Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

:klem: så dumt med spotting, men er samtidig positivt at du har hatt EL denne måneden da, og får mensen :klem: håper også du får noen GODE svar hos legen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumme spottinga altså :sur::sur:

Neste gang sitter den ;) Og da skal jeg krysse fingrer alt jeg har her inne nemli :Nikke:

Håper du får en fin kveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Vet akkurat hvordan du har det. Husker også skuffelsen hver gang jeg begynte å spotte. Men nå spotta jeg jo litt også når jeg ble gravide begge gangene, så man vet jo egentlig aldri :forvirret:

Håper du får en fin helg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, vennen :)

Er spent på hvordan det går altså :) Får håpe spottinga har gitt sei.

Så lenge tanta holder sei borte, er det håp :Nikke:

Ha en strålende helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nedgang i spottingen her nei :sur: Om det noen gang skulle komme til å bli et VM i spotting, så stiller jeg som favoritt tror jeg... Jeg HATER spotting!!! :frustrert: Det eneste det er bra for, er å vite at mensen kommer. Men jeg trenger da ikke 4 dager på å forberede meg :tunge1:

Noe moro derimot er at vi omsider har fått oss lånebevis :hoppe: Har vært litt tull med det pga av jobben til Heffalompen. Utrolig kjedelig for vi vet at det ordner seg til vi trenger lånet til høsten, men har jo ikke villet skrive noen kontrakt før vi vet at lånet er på plass... Nå er det i alle fall i boks, og vi skal skrive kontrakt til onsdag :)

Og nå er det helg :hoppe: Gleder meg til fint vær og grilling :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at spottingen ikke gir seg, da! Like greit å komme skikkelig i gang når den først er der.

Godt du har annet å glede deg over :) Gratulerer med lånebeviset! Og så flott at det er helg. Den får du nyte!

Nå ble jeg glad også, for jeg satt akkurat og tenkte på hva jeg skulle gjøre på jobb i morgen. Var sikker på at det var torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Det er en god følelse og endelig skrive kontrakt. Da er det gjort liksom :)

Håper spottinga har gitt seg da, man vil jo helst bare bli ferdig med hele greia.

Håper du har kost deg i fin-været :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg vennen:)

Gratulerer med lånebevis :hoppe:

Håper du får en knall helg i fine været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninen: Bare koselig å kunne kommer med slike "overraskelser" :ler:

Leiababe: Jeg rakk aldri å kose meg i finvære :tristbla: Og når jeg har fri nå så regner det :sur:

Liljen: Helgen har vært bra, selv om været ikke har vært det :klem:

Petra: Det har jeg vet du :klem:

Impala: Tanta har kommet allerede... :klem:

Ja da har tanta omsider kommet på besøk igjen. Måtte ty til 2 paracet i morges, og det har jeg faktisk aldri trengt før :overrasket: Gikk tilbake i dagboka mi til forrige gang jeg fikk mensen etter temøkning og da hadde jeg også veldig vondt. Herved er det altså bevist: Mens med EL= smerter, mens mens uten EL = ingenting! Hvilket også betyr at på de 10 månedene vi har vær prøvere har jeg bare hatt EL 3 ganger :grine:

Skal absolutt fortsette med Dong Quai denne pp også, selv om jeg ikke vet om det var det som gjorde susen denne pp, siden jeg ikke rakk å ta det så mange dager før tempen steg. Så får jeg se hva gynekologen sier på utredning og hva som skjer etter det. Nå skal Heffalompen også snakke med legen sin om sjekk, og får forhåpentligvis henvisning til Rikshospitalet. Han syntes det var litt dumt å bruke penger på Purvis, før vi visste om det var noe galt. Greit nok det, så lenge vi får sjekket svømmerene et sted :)

I går hadde vi venner på grilling. Ble jo ikke akkurat verandavær, men norske vikinger kan jo grille selv om vi må spise inne :ler: Veldig koselig var det i alle fall :) Og superkokken Heffalompen briljerte med ny oppskrift fra matprat.no :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg har også vond mens bare noen ganger...

Grilling er kjempekos! Jeg grillet i dag jeg også, og spiste inne. Kanskje det egentlig er litt tidlig for grilling :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du vet dette med EL og smerter nå da. Kjempedumt at det gikk så mange måneder før du fant ut av det, men nå krysser jeg fingre og tær for at det snart blir to blå på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Vi hadde også en kald grilling i helga, men om ikke lenge er det sommer og DA kan vi sitte ute leeeeenge!!! :hoppe:

Ønsker deg en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom for å ønske deg en fin dag!

håper EL har kommet for å bli! når var timen din hos gyn. igjen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...