Mrs N Skrevet 23. februar 2007 #1101 Del Skrevet 23. februar 2007 Ha en fin tur da! Aldri vært i Danmark jeg.. Men det er vel ikke så mye annerledes enn Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 23. februar 2007 #1102 Del Skrevet 23. februar 2007 Skal du ut og reise igjen? Heldige deg . God tur og god helg, kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. februar 2007 #1103 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei hei Danmarkstur Det er morro det kos deg masse, håper du ikke blir altfor fyllesyk når du kommer hjem (bare tuller) Hus?? Koseli Har dere funnet ut noe mer om dere skal kjøpe?? Ha en strålende helg, vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. februar 2007 #1104 Del Skrevet 27. februar 2007 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. februar 2007 #1105 Del Skrevet 27. februar 2007 Håper alt står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. februar 2007 #1106 Del Skrevet 28. februar 2007 Har du stukket av og blitt værende i Danmark eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #1107 Del Skrevet 28. februar 2007 Neida, jeg ble ikke i Danmark, men det er bare stress fra morgen til kveld om dagen, så det blir hverken tid til egne tanker, Heffalompen eller KG om dagen... Kommer sterkere tilbake over helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. februar 2007 #1108 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. februar 2007 #1109 Del Skrevet 28. februar 2007 Håper du har det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. februar 2007 #1110 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. februar 2007 #1111 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå er det jeg som savner deg... til verdens beste Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. mars 2007 #1112 Del Skrevet 2. mars 2007 Innom med en klem og en kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 2. mars 2007 #1113 Del Skrevet 2. mars 2007 God helg, og ikke stress for mye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 #1114 Del Skrevet 4. mars 2007 Håper alt er vel hos dere, Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2007 #1115 Del Skrevet 4. mars 2007 Håper alt står bra til, og at vi snart ser deg her inne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #1116 Del Skrevet 4. mars 2007 Her er jeg STOOOR til søte jentene som har holdt liv i dagboka mi Denne uken har vært utrolig slitsom. Var jo på tur med danskebåten med tidligere kolleger forrige helg. Det var kjempekoselig, og vi har bestemt oss for å gjøre det til en årlig tradisjon. Men når man har det gøy er det vanskelig å komme seg i seng... Å legge seg kl 06:30 søndag morgen, henger dessverre igjen når man skal på jobb på mandag Og hele uken har vært travel med personalmøter om kvelden, burdsdagsfeiring til mellomnevø og kveldsjobbing. I tillegg har har jeg hatt bilen på service og fikk feil lånebil (en sånn håndverkerbil som jeg ikke klarte å rygge...). Fredag og lørdag var vi barnevakter for mellom- og lillenevø. Veldig koselig, men man blir utrolig sliten når man ikke er vant til barn selv ja... Særlig med en så dårlig uke på forhånd. I går var i 30-årslag til en venninne av Heffalompen, men da kastet jeg inn håndklet og kjørte. Hadde absolutt ikke lyst til være fyllesyk i dag. De fleste trodde sikkert jeg var gravid, men det får heller være Har forøvrig mine tvil om det blir noe av denne pp heller er på dag 24 nå og har fremdeles ikke hatt noe temphopp Donna-testen har vært halvveis positiv av og på hele uken, så nå begynner jeg snart å bli smårar Veldig vanskelig å skulle time innsatsen når man ikke vet når slaget står... Tror jeg kommer til å bestille time til en sjekk når denne pp er over. Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen. Håper jeg blir litt mer tilstedeværende denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #1117 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei på deg, vennen Ååå danmarkstur er jo så morro Hørtes ut som dere har hatt en knalltur. Vell fortjent Kan være lurt å prate med legen ja, så skjer det iallefall noe. Merker selv jeg er mye roligere når jeg liksom får kontrollen Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. mars 2007 #1118 Del Skrevet 5. mars 2007 Hørtes ut som en slitsom uke ja Syns godt du kan ta en prat med legen, det skader ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. mars 2007 #1119 Del Skrevet 5. mars 2007 sikkert ingen dum idé å ta en prat med en lege - mye bedre det enn at du blir smårar ha en fin uke, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. mars 2007 #1120 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg stemmer i med de andre, jeg synes også du skal ta en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå