Eeyore Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #861 Del Skrevet 12. desember 2006 Innom som snarest en liten tur i pausen. Her går det unna om dagen. Så hvis fysisk stress kan påvirke EL, kan det se litt mørkt ut... Skal prøve på en kjapp dagbokrunde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 #862 Del Skrevet 12. desember 2006 du får ta vare på deg selv midt i alt julestresset, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. desember 2006 #863 Del Skrevet 13. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 13. desember 2006 I går fikk jeg virkelige dystre tanker. Synes alt ser litt mørkt ut og lurer på om Hefalompen og jeg er en kombinasjon som klarer å lage barn... Og hvordan vil jeg evt. reagere hvis jeg kommer til utredning og får beskjed om at det ikke er håp? Det beste hadde sikkert vært å slutte å tenke på hele prøvingen og bare leve vanlig uten prevensjon, men jeg kjenner meg selv så godt at det vil jeg aldri klare. Heffalompen kaller meg bare "statistisk sentrabyrå" om dagen... Men det er litt trist når man gjerne vil prøve alt man kan for å få det til og så går det ikke allikevel Men denne helgen skal jeg i alle fall tenke på andre ting Da skal vi ha 10-års-jubileum med videregående klassen og det tror jeg kommer til å bli kjempegøy Mange har jeg jo ikke sett på 10 år. Er nesten litt glad jeg ikke er under 12 uker gravid nå, for jeg har kjempelyst på en skikkelig fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2006 #865 Del Skrevet 13. desember 2006 Vet du - sånne tanker er helt normale. Jeg var til tider ganske dyster selv når det så ut som om alle andre ble gravide på 1. og 2. forsøk. Når jeg i tillegg i hele mitt liv har innbilt meg at jeg ikke kunne bli gravid så var jeg langt nede i kjelleren en del ganger. Men jeg tror det var Scorpina som skrev det i et innlegg til meg - "eller kanskje du bare tar sorgene på forskudd?" Da fikk jeg en liten vekker jeg Det jeg prøver å si er at de aller aller aller fleste tilfeller ordner seg, selv om man er sikker på at det ikke gjør det til tider Du skal se at du plutselig sitter der med helt andre bekymringer, jeg har nemlig funnet ut at det er akkurat like mange ting å bekymre seg for når man er gravid som når man prøver - mager trøst, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. desember 2006 #866 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei hei vennen Signerer angelou jeg. Helt klart Jeg er helt sikker på det ordner sei for dere. Har det helt på følelsen. Dessverre er det slik at noen er heldige å får klaff i pp1, mens andre må gjennom flere... Jeg vet hvordan det er, det er ikke lett å la være å tenke på det. Er helt lik selv nemli.. Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. desember 2006 #867 Del Skrevet 13. desember 2006 Kjenner meg så veldig godt igjen i tankene dine Eeoyre. Sjølom jeg har vært gravid, så vet jeg jo ikke om jeg kan gjennomføre et svangerskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 13. desember 2006 #868 Del Skrevet 13. desember 2006 Takk for trøstende ord i dagboka mi. Vet hvordan det er å ha mørke tanker, men som nevnt må du bare holde på håpet og ikke ta sorgene på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 13. desember 2006 #869 Del Skrevet 13. desember 2006 De tankene slår nok alle innimellom, og det er ikke noe moro. Jeg er helt sikker på at det snart er deres tur, og jeg krysser alt som krysses kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. desember 2006 #870 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg krysser alt for deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. desember 2006 #871 Del Skrevet 14. desember 2006 God morgen Og lykke til med EL. Stå på vennen. Gi jernet stor stor haenfantastiskdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. desember 2006 #872 Del Skrevet 15. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. desember 2006 #873 Del Skrevet 15. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. desember 2006 #874 Del Skrevet 15. desember 2006 Håper det går bra med deg Vi har vel alle tunge tanker rundt prøvinga alle sammen inimellom, men de pleier ikke å være der så lenge for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #875 Del Skrevet 15. desember 2006 Håper du får en fin helg uten for mye jobbing. Ser problemet ditt løste seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 15. desember 2006 #876 Del Skrevet 15. desember 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. desember 2006 #877 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei Eeyore! Lenge siden sist nå, da jeg har vært litt fraværende på KG. Håper jeg ser deg snart. I mellomtida stikker jeg innom med et ønske om en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. desember 2006 #878 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei, ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #879 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei, hei alle sammen Er noen dager siden jeg har fått skrevet her nå. Det blir ikke så mye tid til overs nå i julerushet. Men tusen takk for alle de søte meldingen, det varmer virkelig Hadde regnet med at EL skulle komme nå i helgen, men det er nok litt forsinket. Testene begynner i alle fall å vise tegen og kvisene har poppet frem i stort antall, så den er vel her om ikke så lenge. Har ikke jobbet denne helgen, heldigvis. Var på 10-års-jubileum for videregående og det var fantastisk morsom. Det er virkelig lenge siden jeg har hatt det så gøy når jeg har vært ute. Selv om det var mange jeg ikke hadde sett på 10 år fant vi alle fort tonen igjen. Vi hadde et veldig godt miljø i klassen den gangen og flere klasseturer vi kunne mimre om Og verden er ikke så stor heller, han ene bor faktisk like ved der jeg jobber Regner med at vi kommer til å gjenta suksessen litt oftere enn hvert 10. år etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. desember 2006 #880 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei Eeyore Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå