Liljen Skrevet 8. mai 2007 #1421 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei hei snuppis Enig med legen at det kan være greit å sjekke mannen din før en går videre til Purvis. Skal se det ordner sei snart for dere Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 8. mai 2007 #1422 Del Skrevet 8. mai 2007 Heisann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #1423 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ninen: Tidlig for grilling? Det er da mai! Mrs N: Synes også det har vært litt bortkastet tid, men hvordan kunne jeg egentlig vite det uten å ha "forsket" litt på det Nå vet vi i alle fall en grunn til at jeg ikke har blitt gravid Smile: Nei nå er det ikke lenge til sommeren Angelou: Leiababe: Helt enig! Petra: Takk for det! Timen er neste onsdag Liljen: Der var du jo vennen. Håper det ordner seg for oss begge i løpet av sommeren Tinuviel: Hei på deg __________________________________________________________ Nå er det bare en uke igjen til legetimen. Det blir spennende Kommer nok sikkert til å grue meg når det begynner å nærme seg Ellers er tanta på vei ut av huset og det passer jo bra. I morges skrev vi kontrakt på huset også Vet ikke helt når vi får overta, ettersom de holder på å bygge nytt. Men en gang til høsten i alle fall Deilig å ha hus i orden, hvis jeg skulle klare å bli gravid snart. Nå skal jeg bare spise litt lunsj før det er senvakt på jobben. Ha en fin onsdag alle sammen Endret 9. mai 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. mai 2007 #1424 Del Skrevet 9. mai 2007 deilig med nytt hus ja. Gleder meg kjempemasse til vi endelig kan flytte inn i nytt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. mai 2007 #1425 Del Skrevet 9. mai 2007 Så spennende med nytt hus da!!! :smile: Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 #1426 Del Skrevet 9. mai 2007 heldiggrisen som skal få seg hus. kos deg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. mai 2007 #1427 Del Skrevet 9. mai 2007 Følelsen av å stå i eget hus første gang man står igjen alene er helt fantastisk. Vi løp rundt i huset og i hagen og hylte. Naboene må jo ha trodd de har fått helt gale folk i nabolaget Den siste måneden før vi flytta inn tror jeg at jeg hadde møblert huset minst en gang hver kveld inni hodet. Kjempegøy Blir spennende med legetimen da.. Du skal se det blir årnings i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. mai 2007 #1428 Del Skrevet 10. mai 2007 Ah - nytt hus blir bare überdeilig da ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2007 #1429 Del Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer med undertegnelse av huskontrakt , så moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. mai 2007 #1430 Del Skrevet 10. mai 2007 Gratulerer med kontrakten! Så gøy med huset i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 10. mai 2007 #1431 Del Skrevet 10. mai 2007 Spennende med nytt hus. Det må være en deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. mai 2007 #1432 Del Skrevet 14. mai 2007 Innom for å ønske deg en superduper mandag stor spennende med hus altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. mai 2007 #1433 Del Skrevet 14. mai 2007 Lykke til med legen hvis jeg ikke "ser" deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #1434 Del Skrevet 14. mai 2007 til alle som har vært innom! Det er litt hektisk her om dagen. Jeg har knapt plass til egne tanker i hodet, så da blir det dårlig med tid til KG Det er greit mye å gjøre på jobben, og med et nytt datasystem som er fullt av feil og mangler blir det jo ikke noe bedre... Fredag kveld og lørdag var vi barnevakt for lillenevø. Det vil si det var Heffalompen som passet mest, da jeg var på jobb lørdag. Kjempegøy det, men ikke den beste starten på en travle helg. Lørdagskvelden var vi på middag hos venner. Veldig god mat, men ikke noe vin på meg, da tror jeg at jeg hadde kolapset helt. Søndag var vi først i huset vi har kjøpt og tok litt bilder og sånn. De vi kjøper av er veldig alrighte og vi var vel der en 3 timers tid. Så bar det avgårde til min leilighet hvor leieboerene akkurat ha flyttet ut. Litt rart å få den tilbake igjen også. Heffalompen og jeg stod der i den tomme leiligheten og fikk masse minner som kom tilbake. Etterpå var det bursdag til svigerinnen min. Når jeg kom hjem da bar det rett i seng! Skulle egentlig ha hatt takstmann i leiligheten i dag, men han har jo flyttet tidspunktet for 2. gang så da blir det i morgen i stedet, den eneste kvelden jeg hadde fri denne uka Men da blir det i alle fall ikke så sent å dra på gravlunden med moren min i dag. Mormor hadde blitt 100 år i dag, så da er det koselig å dra innom der. Med kveldsjobbing onsdag og fredag, 17. mai torsdag og jobbing igjen lørdag så gleder jeg meg VELDIG til neste uke! Kjenner at nakken stivner mer og mer for hver dag nå... Skal jo også til gynekologen onsdag morgen. Det blir kjempespennende! Tror ikke jeg kommer til å rekke å grue meg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. mai 2007 #1435 Del Skrevet 14. mai 2007 Skal si du har det stress for tiden, nå må du passe godt på deg selv så du ikke sliter deg ut vett du. . Blir spennende på onsdag, og jeg krysser alt jeg har. Absolutt alt!!! Håper du får en flott kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. mai 2007 #1436 Del Skrevet 14. mai 2007 Så travel du er for tiden da! Jeg blir rett og slett imponert Men som Liljen sier så må du ikke slite deg helt ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. mai 2007 #1437 Del Skrevet 14. mai 2007 Bare innom med en liten Håper du ikke sliter deg helt ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. mai 2007 #1438 Del Skrevet 14. mai 2007 Innom med en til travle Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. mai 2007 #1439 Del Skrevet 14. mai 2007 Nå må du ikke slite deg ut nei Ha en fortsatt fin mandag, og lykke til hos legen på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. mai 2007 #1440 Del Skrevet 15. mai 2007 enig med Impala - du må ikke slite deg helt ut, da! lykke til på onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå