Liljen Skrevet 23. mars 2007 #1221 Del Skrevet 23. mars 2007 Dumme spottinga altså Men nå er det ikke lenge til legetime for deg Det blir spennende. Tror det ordner sei veldig snart for dere jeg. Har det på følelsen Ha en strålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #1222 Del Skrevet 24. mars 2007 Toblerone, Liljen, Blueberry, Vannmelon, Impala, Pi@, Mrs N og Smile I går var Heffalompen bare helt fantastisk Jeg kom hjem fra jobb litt før han og var halvveis i oppvasken da han kom. Da erklærte han der for Eeyore-dag og jeg fikk beskjed om å gå og skifte til koseklær. Så ble jeg plassert i sofaen med pledd, fjernkontroll og bok. Han hentet til og med mobilen min så jeg skulle slippe å reise meg hvis det ringte Deretter gjorden han ferdig oppvaske, støvsugde og laget deilig biffmiddag : Alle tidliger uovenstemmelser og rot er glemt, jeg har verdens beste samboer :-D (litt senere på kvelden fikk jeg vite at i dag er det Heffalomp-dagen, for i dag er det fotballkamp Helt greit for nå har jo han gjort at så jeg trenger bare lage middag, og det er det jo vanligvis jeg som gjør uansett ) Når jeg kommer hjem fra jobb i dag håper jeg det ligger pakke i posten. Gleder meg veldig til det nye termometeret kommer, så jeg får sjekket om det er noe galt med det jeg har. Slang på noen EL-tester og graviditetstester i samme kjøpet, så får jeg fyllt opp lagrene. Bruker jo Donna-testen, men testoman som jeg er så kan det være greit å dobbelsjekke med en tisseprøve også... Ha en fin helg jenter! Om det bare blir fotball i kveld, kan det vel hende jeg kommer innom en tur senere idag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mars 2007 #1223 Del Skrevet 24. mars 2007 Spennende med testing altså. Jeg er også testoman bare så det er sagt. Det går tusenvis av kroner i slike tester altså.. Hva sier donnatesten da?? ÅÅÅ jeg håper det blir positivt på deg altså ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mars 2007 #1224 Del Skrevet 24. mars 2007 Glemte helt å si kooooooooooooooooooselige og søøøøøøøøøøte mannen din altså Kanskje din mann kan tipse min om slike ting?? Hadde vært heeelt fantastisk. stor til Eeyorevennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. mars 2007 #1225 Del Skrevet 25. mars 2007 Så snill mann du har Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 25. mars 2007 #1226 Del Skrevet 25. mars 2007 Så skjønn mann du har da Deilig å bli litt skjemt bort innimellom. Man fortjener jo det, ikke sant Håper du får en like fin søndag da, så kommer jeg nok "innom" senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mars 2007 #1227 Del Skrevet 25. mars 2007 Ha en strålende søndag vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. mars 2007 #1228 Del Skrevet 26. mars 2007 Innom med en kjempediger mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 26. mars 2007 #1229 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei Eeyore! Innom med en mandagsklem, håper du får ei strålende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #1230 Del Skrevet 26. mars 2007 Liljen*4: Litt overivrig på KG i det siste? Donnatesten var halvveis positiv med nå er den negativ igjen. Det er bare å innse det: kroppen min er har rotet seg bort på bærtur! Så nå håper jeg legen klarer å hjelpe den tilbake på veien igjen... Impala: Helgen var fin, men dessverre altfor kort som vanlig... Leilababe: Ja, å bli skjemt bort burde være en menneskerett Ja, bare kom innom, her er det alltid åpent hus Gopia: Håper også på en bra uke. Men den går vel like fort som alle de andre tenker jeg Så var helgen over og uka igang før jeg rakk å tenke meg om. Og når vi hadde glemt å stille klokkene våre så forsvant det jo en time til, bokstavelig talt som dugg for sola Men, men det gjør jo ikke noe at det går fort til påske da Har heldigvis ikke så mye planer for denne uka, så da kanskje jeg rekker litt annet enn bare jobb og plikter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. mars 2007 #1231 Del Skrevet 26. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. mars 2007 #1232 Del Skrevet 26. mars 2007 Veldig greit å ha tid til noe annet enn bare jobb og plikter ja. Man skal da kose seg også innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. mars 2007 #1233 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei Du har vært heldig med Heffalompen altså, det må jeg bare si ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 27. mars 2007 #1234 Del Skrevet 27. mars 2007 Innom med en liten tirsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. mars 2007 #1235 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har savnet deg her inne i dagboka di jeg ser du!! Må jo få høre hvordan det går med deg vettdu Donnatesten påviser den EL eller graviditet?? :klø: Jeg har hørt om dem, men vet ikke hva di brukes til Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #1236 Del Skrevet 28. mars 2007 Iss: Impala: Ja, og i går hadde vi ordentlig kose dag Deilig med sånne innimellom. Angelou: Er veldig fornøyd med ham ja Leilababe: Liljen: Så søt du er da Donna-testen er for EL. Men leste på nettet at dersom man har PCO kan man få positive utslag på EL-tester hele syklusen Håper virkelig ikke at det er noe sånt som feiler meg... I går var det som sagt ordentlig kose dag i sofaen. Fikk litt dårlig samvittighet for oppvasken som stod på kjøkkenet, men fikk tatt den, vasket badet + vasket litt klær før jobb i dag, så da er jeg rimelig ajour med husarbeidet. Æsj, det er skikkelig kjedelig, og så føler man at man aldri blir ferdig. For når skittentøyskurven enedelig er tom, tar det ikke mange dagene før den er full igjen. Og har man støvsugd, er hybelkaninene tilbake før man får snudd seg omtrent *Eeyore drømmer om hushjelp* Heldigvis er det roligere på jobben om dagen da. Gjorde et lite stunt på mandag og tok imot restbeholdningen til en butikk som ble lagt ned. Fikk den gratis, så nå har vi skikkelig billigsalg i butikken. Det morsome er at den manfolka som går amok. Hadde 3 stykker i dag som kjøpte 15-20 bøker hver! De er kjempefornøyd og det er vi også, for vi tjener 100% på alle vi selger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 29. mars 2007 #1237 Del Skrevet 29. mars 2007 For noe lureri dere driver med i butikken da! Jaja...smart tenkt egentlig...business er business... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. mars 2007 #1238 Del Skrevet 29. mars 2007 heffalompen din høres ut som en skikkelig fin heffalomp snart påske nå! skal du på påsketur? ha en strååålende dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 29. mars 2007 #1239 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvis skittentøyskurven din noengang blir tom, er du heldig. Det blir nemlig aaaaldri min :klø: Tror det bor noen påfyllingsmonstre oppi der Skulle gjerne hatt hushjelp jeg og ja.. lov til å drømme i alle fall Ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. mars 2007 #1240 Del Skrevet 30. mars 2007 *overser all pratet om husarbeid, og tvinger bort tankene på min egen skittentøyskurv som heller aldri blir tom* Hei Eeyore! Endelig er jeg på en dagbokrunde igjen, og farter rundt for å oppdatere meg. Ser ut til at alt er vel hos dere, sånn bortsett fra at syklusen din fortsatt ikke er i rute. Jeg vet hvor frusterende det er.. Men men, det pleier å ordne seg for snille jenter. I mens ønsker jeg deg en fin helg og en flott påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå