angelou Skrevet 11. april 2007 #1281 Del Skrevet 11. april 2007 Håper du får svar hos legen når du kommer dit, og at kroppen stabiliserer seg Hatt ei fin påske eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. april 2007 Forfatter #1282 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Petra, Smile, Mrs N, Impala og Angelou Ja da kom tanta i dag Nå har hun vært savnet og faktisk etterlentet i laaaang tid, og bestemmer seg selvsagt for å komme på besøk nå når jeg hadde håpet å få en underlivssjekk til fredag Håper jeg klarer å overtale legen til å gi meg pergo fordet, men jeg hadde jo håpet at hun kunne ta en liten titt og se om det var noe alvorlig galt også Ja, ja, jeg får i hvert fall kommet meg til legen om ikke annet... Ha en flott onsdag Endret 11. april 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. april 2007 #1283 Del Skrevet 11. april 2007 Hmrf! Men lurt at du ikke dropper timen for det. Jeg måtte til legen ved blødning i svangerskapet...følte meg ikke så deilig der jeg lå og skræva full av blod... Men de ville nå se. Masse lykke til!!! Blir spennende å høre hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. april 2007 #1284 Del Skrevet 11. april 2007 De har sikkert vært med på verre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. april 2007 #1285 Del Skrevet 12. april 2007 Tror de kan se selv om du har tanta, selv om man føler seg rimelig udelikat Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. april 2007 #1286 Del Skrevet 12. april 2007 De er nok vant til det meste. Håper de kan si noe, eller evt gi deg en ny time raskt hvis de ikke kan gjøre noe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. april 2007 #1287 Del Skrevet 13. april 2007 Lykke til hos legen idag, håper du får noen svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. april 2007 #1288 Del Skrevet 13. april 2007 Her er det et kaos uten like om dagen så rekker knapt innom nettet, men i dag måtte jeg for jeg må jo ønske deg lykke til hos legen (og så var du ikke på msn og så har jeg jo ikke mob.nr ditt ) Lykke lykke til! Venter spent på å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. april 2007 #1289 Del Skrevet 13. april 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. april 2007 #1290 Del Skrevet 13. april 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. april 2007 #1291 Del Skrevet 13. april 2007 håper det går greit hos legen i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. april 2007 #1292 Del Skrevet 13. april 2007 Håper legetimen har gått bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. april 2007 #1293 Del Skrevet 13. april 2007 Innom med en og håper at alt gikk bra i dag og at du fikk svar på noe mer!!! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. april 2007 Forfatter #1294 Del Skrevet 13. april 2007 Takk alle sammen for lykkeønskninger. Dere er søte altså Men det er jo fredag 13. så jeg burde vel ikke ha hatt for høye forhåpninger... Det lille mensen som kom på onsdag har gått over i spotting igjen, så jeg følte meg litt mer klar til en undersøkelse. Men det hadde jeg ikke trengt. Legen skrev bare ut en rekvisisjon til gynekolog etter at jeg hadde fortalt om sykluslenger/tull, temping og spotting. Og hun mente det ikke var noen vits å ta en sjekk hos henne siden jeg allikevel skulle videre, men hun ymtet noe om at det kanskje kunne være cyster på eggstokkene, og det er jo de jeg frykter. Vil IKKE ha PCO Var innom hos en gynekolog som hold til i samme bygget, men der kunne jeg ikke regne med å få time før i begynnelsen av juli Så prøvde jeg å ringe litt rundt, men det er visst allmen enighet om at gynekologkontorene skal stenge telefonen kl 12 på fredag Så jeg får prøve igjen til mandag. Men om alle har like lang ventetid, så tror jeg faktisk at jeg gjør det privat... Finnes jo mange klinikker i Oslo som gjør det. Nå er vel pausen min over, så da får jeg komme meg tilbake til det kaoset vi har med det nye datasystemet Vi får nemlig ikke kjørt mottak på varene våre, så det hoper seg litt opp... Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. april 2007 #1295 Del Skrevet 14. april 2007 Vennen min Håper det går bedre med deg i dag. Er bare å melde hvis det skulle være noe, jeg er rimeli enkel å få tak i på sms Dumme fredag 13 altså Tror nok det ordner sei og at du får en time raskere enn juli. Ikke gi opp, det ordner sei til slutt for oss begge Ha en strålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. april 2007 #1296 Del Skrevet 15. april 2007 Innom med en søndags til Eeyore vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 15. april 2007 #1297 Del Skrevet 15. april 2007 Hei! jeg kom innom dagboka di, og vil bare ønske deg lykke til videre. Det må bli turen din også Håper virkelig du får noen svar på mandag.. Lykke til, og håper du har hatt en fin helg til tross for dumme fredag 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 16. april 2007 #1298 Del Skrevet 16. april 2007 Hei hei. Innom med en mandags Så kjedelig at du ikke fikk time da. Håper det ordner seg(har ordnet seg?) og at du får tak i noen i dag. Synes heller ikke legen burde ha sagt hva du "kanskje kunne ha" uten å undersøke deg. Lage bekymringer som kanskje ikke er reelle. Synes bare det var litt merkelig. Håper det ordner seg, og at du finner en flink gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. april 2007 #1299 Del Skrevet 16. april 2007 Håper du har fått ordna en time tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. april 2007 #1300 Del Skrevet 16. april 2007 Håper det går greit å få ordnet en tidlig time. Ikke gi deg - stå på kravene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå