Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaka ble veldig god :D Heffalompen mente det var den beste kaka jeg noen gang hadde laget!! (Nå sier kanskje ikke det så mye siden jeg ikke er av de ivrigste bakerene...)

Er nok noe jeg ville gjort annerledes neste gang, for jeg knuste kjeksene til bunnen veldig godt, og da ble den litt hard. Dessuten tror jeg at jeg vil legge sjokolademousselaget i midten istedenfor på toppen og uten kjeks i, for da tror jeg den får en bedre konsistens... For kaka skal absolutt bakes flere ganger :sjarmor:

Nå har Heffalompen blitt ordentlig forkjøla... Håper ikke jeg blir smittet, for det passer fryktelig dårlig akkurat nå. Har akkurat fått turnuskabalen til å gå opp på jobben disse ukene, så vi tåler IKKE sykdom!

Denne kvelden går nok med til å dulle litt med mannen... Han er egentlig ikke som men flest og synes ikke veldig synd på seg selv. Men blir utrolig kosete, og skal helst bare ligge på sofaen og se på film sammen med meg, og har ingen forståelse for at jeg kanskje har andre ting å gjøre :ler:

Ha en flott dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelou, Petra, Vannmelon, Leilababe og Pi@ :klem:

Jeg går her fremdeles og spotter... 8. dagen nå :tristbla: Har søkt litt på nettet ang. ustabile syklulser, manglende EL og spotting. Ble ikke akkurat i bedre humør av det da... Langvarig spotting og lave temperaturer etter EL kan f.eks. komme av manglende progrestron :overrasket: Da har jeg liksom veldig god sjans til å bli gravid da... :riste: Manglende EL og lite progrestron... :forvirret: Så håper jeg virkelig denne mensen kommer snart, så jeg kan få planlagt et legebesøk.

Men av gode nyheter så skal vi se på hus til torsdag. *Håper det er fint, og at ingen andre vil ha det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe du kan gjøre med denne spottingen/uregelmessig mens da? Noen hormoner du kan få av legen f.eks.?

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du skal bestille deg en legetime nå ja. Og da synes jeg du skal be om en ordentlig utredning av deg (og gjerne mannen også) for dette er sikkert noe de greit kan hjelpe dere ut av om dere bare kommer til bunns med det. Mange som må bruke hormoner for å få kroppen på rett kjøl og dermed klare å bli gravid ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du skal bestille deg en legetime nå ja. Og da synes jeg du skal be om en ordentlig utredning av deg (og gjerne mannen også) for dette er sikkert noe de greit kan hjelpe dere ut av om dere bare kommer til bunns med det. Mange som må bruke hormoner for å få kroppen på rett kjøl og dermed klare å bli gravid ;)

Helt enig!

Du har jo gode bevis også for at det muligens er noe rart med syklusene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Det virker kanskje litt dumt, men hormoner som finnes i p-piller kan faktisk hjelpe deg å bli gravid fordi det setter opp en normal syklus for deg. Nå mener jeg å huske at det var p-piller som rotet det til for deg (det gjorde de i hvert fall for meg), men det er jo verdt å spørre en lege er det ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig jeg også!!!!

kom deg til legen med en gang. mest sannsynlig vil h*n sende deg til en gynekolog og der er det ofte litt ventetid. så det er bare å sette igang!

lykke til med hustitting!!

mange :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på vei til legen egentlig da... :sjenert::ler: Vil bare ha mensen først, sånn at jeg kanskje kan planlegge det litt i forhold til EL og Mensen. Fastlegen min foretar også underlivundersøkelser, så jeg vil helst ikke få time midt i mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selv om legen din tar gynekologiske undersøkelser vil du mest sannsynlig bli sendt til en gynekolog for innvendig UL. så du behøver ikke vente til etter mensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om legen din tar gynekologiske undersøkelser vil du mest sannsynlig bli sendt til en gynekolog for innvendig UL. så du behøver ikke vente til etter mensen....

:Nikke: Det tror jeg også.

Og om du skulle være så uheldig å få time mens du har mens, så får du bare flyttet litt på timen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Min gynekolog tok innvendig UL på meg, selv om jeg hadde mensen. Det gikk helt fint. :)

Det eneste var at jeg måtte tilbake etter mensen og ta celleprøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...