han ikke så oss en gang :ler: På skolen var det leker, lotteri, is og pølser. Vi vant ingenting, men svigerinnen min dro i land både barnebøker og fruktkurv.

Spiste lunsj hos svigers, og da så vi så vidt borgertoget fra verandaen. To fluer i en smekk ;)

Etterpå var vi så slitne at Heffalompen sovnet på sofaen og vi måtte melde avbud fra grilling hos noen venner :forvirret: Bestilte pizza istedet :ler:

I dag er det kveldsjobbing og lørdagsjobbing i morgen. Gleder meg til søndag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...