Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Nei, håper virklig ikke det for da sitter jo vi på flyet :forvirret: Eller kanskje vi skal satse på å bli med i mile-high-klubben :sjarmor:

Lørdag hadde vært en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Dere får prøve på mile high klubben :ler:

Og hvis ikke sies det at annen hver dag med :humpe: holder ;)

og du.. jeg " ser" deg og kan du tro ;)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til dere også Angelou. Kan tenke meg det blir godt for dere å komme dere litt bort. Håper du kommer restituert og ved friskt mot tilbake :klem:

Nei, det er ikke lett å snike seg ubemerktet rundt på KG Liljen :ler:

Annen hver dag ja, lett å si når jeg har hatt begynnende EL i over en uke nå :forvirret: Da blir man litt lei etterhvert. Og så var det alle disse gadgetene som Heffalompen skulle ha med seg på tur da, har tatt litt tid å last og styre og orden. Så nå håper jeg bare på at ikke tante rød har tenkt å ødelegge hele ferien.

Da tenker jeg at dette blir siste innlegget før vi setter nesene sydvestover. Begynner å glede meg ordenlig nå :hoppe: Kofferten er nesten ferdig pakket, bare et par småting som må legges i imorgen.

Kos dere i kulda jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg fikk jo ikke ønsket deg god tur! :sur:

Men men, jeg får gjøre det nå, så ser du neste gang du er innom at jeg har vært her. Håper du finner en internettcafé underveis.

Iallfall; ha en fantastisk flott tur, og kose dere masse!! :klem:

Nei, det er ikke lett å snike seg ubemerktet rundt på KG Liljen  :ler:

Joda, når man er skjult bruker som meg er det meget enkelt å være snikende ullteppe! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sjekker om du har vært innom*

Håper dere fortsatt har det fint, og at dere nyter ferien i fulle drag! Gleder meg til å høre rapport.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg hjemme igjen :hoppe:

Og fytte rakken så kaldt det var :overrasket: Godt at svigerfar hadde vært innom og satt på varmeovnen på forhånd. Og heffalompen har i dag montert de siste panelovenen som vi enda ikke hadde fått opp, så nå slipper vi forhåpentligvis å ligge med pysj og pledd i tillegg til dyndyne :ler: Men det var nok litt ekstra kaldt i natt da, siden vi er vant til litt mer varme akkurat nå.

Vi har hatt det kjempefint! Varmt og deilig :sjarmor: Øya var kanskje en liten skuffelse siden ikke Venezuelerne er så flinke til å rydde etter seg, så var det søppel og skrot over alt. Fikk på forhånd advarsler om mye kriminalitet, men det så vi heldigvis ikke noe til.

Vi var på flere spennende utflukter bl.a. en jeepsafari hvor vi kjørte rundt på øya i åpne jeeper og fikk sett mye spennende natur og kultur og på slutten avsluttet vi med en off-road tur i et uttørket elveleie. Det var humpetitten det :ler:

En dag tok vi propellfly (ikke akkurat å anbefale å sitte i et så lite fly med turbulens :forvirret: ) ut til en nasjonalpark/øygruppe. Det var virkelig paradis! Har aldri før sett så hvite strender med så krystallklart vann. Helt fantastisk.

I tillegg har vi svømt med delfiner :-D Det er visstnok bare tre steder i verden man kan gjøre det, og det var kjempegøy. De er bare såå søte og hoppet over oss, lot oss henge på når de svømte og kysset oss :-)

Nå er det dessverre tilbake til jobb på mandag :-( Og det sammen med tanta som kom i går :sur: Var forberedt på det siden jeg begynte å spotte på slutten av ferien, men er veldig glad for at jeg slapp unna det værste når man bader og soler seg.

Skal prøve å fa tatt en dagbokrudne i løpet av kvelden, men vet ikke hvor mye jeg rekker, for det er jo mye jeg skal ta igjen...

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Endelig er du tilbake! :hoppe:

Velkommen hjem! Hørtes ut som at dere har hatt en fantastisk tur! Også svømme med delfiner, da! *drømme drømme*

Kjedelig med mensen, men forhåpentligvis druknet skuffelsen litt i den flotte ferien? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Bare innom og leser litt og hilser på, for her har jeg ikke vært før! Høres ut som dere har hatt en knall ferie. Må ha vært et sjokk å komme hjem til denne kulda ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...