Kylling Skrevet 18. februar 2007 #1081 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er lov å være lei av prøving, og meget forståelig. Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. februar 2007 #1082 Del Skrevet 19. februar 2007 hei hei, vennen Kan ikke si noe annet enn at jeg vet utrolig godt hva du mener!!! VELDIG godt, men vi må ikke gi opp En dag skinner sola på oss og helt sant! Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1083 Del Skrevet 19. februar 2007 Petra Prøvedokke, Angelou, Leilababe, Impala, Iss, Mrs N, Wayah, Bippe, Anerikke, Vannmelon, Kylling og Liljen Takk dere er noen supre jenter! Er fortsatt litt motløs når det gjelder denne prøvingen, men kanskje det er greit, så kan det hende jeg ikke stresser så mye. Har etter tips fra Liljen vært og kjøpt damiana og wild yam i dag. Har også tenkt å ta opp igjen hostesaft. Ingen ting skal være uprøvd her På lørdag var jeg ute på pizza og øl med noen kolleger. Veldig koselig. Og i går var Heffalompen og jeg på visning igjen. Veldig fint enderekkehus med god planløsning, men dessverre litt for mye å gjøre etter vår smak. Må pusse opp badet og legge nytt elektrisk annlegg bla. Men megleren sa han skulle selge et par tomannsboliger i det området vi har lyst på i begynnelsen av mars Han skulle sende oss bilder og holde oss oppdatert Og til neste helg skal vi kanskje se på det huset til vennene til vennene våre. *drømmer om at vi får hus snart* Nå får jeg fortsette på fransk manikyren min her. Har øvet meg hele helgen og brukt snart en flaske med neglelakkfjerner, men nå begynner jeg å få det til I alle fall på den ene hånden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. februar 2007 #1084 Del Skrevet 19. februar 2007 Ja, utbytting av det elektriske anlegget er ikke billig! Da bør selve huset være billig hvis man skal ta på seg en slik jobb. Fransk manikyr er ikke lett. Jeg malte neglene i går. Synes jeg var så flink og forsiktig men så glemte jeg meg bort og klødde meg i håret før neglelakken hadde tørket helt så endte opp med å måtte gjøre ene hånda på nytt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 20. februar 2007 #1085 Del Skrevet 20. februar 2007 Vi har bytta ut det elektriske anlegget i vårt hus(etter at jeg nesten satte fyr på sikringsskapet da jeg lagde mat og hadde på varmeovnen samtidig)... Jeg er veldig glad for at vi hadde bekjentskaper innen bransjen som gjorde det billigere enn vanlig, for ja, det er dyrt! Drømmehuset kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. februar 2007 #1086 Del Skrevet 20. februar 2007 Så spennende med husjakt da. Håper dere finner noe dere liker snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 20. februar 2007 #1087 Del Skrevet 20. februar 2007 Håper dere finner hus snart. Plutselig er det deres tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. februar 2007 #1088 Del Skrevet 21. februar 2007 Å, husjakt er kjempespennende, skulle ønske jeg skulle flytte snart, så jeg fikk være med på det en gang til Man drømmer seg helt bort i innredning, hvordan man skal pusse opp, hvordan det skal se ut, ja, det er rett og slett skikkelig gøy! hmmmmm - tror jeg må hjem og smi sambo til å kjøpe enebolig vi ikke har råd til (totalt unødvendig, for vi har så god plass fra før) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 21. februar 2007 #1089 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei, lenge siden nå! Husjakt? Oi, så spennende... Ellers alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 #1090 Del Skrevet 21. februar 2007 spennende med husjakt! jeg er superklar for hus selv, men det blir vel ikke flytting på oss på ihvertfall et års tid... alt bra med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. februar 2007 #1091 Del Skrevet 21. februar 2007 Husjakt er kjempespennende! Vi håper på å kunne flytte til sommeren selv, men det kommer an på hvor lang permisjonen min blir. Skulle gjerne ha flyttet før vi ble gravide, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 21. februar 2007 #1092 Del Skrevet 21. februar 2007 Bare innom med en liten Hvordan går det med husjakten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1093 Del Skrevet 21. februar 2007 Mrs N*2, Wayah, Impala, Vannmelon, Angelou, Gopia, Petra og Leilababe Har jammen vært folksomt her inne når jeg har vært borte bare et par dager... De holder på å skifte server på hovedkontoret på jobben. Skulle være ferdig mandag morgen, men kom først i stand i dag. To dager ute PC, og nå virker det som om enkelte viktige dokumenter er ødelagte også Må ringe noen IT-gutter i morgen og forhøre meg. Husjakten er vel ikke akkurat intensiv. Håper å få sett på det ene nå rundt helgen, og så må vi jo vente til det andre blir lagt ut til visning, med mindre han megleren kan ordne det sånn at vi kan få sett på det litt før. Heffalompen har bestemt seg for at vi vistnok SKAL ha et av de husene, men jeg mener nå vi først må se på de, dessuten er vi jo to som skal bestemme her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2007 #1094 Del Skrevet 22. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. februar 2007 #1095 Del Skrevet 22. februar 2007 Det er viktig at man er enige når man skal kjøpe hus ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1096 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei Toblerone Så koselig å se deg innom Vi blir nok enige Impala, vi har ganske lik smak, så det skal nok ordne seg uten voldsomme diskusjoner. Fikk en virkelig herlig velkomst etter jobben i dag. Vi hadde egentlig planlagt å ta en skitur, men så hadde vi ikke preparert de nye skiene våre. Da fant Heffalompen ut at vi kunne trene på en annen måte isteden Han megleren vi traff i helgen hadde forresten ringt Heffalompen i dag, og så viser det seg at det er han som bor i den andre delen av tomannsboligen som skal selges Da vet vi i alle fall hvordan naboer vi får om vi ender med å kjøpe det I morgen skal jeg begynne sent på jobben. Deilig Greit å få sovet ut litt når jeg skal på Dansketur med gamle kolleger til helgen. Gleder meg skikkelig, for det er en skikkelig artig gjeng. Men håper EL blir litt forsinket ellers får vi dårlig tid til "forberedelser" denne helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. februar 2007 #1097 Del Skrevet 22. februar 2007 Kos deg på Dansketur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. februar 2007 #1098 Del Skrevet 22. februar 2007 Deilig med dager man begynner sent Har frihelg nå, og det er utrolig deilig. Spennende å se om dere får napp på hus da. Er moro det der, og budrunder er grusomt spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 22. februar 2007 #1099 Del Skrevet 22. februar 2007 Dansketur? Med ferje eller? I så fall håper jeg du har god mage, det blåser litt i Skagerrak for tida... Heldigvis ikke storm da, tror jeg. Ha en finfin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. februar 2007 #1100 Del Skrevet 23. februar 2007 ha det moro på dansketur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå