Catus Skrevet 17. januar 2007 #1001 Del Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer med bredbånd! Da kan det kanskje bli sjanser for mer skravling her da? Jeg er jo god på det, vet du! --- Det er veldig lurt å sondere boligmarkedet litt før dere bestemmer dere, ja. Jeg anbefaler at dere følger litt med på markedet over tid, for å se prisforskjeller i de forskjellige områdene. Når man ser sånn ca hvilken pris boligene går for i de bestemte områdene, er det lettere å holde kontroll over om prisantydningen på en bolig er for høy eller ikke. Det kommer iallfall vi til å gjøre neste gang vi skal kjøpe hus (for jeg regner ikke med at vi blir boende her for evig og alltid). Eller egentlig følger jeg med allerede nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. januar 2007 #1002 Del Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer med bredbånd Det blir en helt annen verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1003 Del Skrevet 17. januar 2007 Notat til meg selv: Ikke la Heffalompen få masse nye gadgets som bredbånd og Playstation Portable rett før EL... DUMT!!! Det er veldig lurt å sondere boligmarkedet litt før dere bestemmer dere, ja. Jeg anbefaler at dere følger litt med på markedet over tid, for å se prisforskjeller i de forskjellige områdene. Når man ser sånn ca hvilken pris boligene går for i de bestemte områdene, er det lettere å holde kontroll over om prisantydningen på en bolig er for høy eller ikke. ← Vi har egentlig fulgt med en stund allerede og har flere venner som bor i området. Noen har nesten kjøpt katta i sekken, mens andre har vært veldig heldige, så vi er ganske orientert om prisene og kvaliteten. Nå er det nok natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. januar 2007 #1004 Del Skrevet 18. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. januar 2007 #1005 Del Skrevet 18. januar 2007 hei hei snuppa!! alt bra med deg i dag! ikke lenge til du skal på ferie? skal du langt bort? -og blir du borte lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. januar 2007 #1006 Del Skrevet 18. januar 2007 Notat til meg selv: Ikke la Heffalompen få masse nye gadgets som bredbånd og Playstation Portable rett før EL... DUMT!!! ← Hat du problemer med å få ham med deg til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 18. januar 2007 #1007 Del Skrevet 18. januar 2007 Notat til meg selv: Ikke la Heffalompen få masse nye gadgets som bredbånd og Playstation Portable rett før EL... DUMT!!! ← Ikke så lurt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. januar 2007 #1008 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjenner til det ja.... Vi må pønske ut måter å "lure" di på for bredbånd!! Ha en strålende fredag, og god helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 19. januar 2007 #1009 Del Skrevet 19. januar 2007 Bredbånd er en helt annen verden ja. Men det innebærer(noe det du tydeligvis har sett ) at våre bedre halvdeler blir mer..ehem.. utilgjengelige Men så lenge de har det moro så.. Kose deg masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. januar 2007 #1010 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja, men di får ikke ha det morro med slikt sånn rett rundt EL . Da er det andre ting som gjelder. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. januar 2007 #1011 Del Skrevet 20. januar 2007 Grattis med bredbånd! (Det var jo jammen meg på tide... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #1012 Del Skrevet 20. januar 2007 Pi@: Yamaha: Kan si det sånn... Gopia: Men nå har jeg lært Liljen*2: Nei, de bør kjenne sin besøkelsestid Leilababe: Men ikke for morro...uten meg... Blueberry: Ja for nå kan det jo hende vi flytter snart Må visst skrive mere senere, for Heffalompen gjør krav på PC'n. Men det bra for oss begge da, for han driver og laster filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. januar 2007 #1013 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei på deg snuppa Bare innom for å ønske deg en strålende søndag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. januar 2007 #1014 Del Skrevet 21. januar 2007 Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. januar 2007 #1015 Del Skrevet 21. januar 2007 Håper du ser noe til mannen din denne søndagen da Gratulerer med bredbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 21. januar 2007 #1016 Del Skrevet 21. januar 2007 Innom og sier hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #1017 Del Skrevet 22. januar 2007 Liljen, Yamaha, Vannmelon og Wayah! På lørdag var vi på visning og jeg er jammen glad jeg ikke bor på en annen kant av landet og kjøper usett, for det huset var ikke like fint som bildene på nettet Nå er sikker Heffalompen og jeg de mest kresne kjøperne som finnes, så vi kommer kanskje aldri til å finne noe På bildet så badet kjempelekkert ut, men når vi så det IRL var det ikke håndverker som hadde lagt de flisene og fugene så absolutt ikke bra ut. Listene rundt om i huset så ut som om de bare var kastet på og på kjøkkenet hadde de akkurat lagt fliser, men UTEN varmekalbel, så de var jo så kalde som fy Nei, vi gikk fort derifra igjen! Men på lørdagskvelden var vi på besøk hos noen venner som bor i området, og de fortalte at de kjente noen som skulle selge nå til våren. De hadde allerede kjøpt og skal flytte i april/mai, og det hadde jo passet oss perfekt. Håper at vi får sett på det og kanskje kjøpt det uten megler. Det hadde jo vært fint å slippe budrunde Nå har tempen så vidt begynt å stige også, så da ser det ut som om EL er over for denne gangen. Lurte en stund på om dette skulle bli en EL-fri pp for jeg har hatt økt lyst, høy livmortapp og mye utflod hele uken, og Donna-testen har vært sånn "av og på" delvis positiv. Fikk nå revet Heffalompen bort fra PC'n et par ganger, så jeg håper at det holder Til fredag drar vi på ferie, så da håper jeg at tanta ikke finner meg der Vi skal to uker hit og det har endelig begynt å gå opp for meg at vi skal dra snart. Jeg har liksom hele veien tenkt at det er så lenge til, men Heffalompen har hatt nedtelling i snart to uker. Får vel begynne å tenke på å pakke kofferten. Sommerklær er kjøpt inn fra H&M postordre og kom i forrige uke. Ha en fin uke jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. januar 2007 #1018 Del Skrevet 22. januar 2007 Kan være greit å bruke tiden når man skal kjøpe noe ja. Man skal jo gjerne bo der en god stund, og bør helst være fornøyd.. Jeg er ikke særlig misunnelig på ferien forresten. Jeg hater sol og varme, og vil mye heller være hjemme... Sol og varme ja.. nei det vil vi ikke ha Hørtes himmelsk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #1019 Del Skrevet 22. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 22. januar 2007 #1020 Del Skrevet 22. januar 2007 Misunnelig! Men jeg tar igjen i juni, for da er det min tur Å, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå