Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei! Jeg tok meg en tur i ukjente dagbøker og endte opp her :) Kan tenke meg nevøen din var imponert over sine egne trylleferdigheter :ler:

Håper du får en fin tirsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Ninen, koselig med nye fjes :)

Og deilig med en ekstra fridag :hoppe:

I dag har vi vært på sykkeltur og spist middag hos sviger. Behagelig dag uten anstrengelser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har syklet på snart 10 år :ler:

Tror ikke jeg skal begi meg ut på noen sykkeltur nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Hvordan står det til i dag, snuppa ?? Er litt spent på om du har noen begynnende symptomer jeg :sjenert:

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiababe: Følte meg veldig flink jeg også, til jeg snakket med foreldrene mine og de hadde syklet over 2 mil. Da ble ikke min lille tur så imponerende lenger... :forvirret:

Mrs N: Å sykle er som å gå, har man først lært det så sitter det ;)

Liljen: Ikke mye juble over her i gården nei...

I dag begynte jeg å spotte :tristbla: Så da går det nok rett i bøtta, men ser positivt på at jeg i alle fall har hatt EL, og nå sannsynligvis får mensen. Det er jo ikke lenge til legetime, håper jeg får noen svar da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt imponert over syklingen din, jeg :) Har ikke brukt sykkelen min på minst 5 år, jeg... Men har planer om å hente den fra kjelleren til foreldrene mine i år :ler:

Vi er på samme sted i syklusen, vi da. Jeg har også begynt å spotte i dag (men jeg er ikke prøver, så det er ikke så overraskende...) Da blir det sikkert lett for meg å følge med på riktig tidspunkt her fremover :) Men vi satser jo selvfølgelig på at det ikke blir lenge vi har samme syklus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: for spotting altså!!

Spennende med legetime :) Jeg har tro på du får noen svar da ja :Nikke:

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her fortsetter spottinga ja... Så det blir nok tantebesøk til helgen :frustrert:

Spottingen nå heldigvis mørk sånn som den pleier før mensen, og ikke lys beige som den har vært de to siste spotteperiodene.

Jeg trodde liksom det hadde gått veien denne gangen jeg :sur: Siden EL kom som en overraskelse og vi faktisk hadde vært nokså aktive, hadde jeg jo ikke stresset eller noe som helst :tristbla:

Ja, ja, skal ha grilling med noen venner til helgen, så det passer jo bra da. Har ordentlig lyst på noen pils på verandaen i det fine været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...