Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Dumme spottinga altså :sur:

Men nå er det ikke lenge til legetime for deg :) Det blir spennende. Tror det ordner sei veldig snart for dere jeg. Har det på følelsen :Nikke:

Ha en strålende helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toblerone, Liljen, Blueberry, Vannmelon, Impala, Pi@, Mrs N og Smile :klem:

I går var Heffalompen bare helt fantastisk :hjerter: Jeg kom hjem fra jobb litt før han og var halvveis i oppvasken da han kom. Da erklærte han der for Eeyore-dag og jeg fikk beskjed om å gå og skifte til koseklær. Så ble jeg plassert i sofaen med pledd, fjernkontroll og bok. Han hentet til og med mobilen min så jeg skulle slippe å reise meg hvis det ringte :ler: Deretter gjorden han ferdig oppvaske, støvsugde og laget deilig biffmiddag : :hjerter_rundt:

Alle tidliger uovenstemmelser og rot er glemt, jeg har verdens beste samboer :-D

(litt senere på kvelden fikk jeg vite at i dag er det Heffalomp-dagen, for i dag er det fotballkamp :ler: Helt greit for nå har jo han gjort at så jeg trenger bare lage middag, og det er det jo vanligvis jeg som gjør uansett :) )

Når jeg kommer hjem fra jobb i dag håper jeg det ligger pakke i posten. Gleder meg veldig til det nye termometeret kommer, så jeg får sjekket om det er noe galt med det jeg har. Slang på noen EL-tester og graviditetstester i samme kjøpet, så får jeg fyllt opp lagrene. Bruker jo Donna-testen, men testoman som jeg er så kan det være greit å dobbelsjekke med en tisseprøve også... :sjenert:

Ha en fin helg jenter! Om det bare blir fotball i kveld, kan det vel hende jeg kommer innom en tur senere idag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med testing altså. Jeg er også testoman bare så det er sagt. Det går tusenvis av kroner i slike tester altså.. :sjenert:

Hva sier donnatesten da?? ÅÅÅ jeg håper det blir positivt på deg altså :hoppe:

ha en strålende kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å si kooooooooooooooooooselige og søøøøøøøøøøte mannen din altså :hjerter:

Kanskje din mann kan tipse min om slike ting?? Hadde vært heeelt fantastisk.

stor :klem: til Eeyorevennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Så skjønn mann du har da :) Deilig å bli litt skjemt bort innimellom. Man fortjener jo det, ikke sant :)

Håper du får en like fin søndag da, så kommer jeg nok "innom" senere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen*4: Litt overivrig på KG i det siste? :ler: Donnatesten var halvveis positiv med nå er den negativ igjen. Det er bare å innse det: kroppen min er har rotet seg bort på bærtur! Så nå håper jeg legen klarer å hjelpe den tilbake på veien igjen... :klem:

Impala: Helgen var fin, men dessverre altfor kort som vanlig... :klem:

Leilababe: Ja, å bli skjemt bort burde være en menneskerett :ler: Ja, bare kom innom, her er det alltid åpent hus ;)

Gopia: Håper også på en bra uke. Men den går vel like fort som alle de andre tenker jeg :):klem:

Så var helgen over og uka igang før jeg rakk å tenke meg om. Og når vi hadde glemt å stille klokkene våre så forsvant det jo en time til, bokstavelig talt som dugg for sola :tristbla:

Men, men det gjør jo ikke noe at det går fort til påske da :Hehe:

Har heldigvis ikke så mye planer for denne uka, så da kanskje jeg rekker litt annet enn bare jobb og plikter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har savnet deg her inne i dagboka di jeg ser du!! Må jo få høre hvordan det går med deg vettdu ;)

Donnatesten påviser den EL eller graviditet?? :klø: Jeg har hørt om dem, men vet ikke hva di brukes til :ler:

Ha en strålende kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss: :vinke:

Impala: Ja, og i går hadde vi ordentlig kose dag :) Deilig med sånne innimellom.

Angelou: Er veldig fornøyd med ham ja :hjerter:

Leilababe: :klem:

Liljen: Så søt du er da :klem: Donna-testen er for EL. Men leste på nettet at dersom man har PCO kan man få positive utslag på EL-tester hele syklusen :overrasket: Håper virkelig ikke at det er noe sånt som feiler meg...

I går var det som sagt ordentlig kose dag i sofaen. Fikk litt dårlig samvittighet for oppvasken som stod på kjøkkenet, men fikk tatt den, vasket badet + vasket litt klær før jobb i dag, så da er jeg rimelig ajour med husarbeidet. Æsj, det er skikkelig kjedelig, og så føler man at man aldri blir ferdig. For når skittentøyskurven enedelig er tom, tar det ikke mange dagene før den er full igjen. Og har man støvsugd, er hybelkaninene tilbake før man får snudd seg omtrent :tristbla: *Eeyore drømmer om hushjelp*

Heldigvis er det roligere på jobben om dagen da. Gjorde et lite stunt på mandag og tok imot restbeholdningen til en butikk som ble lagt ned. Fikk den gratis, så nå har vi skikkelig billigsalg i butikken. Det morsome er at den manfolka som går amok. Hadde 3 stykker i dag som kjøpte 15-20 bøker hver! :ler: De er kjempefornøyd og det er vi også, for vi tjener 100% på alle vi selger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heffalompen din høres ut som en skikkelig fin heffalomp :ler:

snart påske nå! skal du på påsketur?

ha en strååålende dag, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hvis skittentøyskurven din noengang blir tom, er du heldig. Det blir nemlig aaaaldri min :klø: Tror det bor noen påfyllingsmonstre oppi der :ler: Skulle gjerne hatt hushjelp jeg og ja.. lov til å drømme i alle fall :)

Ha en fin kveld videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*overser all pratet om husarbeid, og tvinger bort tankene på min egen skittentøyskurv som heller aldri blir tom*

Hei Eeyore! Endelig er jeg på en dagbokrunde igjen, og farter rundt for å oppdatere meg. Ser ut til at alt er vel hos dere, sånn bortsett fra at syklusen din fortsatt ikke er i rute. Jeg vet hvor frusterende det er.. :forvirret:

Men men, det pleier å ordne seg for snille jenter. I mens ønsker jeg deg en fin helg og en flott påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...