Impala Skrevet 23. januar 2007 #1021 Del Skrevet 23. januar 2007 Det med at hus ikke ser ut som på bilder lyder kjent ja. det opplevde vi også flere ganger når vi skulle kjøpe. Meglerne er jo supersleipe. Håper dere liker det huset som skal selges da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. januar 2007 #1022 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei hei, vennen Ååååå jeg er såååå missunneli på dere nå.... Vil og på ferie Og hva skal jeg gjøre 2 uker uten deg her da.... Men dere er vell fortjent en liten ferie nå ja. Helt klart. Deilig å komme sei bort fra dette iskalde landet. for EL Blir spennende dette, og jeg krysser fingrer alt jeg kan Ha en strålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. januar 2007 #1023 Del Skrevet 23. januar 2007 Ferie? *drømme* Det høres ut som en drøm akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 23. januar 2007 #1024 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei Eeyore! Så herlig med ferie da, kjenner jeg er litt missunelig ja. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1025 Del Skrevet 23. januar 2007 Leilababe: Men har begynt å lure på om vi noen gang kommer til å finne noe siden vi er så kresen... Toblerone: tilbake, og takk for "praten" i går. Veldig koselig Wayah: Hvor skal du hen da? *nysgjerring* Yamaha: Håper også det huset er bra, og at de går med på å selge uten megler. Liljen: Jeg har vel kanskje ikke fortjent ferie sååå mye siden jeg var i Australia i høst, men dette blir forhåpentligvis vår siste store ferie alene Og finner jeg en internettcafé, så kommer jeg nok innom Men jeg vet ikke hvor bra nettet er utbygd der... Mrs N: Jeg håper det blir som en drøm også Gopia: Skal tenke på dere her hjemme i kulda Jeg trodde liksom jeg hadde EL på søndag jeg da, men nå har sannelig tempen gått ned igjen :klø: Og i dag er det liksom litt romstering i magen Åh, jeg er så lei av dette tullet! Vil bli gravid NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #1026 Del Skrevet 23. januar 2007 Ikke lett å si med den tempen der nei :klø: Var hyggelig i går ja, gjentas gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. januar 2007 #1027 Del Skrevet 23. januar 2007 Du har sikkert sagt det flere ganger allerede, men når er det egentlig dere drar? Og du? Det er vel ikke noe som heter at man ikke fortjener ferie, vel? :klø: Ellers regner jeg med at det finnes greie internett-caféer der. Det er jo et turiststed, er det ikke? Gleder meg iallfall til å høre om turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 23. januar 2007 #1028 Del Skrevet 23. januar 2007 Vi skal to uker til Hellas(Tolon heter byen) Kanskje siste sydenferie vi bare må kjøpe to billetter...? Spennende å tenke på. Huskjøp er veldig spennende, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #1029 Del Skrevet 24. januar 2007 nå er det ikke lenge til du drar på ferie skulle ønske det var meg, altså! det blir helt sikkert en kjempefin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. januar 2007 #1030 Del Skrevet 24. januar 2007 Heisan vennen Bare 2 små dager igjen til dere drar på ferie Ang. EL.. Jeg venter EL i morgen. Da er det 14 dager til IKM, og hos meg kommer den vanligvis rundt da. Kjenner og litt rommestering i magen, så det blir spennende dette Håper iallefall en av oss kan få det magiske krysset på CB testen stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1031 Del Skrevet 24. januar 2007 Ikke lett å si med den tempen der nei :klø: Var hyggelig i går ja, gjentas gjerne ← Kanskje EL har skjønt at vi skal på ferie og venter med å titte innom til da Men jeg er nok redd dette blir en EL-fri pp som først antatt. Noen som vet når man kan vente mensen da? Du har sikkert sagt det flere ganger allerede, men når er det egentlig dere drar? Og du? Det er vel ikke noe som heter at man ikke fortjener ferie, vel? :klø: Ellers regner jeg med at det finnes greie internett-caféer der. Det er jo et turiststed, er det ikke? Gleder meg iallfall til å høre om turen. ← Vi drar til fredag OK, så har jeg fortjent det da Jo det er jo et turist sted, men helt nytt for skandinavisk charterturisme. Har aldri vært i sør-amerika før så jeg vet ikke hvor oppe og går de er på internett. Vi skal to uker til Hellas(Tolon heter byen) Kanskje siste sydenferie vi bare må kjøpe to billetter...? Spennende å tenke på. Huskjøp er veldig spennende, lykke til! ← Alltid deilig å ha noe å se frem til Håper jeg blir gravid i løpet av turen, sånn at det ikke blir altfor kjedelig å komme hjem igjen nå er det ikke lenge til du drar på ferie skulle ønske det var meg, altså! det blir helt sikkert en kjempefin tur! ← Takk! Gleder meg ordentlig nå Heisan vennen Bare 2 små dager igjen til dere drar på ferie Ang. EL.. Jeg venter EL i morgen. Da er det 14 dager til IKM, og hos meg kommer den vanligvis rundt da. Kjenner og litt rommestering i magen, så det blir spennende dette Håper iallefall en av oss kan få det magiske krysset på CB testen ← Ja, nå har jo EL fremdeles ikke vist seg hos meg, så jeg IKM blir egentlig stadig utsatt Veldig koselig å bli bedre kjent med deg i stad. Kan nok hende jeg sender noen statusmeldinger fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1032 Del Skrevet 24. januar 2007 Hmfr... jeg hadde skrevet det lange innlegget istad, men da klikka selvfølgelig KG! Nå er det jammen ikke lenge igjen til ferie bare 1 arbeidsdag igjen Men det er litt stress sånn før man drar også. Har ikke begynt å pakke kofferten enda, men det meste av sommertøyet er jo allerede vasket og lagt bort, så det skal ikke ta så lang tid å legge det ned i kofferten. I går fikk jeg lagt inn litt ny musikk på mp3-spillleren også, og sammen med en god bok skal jeg nok overleve 12-timers flytur. Heffalompen har kjøpt seg Playstation Portable som han kan lasten ned både spill og filmer på. Og han er veeeldig glad han har sluttet å røyke Nå skal jeg bare smyge litt rundt her før jeg legger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 24. januar 2007 #1033 Del Skrevet 24. januar 2007 Holdt også på med et innlegg når hele greia klikka. Ble litt irritert, så jeg gadd ikke poste det likevel Så utrolig deilig med ferie. Dette kalde været gjør det vel ikke akkurat trist å reise bort heller tenker jeg.. Hvor skal du forresten? 12 timer er jo et stykke unna mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2007 #1034 Del Skrevet 25. januar 2007 Heldiggrisen som har bare en arbeidsdag igjen før ferie Du får ha riktig god tur, og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. januar 2007 #1035 Del Skrevet 25. januar 2007 Så deilig med ferie! Nyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1036 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg ser deg Liljen Vi skal til Isla Margarita i Venezuela Har lagt en link til hotellet i et tidligere innlegg her. Vet ikke hvor mye jeg får vært rundt her i dag, siden det er en del som skal gjøres her på jobben før jeg drar også. Men dere får i alle fall kose dere i vinterkulda og håper mange (alle) er gravide når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 25. januar 2007 #1037 Del Skrevet 25. januar 2007 Gooooooood Tuuuuuuur Det blir sikkert kjempebra. Nyt ferien og hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2007 #1038 Del Skrevet 25. januar 2007 Må bare kjapt innomher og ønske deg og Heffalompen en riktig fin ferie. Og så klart fortjener du den, slik som du har stått på og jobbet. Håper DU er gravid innen du kommer hjem jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1039 Del Skrevet 25. januar 2007 Da må jeg jo få EL først da I dag har jeg forressten satt ny rekord i lav temp: 36,18 er det mulig? Føler meg nesten som en frosen fisk snart Og takk Leilababe, vi skal nok benyttet tiden godt til å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2007 #1040 Del Skrevet 25. januar 2007 Kanskje tempen synker som forberedelse på EL og får et skikelig hopp i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå