Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Alle de store butikkene her i landet har åpent 24-timer i døgnet, men de stenger klokken 22 nå på lørdag, stengt søndag og åpent 9-18 på mandag før de gjenopptar 24/7.

Synes det er helt spesielt å handle matvarer klokken 4 om natta jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så lykkelig at jeg ikke jobber i butikk lengre og må jobbe omtrent hele påsken og annenhver lørdag :hoppe:. Arbeidstidene er det dumme med en slik jobb synes jeg, det er liksom ikke ordentlig turnusarbeid, det bare kjennes ut som om det er jobb hele tida.

Du har min fulle sympati hvis du får 30års krise, jeg hadde 25års krise i fjor :ler:. Tør ikke tenke på hvordan det kommer til å kjennes når jeg bikker tredve.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon: 19. april... :sjenert:

Capricorn: Skal vi streike neste år? :ler:

Pasha: De har min fulle sympati!

Mrs N: Er du virkelig ute og handler på den tiden av døgnet?

Liljen: STOOOR :klem: tilbake!

Pi@: Skulle gjerne ha hatt en 8-16 jobb, men er redd jeg ville kjedet meg ihjel på et kontor...

I går var jeg både flink og fikk slappet av litt. Fikk omsider grunnet vinduene vi satte inn i fjor (som skulle vært beiset for leeeenge siden...) og malt siste strøket på rekkverket i trappa. Så nå er vinduene klare til beising i dag og rekkverket kan lakkes. Etter endt arbeid koste jeg meg med lang dusj, pedikyr og manikyr :sjarmor:

I dag skal vi til mor og far og spise lammesteik :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er vanligvis ikke ute og handler klokken 4 om natta. Men det er kjekt med døgnåpne butikker hvis man plutselig går tom for bleier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trenger man egentlig enn full matbutikk oppe hele døgnet? Om jeg skulle mangle bind eller bleier så få jeg jo det viktigste på 7-11 eller bensinstasjonen...

Heffalompen sier at bursdagspresangen min er i boks :hoppe: Jeg holder neste på å dø av nysgjerrighet, men vil for all del IKKE ødelegge overraskelsen med å kikke på pc'n! Jeg er såååå spent... :hoppe:

I dag skal jeg bare en liten snartur på jobb håper jeg. Regner med at det er stille så jeg kan dra fort hjem igjen og la kollegaen ta resten. Bare være der litt sånn at hun får tatt pause bl.a.

Etterpå skal vi på middag til et vennepar, det tror jeg blir ordentlig kos, og gleder meg :)

Ha en fin påskeaften jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff nei man trenger jo ikke døgnåpne butikker. Vi tøyer stadig de grensene og jeg synes stadig synd på de ansatte. Det handler kun om planlegging! Vet vi at butikken er stengt så får vi jo ikke tak i det. Evt. har jo en bensinstasjon det aller nødvendigste.

Kos dere i kveld da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe, Smile, Impala og Leiababe :klem:

Jeg har begynt å spotte igjen :sur: Hvorfor det da? :klø:

Skjønner bare mindre og mindre av denne syklusen :tristbla: Godt det ikke er lenge til legetimen på fredag...

Ellers snør det :overrasket: Og vi som akkurat har skiftet til sommerdekk på bilen :forvirret: Ja, ja får håpe det smelter til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Spotting nå? Hvor mange dager er det siden sist da? Det er ikke spotting rund EL da? :klø:

Snør her også!! Jeg håper den er borte i morra men i natt var det -5 her og blir det det i natt ligger den nok i morra. Heldigvis har vi vinterdekk på en av bilene våre enda.

Ha en god kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting nå igjen?? Taggete temp-kurve skal visstnok tyde på EL-løs syklus, men det forklarer jo ikke spottinga tidligere da... :klø:

Godt legetimen nærmer seg.

Håper du har en bra påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannmelon: 19. april... :sjenert:

*noterer bak øret at jeg må huske å stikke innom her da*.

Høres ut som om det er greit at du snart har legetime igjen. Kroppen lever sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har spottingen begynt å tilta. Det er typisk det, nå har jeg ventet på den i 3 uker så kommer den selvsagt akkurat når jeg har fått legetime :sur:

Søkte en del på nettet om uregelmessige sykluser i går, og da var det flere som hadde postitive erfaringer med Dong Quai. Det skal visst stimulere hormonbalansen og frembringe både EL og stabile sykluser. Det må jo være midt i blinken for meg :) Her skal ALT prøves :ler:

Skulle ha kjøpt det i dag, men første dag etter ferie er jo alltid mye styr på jobben, og særlig når vi byttet datasytem i dag, så jeg glemte det... Men nå ser det jo ut som mensen er på vei,så da får jeg prøve det i neste syklus da. Med mindre jeg får pergo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper du har hatt en fin påske! utrolig spennende med bursdagsoverraskelse, da!! :hoppe:

godt du skal til legen snart - høres ut som den kroppen din lever sitt eget liv...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...