Mrs N Skrevet 5. desember 2006 #821 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #822 Del Skrevet 5. desember 2006 Så koselig å komme til en dagbok hvor det har vært så mye besøk til alle sammen! Liljen*2: Jeg vil gjerne være med på lista di Men med disse ulike sykluslengdene så vet jeg ikke når jeg skal sette IKM, så jeg får komme tilbake til det etter en positiv EL test Og kviser er noe dritt, ser ikke frem til å gå 9 mnd som pizzafjes Iss: tilbake Leiababe: Så lenge det er liv er det håp Bippe: Vi er ikke rare vi er unike! Yamaha: Jeg har vært klar for å bli gravid siden jeg sluttet på piller jeg, men det er visst noen som ikke er enig Wayah: Nå har jo Angelou blitt gravid så da kan vi kanskje bruke henne som "Hypotesegodkjenner"? Uff, hørtes ikke noe godt ut med så mye smerter. Vi får håpe at du blir fort gravid og slipper unna Angelou: Det høres veldig lovende ut Mrs N: Ellers ikke mye nytt. Tanta tar nok kofferten og drar i dag, så da er det bare å vente på EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. desember 2006 #823 Del Skrevet 5. desember 2006 Pizzafjes ja.. Jeg fant 7 kviser i øyenbrynene i går Heldigvis vises de ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. desember 2006 #824 Del Skrevet 5. desember 2006 Og jeg har to kviser ved leppa og en midt i panna. God natt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #825 Del Skrevet 6. desember 2006 ja ja - når vi snakker om kviser: jeg har to på haka, en på halsen, og hadde nylig en i nakken håper alt er bra med deg, snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. desember 2006 #826 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er jo ikke jeg så langt kommet enda da, men faktisk har jeg fått mindre kviser enn jeg bruker å ha jeg ....melder meg frivillig som hypotesegodkjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 #827 Del Skrevet 7. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #828 Del Skrevet 7. desember 2006 Uææææh, nå har det vært så mye kvisesnakk i dagbok mi at jeg tror jeg har blitt smittet. I morges fant jeg en kvise på "øyebuen" rett ved siden av tårekanalen Hva er det for et sted å få kvise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. desember 2006 #829 Del Skrevet 7. desember 2006 Mornings:) Nei, hva er det for slags sted å få kvise da?? Jeg er for tiden kvisefri, faktisk Men har aldri hatt så mye kviser som etter jeg slutta på pilla.. Ja, ja... Håper du får en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #830 Del Skrevet 7. desember 2006 Hopp og hei Vennen Dagen i dag er bra ja Jeg skal på julemiddag med to kolleger etterpå og så skal jeg lage pepperkakedeig senere i kveld, for Heffalompen og jeg skal bake til helgen Heffalompen skal lage pepperslott har han sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. desember 2006 #831 Del Skrevet 7. desember 2006 Ååå så tøft med pepperslott da Vi skal bake over helgen på mitt nye fantastiske kjøkken. Har ikke fått kopla til stekeovn enda, men det fikser mannen i dag håper jeg Ååå julemiddag, det er jo så godt.. Ribbe med sprø svor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #832 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå spiser jeg av prinsipp ikke ribbe før julaften, men skal kose meg med medisterkaker og pølser Men jeg lurer på hvor vi skal sette pepperslottet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. desember 2006 #833 Del Skrevet 7. desember 2006 Klarer du holde deg med ribbe før julaften?? Du er flink altså.. Du finner nok en bra plass til pepperslottet, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. desember 2006 #834 Del Skrevet 7. desember 2006 Pepperslott! Jeg er mektig imponert Jeg har et pepperkakehus bakerst i matskapet.. Men jeg tror det gikk ut på dato i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 #835 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå spiser jeg av prinsipp ikke ribbe før julaften, men skal kose meg med medisterkaker og pølser ← jeg har akkurat samme prinsipp. hvis jeg spiser ribbe før julaften blir det helt feil. har du en bra pepperkakeoppskrift, forresten? mannen og jeg lagde pepperkaker i går, og de smakte nesten ingen ting. lurer på om vi må lage en omgang til med en annen deig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 #836 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg spiser heller ikke noe særlig ribbe før jul. Men jeg skal på julebord til tirsdag, og da skal vi være på et sted som serverer en knallgod ribbe! Så da må jeg nok spise litt. Er ikke så glad i medisterkaker, og pølse spiser jeg ikke. Så da blir det ikke så mange alternativer igjen. Men uansett er det ikke noe som slår mammas ribbe hjemme på julaften! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. desember 2006 #837 Del Skrevet 7. desember 2006 Vi skal faktisk ha ribbe på søndag vi, og det gleder jeg meg til Har spist det en gang tidligere i år, men den var ikke noe god Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. desember 2006 #838 Del Skrevet 7. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 7. desember 2006 #839 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Mmmmm, pepperkaker! Deigen er best! Melder meg på kvisebølgen igjen... Trodde jeg var ferdig med de på brystet, men neida! Der kom det to-tre nye poppende frem jah Men du slår meg når det gjelder å få dem på rare steder, Eeyore Edit: Fjerna en særdeles malplassert smiley... Endret 7. desember 2006 av Wayah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. desember 2006 #840 Del Skrevet 8. desember 2006 God morgen, god morgen. Rise and shine *strekker sei* Ha en strålende dag, og en super helg. stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå