Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Petra, Smile, Mrs N, Impala og Angelou :klem:

Ja da kom tanta i dag :frustrert: Nå har hun vært savnet og faktisk etterlentet i laaaang tid, og bestemmer seg selvsagt for å komme på besøk nå når jeg hadde håpet å få en underlivssjekk til fredag :sur:

Håper jeg klarer å overtale legen til å gi meg pergo fordet, men jeg hadde jo håpet at hun kunne ta en liten titt og se om det var noe alvorlig galt også :tristbla:

Ja, ja, jeg får i hvert fall kommet meg til legen om ikke annet...

Ha en flott onsdag :vinke:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmrf! Men lurt at du ikke dropper timen for det. Jeg måtte til legen ved blødning i svangerskapet...følte meg ikke så deilig der jeg lå og skræva full av blod... :roll: Men de ville nå se. :ler2:

Masse lykke til!!! Blir spennende å høre hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok vant til det meste. Håper de kan si noe, eller evt gi deg en ny time raskt hvis de ikke kan gjøre noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det et kaos uten like om dagen så rekker knapt innom nettet, men i dag måtte jeg for jeg må jo ønske deg lykke til hos legen (og så var du ikke på msn og så har jeg jo ikke mob.nr ditt ;) )

Lykke lykke til! Venter spent på å høre hvordan det gikk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen for lykkeønskninger. Dere er søte altså :klem:

Men det er jo fredag 13. så jeg burde vel ikke ha hatt for høye forhåpninger...

Det lille mensen som kom på onsdag har gått over i spotting igjen, så jeg følte meg litt mer klar til en undersøkelse. Men det hadde jeg ikke trengt. Legen skrev bare ut en rekvisisjon til gynekolog etter at jeg hadde fortalt om sykluslenger/tull, temping og spotting. Og hun mente det ikke var noen vits å ta en sjekk hos henne siden jeg allikevel skulle videre, men hun ymtet noe om at det kanskje kunne være cyster på eggstokkene, og det er jo de jeg frykter. Vil IKKE ha PCO :sur:

Var innom hos en gynekolog som hold til i samme bygget, men der kunne jeg ikke regne med å få time før i begynnelsen av juli :overrasket: Så prøvde jeg å ringe litt rundt, men det er visst allmen enighet om at gynekologkontorene skal stenge telefonen kl 12 på fredag :frustrert: Så jeg får prøve igjen til mandag. Men om alle har like lang ventetid, så tror jeg faktisk at jeg gjør det privat... Finnes jo mange klinikker i Oslo som gjør det.

Nå er vel pausen min over, så da får jeg komme meg tilbake til det kaoset vi har med det nye datasystemet :forvirret: Vi får nemlig ikke kjørt mottak på varene våre, så det hoper seg litt opp...

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen min :klem:

Håper det går bedre med deg i dag. :) Er bare å melde hvis det skulle være noe, jeg er rimeli enkel å få tak i på sms ;)

Dumme fredag 13 altså :sur: Tror nok det ordner sei og at du får en time raskere enn juli. Ikke gi opp, det ordner sei til slutt for oss begge :Nikke:

Ha en strålende helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

jeg kom innom dagboka di, og vil bare ønske deg lykke til videre. Det må bli turen din også :) Håper virkelig du får noen svar på mandag..

Lykke til, og håper du har hatt en fin helg til tross for dumme fredag 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei hei. Innom med en mandags :klem: Så kjedelig at du ikke fikk time da. Håper det ordner seg(har ordnet seg?) og at du får tak i noen i dag. Synes heller ikke legen burde ha sagt hva du "kanskje kunne ha" uten å undersøke deg. Lage bekymringer som kanskje ikke er reelle. Synes bare det var litt merkelig.

Håper det ordner seg, og at du finner en flink gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...