Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Leiababe

:bursdag: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!!!!!

Og gratulerer så mye med kjøp av hus. Høres fantastisk ut med 4 soverom. Da har du plass til fremtidige smårollinger :tommel:

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, søte snille jentene :klem:

Ja, da var jeg 30... Tror ikke jeg kommer til å tenke så mye over det, annet enn at man må krysse av i en annen rubrikk på spørreskjemaer :ler:

Jeg fikk sykkel Heffalompen :hoppe:

Akkurat det jeg ønsket meg :sjarmor: Den gamle sykkelen min har jeg hatt siden konfirmasjonen, så den begynte å bli litt sliten nå. Han hadde kjøpt maken til seg selv også, så nå kan vi dra på sykkeltur sammen :) Mor og far hadde også kjøpt seg sykler så de hadde fått skikkelig kvantumsrabatt i butikken :ler:

Jeg begynte på Dong Quai i går (en naturlig form for pergo) og i dag syntes jeg at jeg hadde enormt mye utflod. Den var akkurat som EL-slim, men EL-testen er langt fra positiv så det kan ikke skyldes det... Hm... får se det an noen dager til.

Noe annet merkelig er at avartaren min har blitt mye "renere" etter at jeg lastet den opp igjen. :klø: Før var den jo litt ufokusert, og nå er den helt fin. Men det er bare fint det da :)

Nå er det snart helg, og i morgen skal jeg på spa og ha bursdagsfest :hoppe:

Deilig å holde fest når man har en kompis som er kokk og en mor som melder seg frivillig til å dekke bordet. Da kan jeg bare komme ferdig pyntet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du rundt tall også - gratulerer så mye :klem:

La også merke til avataren din - var blitt litt skarpere i kantene (eller er det jeg som har fått bedre syn kanskje?)

Jeg fikk EL - slim maaange dager før EL hver syklus, 4/5 dager før som regel.

Ha en fin bursdagsfeiring imorgen!!!! God helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det blir med sykkelturer fremover nå da!!! Så kan dere reise sammen også!

Avataren din var mye klarere nå ja! Fin ;)

Kos deg masse i helga da!!! Litt misunnelig bare!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

absolutt en forskjell på avataren din, ja. jeg har alltid sagt at man blir penere etter fyllte 30 - kanskje det gjelder for avatarer også :ler:

ha en kjempefin helg. spa og burdagsfest høres moro ut!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...