Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går var jeg foran Østbanen (Oslo) og kikka på stallen de har satt opp. Kirkens bymisjon, tror jeg... Hadde hørt at det var et esel der, og DET var det! Skikkelig fint esel, men det kunne ikke klappes fordi "eselet biter". Buuuhuuuu :grine: Men sa til mannen at nå vil jeg ha esel, for det har vi ikke i julepynten fra før. Og i dag morges fikk jeg esel i julekalenderen! Nesten litt tilfeldig, selvom jeg får julekrybbefigurer :hoppe::hoppe: Og det var slikt et vakkert esel :hjerte:

Jeg skal ha ekte esel i garasjen når jeg blir stor

GOD JUL!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner alle sammen :klem:

(:hoppe::sjarmor: Toblerone)

Her går det unna både hjemme og på jobben om dagen, så det er ikke mye jeg har fått vært på KG... Men jeg er dessverre ikke noe overmenneske, så i kveld endte det med et lite migreneanfall. Sitter og venter på at Heffalompen skal hente meg for han har vært og hentet de nye bilene i dag. Det jeg er litt bekymret for nå er at med en gang jeg merket anfallet så tok jeg en naproxen, og det er kanskje ikke så bra for en prøver? :forvirret: Ja, ja nå er det for sent uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor:

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! :nisse:

Kose dere masse! :klem:

(Forresten tror jeg ikke du skal bekymre deg over at du har tatt en Naproxen. Det var tross alt bare én pille. Dessuten er det nok ikke meningen at vi skal droppe alt annet bare fordi vi prøver å bli gravide. Vi skal leve ved siden av også, og det å bli kvitt migrene er tross alt en vesentlig ting. Så slapp av og nyt jula i steden du, vennen ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker deg og heffalompen en strålende jul.

må passe på deg selv, og ikke slite deg helt ut før jul da... :kose:

mange :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei snuppa:)

Stakkars deg som har migrene da. Huff, det er ikke noe kult i det hele tatt. Har hatt migrene jeg og (det er heldigvis sjelden).

Du skal ikke tenke på det med pillen, bare det hjelper så er det aller viktigst :)

Ha en strålende God Jul. Kos dere masse og ta vare på hverandre.

stor stor jule :klem: fra meg.

Ps! Mitt jule og nyttårsønske er at vi begge får 2 blå i 2007

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul alle sammen! :nisse:

Her har julenissen vært riktig så snill i år :) Jeg fikk langrennski av Heffalompen og sammen fikk vi nok penger og gavekort at vi skal på Elkjøp og kjøpe videokamera :-D Det blir kjempefint når vi skal på ferie i januar og ikke minst kjekt når det kommer en liten krabat i huset en gang.

EL har visst vært her rett før jul i følge tempen i alle fall, men den har nok blitt litt forsinket og alle andre tegn enn tempen var fraværende. Kanskje ikke så rart når man har en litt stressende jobb sånn før jul. Om det ikke skulle klaffe denne gangen, så tror jeg neste EL kommer når vi er på ferie i januar :sjarmor:

Når det gjelder det migreneanfallet, så synes jeg egentlig det er litt rart. For jeg hadde aldri migerene før jeg begynte på p-piller og legen mente at pillene kunne frembringe en migrene som lå latent i kroppen. Jeg har sjelden anfall og nå var det nesten 2 år siden sist. Men hvorfor kommer det nå som jeg ikke går på piller lenger?

Bilene er i hvert fall veeeldig fine. Det var noe annet å kjøre enn en gammel polo ja :)

Heffalompen skal jobbe på et utested i dag, så jeg skal kose meg alene hjemme med PC, godis og film :hoppe:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Heisann!

Håper det kommer snø hos dere snart, så du får testa de nye skiene dine :)

i dag kom stormen og regnet, så der forsvant julesnøen vår. :sur:

Jeg hadde migrene ca 1 gang i uka når jeg gikk på p-piller. Nå etter at jeg har slutta får jeg migrene 1-2 ganger i året (når jeg stresser eller sover lite). Vet hvor j..... det kan være. :troest:

Kos deg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, snuppa :)

:hoppe: for EL :hoppe: Nå krysser jeg fingrer altså!!

Så gøy med nye ski :) Jeg ønsker meg også ski, men må nok gå å kjøpe selv.

Det er bare superherli å ta av gårde utover slettene på ski en fin solrik vinterdag. *drømme*

Ha en strålende onsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...