Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Hei på deg, vennen :)

Jeg er helt enig, bestill time hos legen med en gang. Du blir sansynligvis sendt videre til gynekolog.

Ha en strålende kveld, snuppa.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier som de andre her, bestill deg legetime du :klem: Sykluskrøll er irriterende, og det hadde jo vært fint om du kunne fått hjelp til å få den på rett kjøl igjen

Og i forhold til teorien om ømme pupper - det er jo mange gravide som ikke får ømme pupper før lenge etter positiv test, så tror ikke du skal legge altfor mye vekt på det. Jeg hadde aldri det før jeg begynte på minipillen, når jeg slutta med dem så hadde jeg ømme pupper før mensen, men nå etter SA`n har jeg ikke det lenger.

En stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Bare innom med en liten torsdags :klem: Håper legen din finner ut av ting. Greit med regelmessig syklus i grunn..

Ha en fin kveld videre :smilyblomst:

Endret av Leiababe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra kaka smakte! Tenker vi skal lage den snart her i huset også!!!

Ja du må kontakte lege. Ikke noe å vente på det der altså!

Ha en fin fredag og helg!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: alle sammen!

Her har uka gått så fort at jeg nesten ikke har registrert at den har begynt en gang...

Fikk omsider bestilt legetime idag, men ulempen med å ha en flink fastlege er dessverre at det tar lang tid å få time... :sjenert: Fikk ikke noe som passet med arbeidstiden før over påske. Men nå er det i alle fall gjort, og spottingen går sin gang :sur: Skal jeg aldri få mensen?

I går var vi på visning. Det huset vi egentlig skulle se på var ikke noe fint, og hun dama som bodde der virket helt lost. Slapp oss bare inne og sa ingen ting og vi måtte bare gå rundt i huset på egenhånd :overrasket:

Men heldigvis fikk vi også lov til å titte innom og se på det huset som vennene til vennene våre skal selge, og det var helt strøkent :hoppe: De skal riktignok ikke flytte før i september men Heffalompen og jeg er enige om at det er det verd å vente på. De skulle få takst rundt påsketider og var ikke uvillige til å selge uten megler om vi kom med et bra bud. Så da gjenstår det bare å se hva taksten blir på :D

Nå er det like før jeg tar helgen. Skal gå tidlig i dag så vi rekker opp på fjellet før det blir mørk. Får dessverre ikke tid til noen dagbokrunde, så det får jeg ha tilgode til jeg kommer hjem igjen på søndag. Ikke skriv så mye i helgen da... :ler:

Ha en flott (vår)helg jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at du har fått bestilt legetime!! -og det høres jo veldig lovende ut med tanke på det huset :sjarmor:

ha en strålende helg på fjellet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at legetime endelig er bestilt :hoppe:

Og god tur på fjellet! Kos dere med skiturer i (forhåpentligvis) flott fjellsol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått bestilt legetime, må være slitsomt med den spottinga :klem: Hus hørtes jo knall ut da, helt enig at det er verdt å vente til september hvis det er bra :)

Ha ei fin helg, kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er det en ting jeg ikke savner med Norge så er det den eviglange ventelisten til de gode legene. Jeg har en veldig flink lege her og jeg får vanligvis time hos han neste dag (eller samme dag hvis jeg ber om en akuttime). Hadde ikke likt å måtte vente i flere uker på time :(

Men nå håper jeg at denne legen finner ut av ting for deg så du snart kan få komme i en normal syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å ikke skrive så mye da så du slipper å svare på så mye :ler:

Forresten er jeg litt misunnelig på hyttehelg! Det høres jo veldig deilig ut!

Selv om det er litt ventetid for legen så er du iallefall i gang med å få hjelp og det er en bra begynnelse!!!

Egentlig skulle jeg stikke innom dagboka mi for å notere ned dine erfaringer med oreo-kaka for nå skal jeg bake! :sikle:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du har fått legetime da :hoppe:

Kjenner meg veldig igjen i det med å måtte vente i ukevis på time da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg omsider tilbake på KG igjen :hoppe:

Begynte å få litt abstinenser nå :ler:

Turen på fjellet var helt fantastisk. Mor og far spanderte tur på hele familien, så med barn og barnebarn ble vi 9 stykker. Vi rakk frem før det ble mørkt og var veldig glade for det, for broder'n hadde dratt senere og ut på kvelden begynte det å snø skikkelig. De hadde skikkelig problemer med sikten og de siste km hadde de kun sikt fra brøytepinne til brøytepinne. De kom heldigvis hele frem og snøen gjorde at det var silkeføre dagen etter. La ut på en skitur på ca en mil og hadde det helt topp. Kom akkurat tilbake før det blåste opp. Så resten av dagen koste vi oss i badebasengen på hotellet og med aking i bakken. Selv faren og moren min ble som små barn på kjelken :ler: Dagen etter dro Heffalompen og de to eldste nevøene min i slalombakken, men jeg hadde så gangsperre at det kun ble kos i solveggen og hjelpe minsten med aking.

Igår og idag har jeg vært på kurs for å lære det nye datasystemet vi skal bytte til på jobben. Har fått mye bedre oversikt nå, og trenger vel egentlig bare å trene på de forskjellinge tingene slik at man får det inn i hodet og alt blir en vane.

Ellers så har jeg sluttet å spotte :hoppe: Har ikke fått mensen heller, så jeg vet ikke helt hva som skjer :klø: Men nå får jeg vel begynne å tempe igjen og se hva som skjer videre.

:klem::klem::klem: til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det dessverre... :sjenert:

I så fall er termometert virkelig gått i stykker, for tempen er jevn lav :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jeg sluttet på pilla i juni har det meste egentlig vært virrvarr ja... :tristbla: Syklusene har variert fra 28-38 dager, men jeg har aldri spottet så lenge som nå (2 uker...), så jeg har ikke akkurat noen forhåpninger nei :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...