Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Testet forresten på fredag sånn for sikkerhets skyld før vi skulle på tur, men den var blank som nysnø... Har ikke mye tro på dette nei. Venter bare på legetime over påske nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med smile, nå er det snart deres tur altså!

Merkelig det der med spotting som var så lenge, for så å gi seg helt...

Hvilken syklusdag er du egentlig på?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 39 i dag, men vet ikke om jeg kanskje skal regne denne spottingen for mensen på en måte? :klø:

Så du hadde sendt mld, men hadde litt tid med Heffalompen siden jeg ikke har sett ham på et par dager... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 39 i dag, men vet ikke om jeg kanskje skal regne denne spottingen for mensen på en måte? :klø:

Hmmm... :klø: Tror kanskje ikke jeg ville regnet spottingen som mens... Og nå er det jammen bra du har bestilt time for det er litt av en tullesyklus du har nå...

Så du hadde sendt mld, men hadde litt tid med Heffalompen siden jeg ikke har sett ham på et par dager... :sjenert:

Helt i orden vettu, bare jeg som ikke var enig med mannen i hva vi skulle se på tv og heller satt meg på pcen, og så var jeg litt skravelsyk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart med spotting så lenge da :klø:

Men siden tempen er lav, og testen negativ, så kan den kanskje regnes som mensen da. Håper du får svar på det etterhvert når du har vært hos legen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg bestemt meg for å kjøpe nytt termometer, sånn bare for å være sikker på det i alle fall. Om jeg ikke finner et med 2 desimaler så får det bli ett med en som jeg kan kontrollsjekke med, for dette her er helt merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har litt tid til KG også :ler: Godt å høre at du ikke jobber deg helt ihjel ;)

Har hørt at de muligens har på Lidl (av alle steder...), så jeg skal ta en tur innom der på vei til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at de muligens har på Lidl (av alle steder...), så jeg skal ta en tur innom der på vei til jobb.

Hmm.. takk for tips :hoppe: der skal jeg og gå å handle da :Nikke:

Ha en strålende dag, håper det ordner sei asap med denne spottinga.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var utsolgt på Lidl hos oss, og fikk ikke inn igjen :tristbla:

Så hvis du finner Liljen, kan du godt kjøpe til meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var utsolgt på Lidl hos oss, og fikk ikke inn igjen :tristbla:

Så hvis du finner Liljen, kan du godt kjøpe til meg også :)

Jeg skal opp å sjekke i dag, å melde deg med en gang :) :)

Ha en strålende dag, snuppa. stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...