Mrs N Skrevet 30. april 2007 #1381 Del Skrevet 30. april 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. april 2007 #1382 Del Skrevet 30. april 2007 Morro å trylle kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. april 2007 #1383 Del Skrevet 30. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. april 2007 #1384 Del Skrevet 30. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 30. april 2007 #1385 Del Skrevet 30. april 2007 Hei og hopp. Hvordan står det til med deg i dag?? Stor mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 #1386 Del Skrevet 30. april 2007 Innom med en mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mai 2007 #1387 Del Skrevet 1. mai 2007 innom med en og et ønske om en fin fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 1. mai 2007 #1388 Del Skrevet 1. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mai 2007 #1389 Del Skrevet 1. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 1. mai 2007 #1390 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei hei! Jeg tok meg en tur i ukjente dagbøker og endte opp her Kan tenke meg nevøen din var imponert over sine egne trylleferdigheter Håper du får en fin tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1391 Del Skrevet 1. mai 2007 Ninen, koselig med nye fjes Og deilig med en ekstra fridag I dag har vi vært på sykkeltur og spist middag hos sviger. Behagelig dag uten anstrengelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 1. mai 2007 #1392 Del Skrevet 1. mai 2007 Flink du er som sykler da. Mer enn jeg har gjort i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 #1393 Del Skrevet 1. mai 2007 Tror ikke jeg har syklet på snart 10 år Tror ikke jeg skal begi meg ut på noen sykkeltur nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. mai 2007 #1394 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei hei Hvordan står det til i dag, snuppa ?? Er litt spent på om du har noen begynnende symptomer jeg Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #1395 Del Skrevet 2. mai 2007 Leiababe: Følte meg veldig flink jeg også, til jeg snakket med foreldrene mine og de hadde syklet over 2 mil. Da ble ikke min lille tur så imponerende lenger... Mrs N: Å sykle er som å gå, har man først lært det så sitter det Liljen: Ikke mye juble over her i gården nei... I dag begynte jeg å spotte Så da går det nok rett i bøtta, men ser positivt på at jeg i alle fall har hatt EL, og nå sannsynligvis får mensen. Det er jo ikke lenge til legetime, håper jeg får noen svar da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 2. mai 2007 #1396 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er fortsatt imponert over syklingen din, jeg Har ikke brukt sykkelen min på minst 5 år, jeg... Men har planer om å hente den fra kjelleren til foreldrene mine i år Vi er på samme sted i syklusen, vi da. Jeg har også begynt å spotte i dag (men jeg er ikke prøver, så det er ikke så overraskende...) Da blir det sikkert lett for meg å følge med på riktig tidspunkt her fremover Men vi satser jo selvfølgelig på at det ikke blir lenge vi har samme syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mai 2007 #1397 Del Skrevet 3. mai 2007 for spotting altså!! Spennende med legetime Jeg har tro på du får noen svar da ja Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. mai 2007 #1398 Del Skrevet 3. mai 2007 Håper at legen finner ut noe fornuftig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. mai 2007 #1399 Del Skrevet 3. mai 2007 Håper du kan få noen gode svar på den legetimen. Det fortjener du nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #1400 Del Skrevet 3. mai 2007 Og her fortsetter spottinga ja... Så det blir nok tantebesøk til helgen Spottingen nå heldigvis mørk sånn som den pleier før mensen, og ikke lys beige som den har vært de to siste spotteperiodene. Jeg trodde liksom det hadde gått veien denne gangen jeg Siden EL kom som en overraskelse og vi faktisk hadde vært nokså aktive, hadde jeg jo ikke stresset eller noe som helst Ja, ja, skal ha grilling med noen venner til helgen, så det passer jo bra da. Har ordentlig lyst på noen pils på verandaen i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå