Gjest Leiababe Skrevet 24. april 2007 #1361 Del Skrevet 24. april 2007 Hurra for en fantastisk mann og hurra for EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. april 2007 #1362 Del Skrevet 25. april 2007 Må litt for EL jeg også. Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. april 2007 #1363 Del Skrevet 25. april 2007 Herreli, for en flott mann du har! Blir nesten litt misunnelig her, jeg.. Neida, jeg har en fin mann jeg også, men tror neppe han hadde klart å somle seg til å organisere en så fantastisk bursdag for meg.. Ellers høres det lovende ut med EL! Jeg krysser alt jeg har for at det skal klaffe denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. april 2007 #1364 Del Skrevet 25. april 2007 Her var det lovende nyheter! Da er det bare å krysse alt en har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. april 2007 Forfatter #1365 Del Skrevet 25. april 2007 Takk for alle lykkeønskninger Etter alt det tullet jeg har hatt, er jeg jo ikke 100% sikker, men tempen er høy for 3. dag på rad, så det virker lovende. Og jeg har byttet fra Dong Quai til Wild Yam Da er det bare å vente på mensen om en fjorten dagers tid, eller aller helst to blå *håpe-drømme-håpe* Men blir ikke skuffet om jeg får mensen heller, for da kommer den i alle fall. Bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 25. april 2007 #1366 Del Skrevet 25. april 2007 Så utrolig bra om du har hatt EL *håper sammen med Eeyore* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. april 2007 #1367 Del Skrevet 25. april 2007 *håper jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. april 2007 #1368 Del Skrevet 27. april 2007 Å dette var stråålende nyheter Jeg håper håper håper jeg og for deg, virkeli!!!!! Spørs om ikke jeg og skulle prøve Don Quai :) Ha en strålende helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. april 2007 #1369 Del Skrevet 27. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. april 2007 #1370 Del Skrevet 27. april 2007 Krysser masse fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. april 2007 #1371 Del Skrevet 27. april 2007 Så spennende og bra at det skjer noe med kroppen din!!!! Men hva er de medikamentene du snakker om??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. april 2007 Forfatter #1372 Del Skrevet 27. april 2007 Toblerone: Takk! Håper for deg også Petra: Takk! Liljen: Takk! Nå vet jeg jo ikke om det var DQ som gjorde susen, men det skader i alle fall ikke Bare pass på å ikke bruk det etter EL, for det kan skape abort... Men da har vi jo Wild Yam Pia: Mrs N: Takk! Smile: Vet ikke om man kan kalle naturmedisin medikamenter, men Dong Quai er i alle fall en natrulig form for pergo, mens Wild Yam skal virke som Progeston. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. april 2007 Forfatter #1373 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg må bar erklære for hele verden (i alle fall KG ) at jeg har verdens beste Heffalomp!!! Han er hjemmeværende om dagen, og jeg kommer hjem til ferdig deilig middag, og han vasker både klær og hus I dag fikk jeg mail på jobben med handleliste for helgen. Han har tydeligvis vært og funnet masse oppskrifter på matprat.no og nå gleder jeg meg virkelig til kokken setter igang :-D Ha en fin helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. april 2007 #1374 Del Skrevet 27. april 2007 Skal si du har funnet en bra mann!!! Kos dere masse i helga, det høres ut som om dere er godt i gang!!! Tenkte meg at det var noe naturmedisin ja men visste ikke helt hvilket ord jeg skulle bruke. Det er ikke sikkert det kan kalles medikament nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. april 2007 #1375 Del Skrevet 28. april 2007 ha en strålende helg med en strålende heffalomp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. april 2007 #1376 Del Skrevet 29. april 2007 Send over heffalompen hit, så han kan lære liljemannen litt triks!!! Fytti du har en fantastisk mann Ha en strålende søndag, vennen. stor smellkyss på kinnet og en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. april 2007 Forfatter #1377 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, jeg blir virkelig borskjemt av Heffalompen om dagen Og selv nå i helgen har han laget deilig mat. I og med at han er hjemmeværende nå har jeg sagt at det eneste jeg forventer er at han lager mat, for det synes jeg det er et pes å begynne på når jeg kommer hjem, og så blir det så sen mat. Og hvis han gjør det vil jeg ha mere overskudd til å gjøre andre ting hjemme på kvelden også. Men han kjeder seg visst og er nokså rastløs, for huset ser helt strøkent ut når jeg kommer hjem :rødme: Og nå har han tilbudt seg å hjelpe broren min med terrassebygging også, så han har visst nok av energi. I dag lærte han lillenevø å trylle Og lillenevø var helt paralysert av sine egne evner. Med en liten trepinne og hokus pokus tryllet han bilen vår opp og igjen. Lite visste han at tante satt med bilnøkkelen og trykket hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 29. april 2007 #1378 Del Skrevet 29. april 2007 Innom med en liten søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. april 2007 #1379 Del Skrevet 30. april 2007 I dag lærte han lillenevø å trylle Og lillenevø var helt paralysert av sine egne evner. Med en liten trepinne og hokus pokus tryllet han bilen vår opp og igjen. Lite visste han at tante satt med bilnøkkelen og trykket hver gang... ← Utrolig bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. april 2007 #1380 Del Skrevet 30. april 2007 fin den ja!! Håper du får en strålende dag, og at tempøkningen vedvarer Blir spennende fremover her ja stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå