Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye spottet du når du var gravid i forhold til vanlig Yamaha? Jeg har spottet tiltakende i 6 dager nå :tristbla:  Det er superkjedelig :sur:

Jeg spottet såpass at jeg var helt sikker på at mensen ville komme, men så avtok det liksom bare :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelou: Takk, men det holdt ikke dessverre :tristbla::klem:

Toblerone: Kjempe :klem: tilbake vennen!

Lubelillen: Takk i lige måte :klem:

Bippe: Vi satser absolutt på det, er jo 362 dager igjen å klare det på :):klem:

Netten: Så koselig å se deg igjen vennen :klem:

Yamaha: Kjekt å vite til senere :)

Iss: :vinke:

Tanta kom som forventet med et brak i natt. Våknet av at kroppen sto i bøy i smerte og måtte legge ekstra pledd over dyna for ikke å fryse. Har faktisk glemt hvor vanvittig vondt det er, men på den positive siden så virker det som det er tilbake i gammelt gjenge igjen :) Da er det bare å stå på for fullt! Håper virkelig det klaffer denne pp (som blir nr 7, og det er jo et magisk tall fra eventyrene :) ), for hvis ikke kommer tanta midt i ferien :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølom du fikk fryktelig vondt, så synes jeg det høres veldig bra ut at det kjennes ut som "gamle dager". Får virkelig håpe at kroppen er ordentlig i gang igjen nå. Synes du har venta lenge nok på det nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Fælt med rot i syklusen din da! Jeg har lovet meg selv at jeg aldri mer skal tilsette kroppen hormoner, verken i pille eller sprøyteform.

Så mye stress når man gjerne vil bli gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal heller ikke tilføre kroppen min noe mer hormoner av noe slag som kan ødelegge!!

Æsj for tanta :frustrert: Men :hoppe: for at kroppen din begynner å ordne sei.

Krysser fingrer for klaff i pp7 altså :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Er jo et godt tegn at ting er mer "normalt" da, selv om det er vondt.. Får jo virkelig håpe at det kan bety full klaff denne måneden :) Bare å stå på, og pass på at du har det litt moro i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysj og fy - så kjipern at den slemme tanta dukket opp med smerter og drit.

men godt at kroppen ser ut til at den er i gjenge igjen! det tok litt tid før min var tilbake til det gamle etter at jeg sluttet på pillene også.

jeg har lovet meg selv at jeg aldri mer skal tilsette kroppen min hormoner!

(lett å være "etterpåklok" :ler: )

håper det klaffer for deg snart!

mange :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe på at pp7 blir magisk, ja :) Kryp under pleddet og kos deg med litt vin eller noe nå som tanta likevel skulle komme på besøk...

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølom du fikk fryktelig vondt, så synes jeg det høres veldig bra ut at det kjennes ut som "gamle dager". Får virkelig håpe at kroppen er ordentlig i gang igjen nå. Synes du har venta lenge nok på det nå.

Føles som jeg har ventet en evighet ja, men egengtlig skal jeg vi ikke klage over et halvt år... Men håper det skjer noe raskt nå.

Eeyore: Fælt med rot i syklusen din da! Jeg har lovet meg selv at jeg aldri mer skal tilsette kroppen hormoner, verken i pille eller sprøyteform.

Så mye stress når man gjerne vil bli gravid! :)

Nei, om jeg blir gravid nå har jeg bestemt meg for spiral

Jeg skal heller ikke tilføre kroppen min noe mer hormoner av noe slag som kan ødelegge!!

Æsj for tanta  :frustrert:  Men :hoppe: for at kroppen din begynner å ordne sei.

Krysser fingrer for klaff i pp7 altså :)

stor stor :klem:

:hoppe: med!

Er jo et godt tegn at ting er mer "normalt" da, selv om det er vondt.. Får jo virkelig håpe at det kan bety full klaff denne måneden :)  Bare å stå på, og pass på at du har det litt moro i samme slengen  ;)

:humpe: er jo det beste med hele prøvingen så langt :ler:

Innom med en superstor torsdags :klem: til en superduper jente

Ps!! 2007 skal bli vårt år :) Er du klar?? Det er jeg :hoppe:

Klar som et egg! :klem:

fysj og fy - så kjipern at den slemme tanta dukket opp med smerter og drit.

men godt at kroppen ser ut til at den er i gjenge igjen! det tok litt tid før min var tilbake til det gamle etter at jeg sluttet på pillene også.

jeg har lovet meg selv at jeg aldri mer skal tilsette kroppen min hormoner!

(lett å være "etterpåklok" )

håper det klaffer for deg snart!

mange  :klem: 

Ja det er lett å tenke det etterpå. Vet i alle fall at om jeg får en datter, så er det mye jeg skal fortelle henne uoppfordret.

Hei, innom med en  :klem: .

Håper du får en kjempe fin lørdag! 

Forløpig har vi rotet bort mye av den, men i kveld skal vi kose oss med god mat :)

Vi får håpe på at pp7 blir magisk, ja :) Kryp under pleddet og kos deg med litt vin eller noe nå som tanta likevel skulle komme på besøk...

God helg.

Vin hørtes ut som en god ide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke plass til mange smilies i innlegget over nei :ler:

I dag har vi egentlig tullet bort hele dagen... :forvirret: Skulle bare kjøpe en bursdagsgave til svigerfar, og vi visste hva vi skulle ha, allikevel klarte vi å bruke 4 timer på kjøpesentre :overrasket: Handlet ikke så mye en gang. Jeg kom bare hjem med et par høyhelte sandaler (favoritt sommerskoene mine tok kvelden i sommer :tristbla: , og jeg måtte ha nye før vi drar på ferie) og Heffalompen et par sko og to bukser. Og i matbutikken skulle vi egentlig bare ha lomper, men endte opp å handle for kr 300,-...

Og jeg som hadde planer om å kaste ut julen. Ja, ja det får skje i morgen.

En ting jeg lurer litt på: Hvorfor har jeg masse graviditetssymptomer mellom mensen og EL? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje fordi mens og gravidetssyndommer sies å være ganske like?

eller at kroppen din er sliten? omgangsyke på vei, annen syk...

eller rett og slett at dere har planetet en liten sprie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så vel Pasha, men jeg har vært småkvalm og hatt aktivitet i magen mellom mensen og EL de 3 siste PPene nå... :forvirret: Og begge de to forrige gangene tok jeg graviditetstest og de var selvsagt negative.

Nå er endelig jula ute av huset, men om 2007 går like fort som 2006 er den vel snart på plass igjen...

Heffalompen og jeg har vært ute og gått lang tur i dag. Deilig, særlig etter å ha feiret bursdagen til svigerfar med masse kake og godter som vanlig.

Nå tror jeg det er natta :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi kroppen produserer progestron tror jeg, det er et hormon som skal få et eventuelt befruktet egg til å feste seg :) Jeg har alltid hatt gravidsymptomer før mensen, og det skal visst være et bra tegn = mye progestron er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Jeg har også slike symptomer før mensen, så håper angelou har rett i at det er et bra tegn :) Får satse på det..

Deilig å gå tur ja, prøver å være flink til det for tiden. Får sjelden med meg samboer da, så du er heldig der. Han synes det er så kjeeedelig. Satser på at det blir anderledes når vi en gang har en barnevogn å trille på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde enda symptomene kommet før mensen, men det snodig er jo at de kommer ETTER... :klø: Det er vel ikke da jeg skal produsere progrestron?

Det var jeg som dro med Heffalompen på tur til å begynne med, men nå er det faktisk han som er mest ivrig :ler: Han går ofte alene også nå, og i går gikk vi halve veien sammen og så gikk han en lenger løype. Veldig kjekt å kunne gjøre det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...