Catus Skrevet 21. april 2007 #1341 Del Skrevet 21. april 2007 Gratulerer så masse med dagen, på etterskudd! Jeg husket du hadde bursdag på torsdag, og jeg tenkte på deg. Hadde bare ikke mulighet til å stikke innom her akurat da. Men nå fikk jeg iallfall gratulert deg. Sent, men godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. april 2007 Forfatter #1342 Del Skrevet 22. april 2007 Dette har vært en overrraskeleses dag!!!! Ikke helt edru nå, så jeg ttor jeg skriver mer i mogen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. april 2007 #1343 Del Skrevet 22. april 2007 ttor du det du ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. april 2007 #1344 Del Skrevet 22. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 #1345 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Håper det var en fin bursdag Du får komme med flere detaljer når du har blitt edru Endret 22. april 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. april 2007 #1346 Del Skrevet 22. april 2007 Gleder meg til detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. april 2007 #1347 Del Skrevet 23. april 2007 Hihi - høres ut som en fuktig aften du Gleder meg til å høre mer jeg også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 #1348 Del Skrevet 23. april 2007 Henger meg på de andre her, som sier at de gleder seg til referat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1349 Del Skrevet 23. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1350 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jeg følte meg så fin da jeg kom hjem, men fant fort ut at fingrene ikke var helt venner med tastaturet Det var en helt fantastik dag, og jeg har en samboer som er helt skjønn Det begynte med at Heffalompen og jeg skulle på spa. Men når vi kom dit stod 4 av venninnene mine der Så Heffalompen skulle ikke være med i det hele tatt og jeg skulle kose meg hele dagen på spa med venninnene mine og champagne :-D Da vi var ferdige på spa kom Heffalompen hoppende frem sammen med mennene til venninnene mine og forelderene mine. Da hadde de satt opp krokket og kubbespill på en stor gressplen, så vi spilte, drakk øl og hadde det helt topp i sola. Etterpå fikk jeg kommet hjem og gjort meg i stand til festen jeg hadde innvitert til. På veien skulle vi bare innom en restaruant og hente is som vi skulle ha med oss. Der inne ble jeg ovrrasket av alle som hadde vært med tidligere på dagen, samt enda mer familie og venner Så det viste seg at Heffalompen hadde begynt planleggingen av festen leeenge før meg, og at det var helt med i planen at jeg skulle invitere selv, for da ville det være mindre sannsynlig at jeg oppdaget det. Og derfor har jo også venner og familie mer enn gjerne stilt opp og sagt at de kunne lage mat og dekke bord slik at "skadeomfanget" av min planlegging ble minst mulig Så dagen ble MYE bedre enn jeg hadde forventet og ikke minst slapp jeg å vaske lokalet dagen etter. De hadde til og med snakket med hun jeg leide av på forhånd, slik at hun skulle si jeg ikke kunne få nøkkelen før lørdag slik at jeg ikke hadde begynt å dekke bord på fredagen... I går var det bare slappe av dag på sofan. Drakk heldigvis bare øl, så formen var helt fin. men deilig å ikke gjøre noe Endret 23. april 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 #1351 Del Skrevet 23. april 2007 han heffalompen din høres helt herlig ut, altså! høres ut som du hadde en helt strålende bursdag! -og jeg er sikker på at det var vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. april 2007 #1352 Del Skrevet 23. april 2007 Høres ut som en fantastisk dag! Ble helt misunnelig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. april 2007 #1353 Del Skrevet 23. april 2007 Fy søren for en mann du har Håper du er flink til å fortelle han det også, og jeg er sikker på at du fortjener all den oppmerksomheten du fikk Høres iallefall ut som en helt knall bursdagsfest ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #1354 Del Skrevet 23. april 2007 WOW!!!! Det virket jo helt supert!!! Blir litt misunnelig jeg også!!! Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. april 2007 #1355 Del Skrevet 23. april 2007 Måtte innom med en suuuuperstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. april 2007 #1356 Del Skrevet 24. april 2007 Høres ut som en utrolig fin bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. april 2007 #1357 Del Skrevet 24. april 2007 Så heldig du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. april 2007 #1358 Del Skrevet 24. april 2007 Så fin dag! Godt gjort av alle å holde det hemmelig, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. april 2007 Forfatter #1359 Del Skrevet 24. april 2007 Ja, jeg er fantastisk glad i Heffalompen Og jeg er også imponert over at de har klart å holde det hemmelig, for absolutt ALLE jeg kjenner har visst om det både familie, venner og kolleger. De er noen lystløgnere hele gjengen Og jeg tror at jeg har hatt EL for første gang på leeeeenge Fortalte jo at jeg fikk veldig EL-slim etter å ha begynt på Dong Quai i forrige uke, og etter det har tempen steget, og nå har den holdt seg på ca 36,9 i to dager. Er litt skeptisk for jeg har ikke trua på at DQ har virket så fort, men det spille ingen rolle hvis jeg uansett har hatt EL :-D Og vi var ganske aktive i forrige uke, så om jeg har hatt EL og det klaffer, så kan det faktisk hende jeg har blitt gravid på bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. april 2007 #1360 Del Skrevet 24. april 2007 Så supert med EL da! Å, nå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå