Wayah Skrevet 1. desember 2006 #801 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan man få kjempekviseproblem av befruktet egg som ikke får festet seg? For det hadde jeg forrige periode, og en "rar" følelse etter el(du husker jeg fortalte om el-en som kom for tidlig ). Mensmurringer og nesten sånn "Jeg skulle vært gravid nå"-følelse, som gikk over siste uka før mensen. Uten å påstå at jeg har noen som helst overnaturlige evner Det ville ha forklart mye for meg i alle fall(unnskyld at jeg spør om meg selv i din dagbok)... Ha en kjempefin helg i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. desember 2006 #802 Del Skrevet 2. desember 2006 innom med en stoooor håper du koser deg i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #803 Del Skrevet 2. desember 2006 Wayah: Akkurat sånn følelsen hadde jeg etter EL, denne pp også. Og det var Kylling som i dagboka di sa at kviser kan være et graviditetessymptom. Men siden mine kviseproblemer gikk over etter en uke, så tenker jeg at dette kanskje har vært årsaken. Altså: ingen medisinsk konklusjon, men en hypotese fra min side. Og det skulle jo bare mangle om du ikke kan spørre, det jo derfor vi ha hverandre Petra: Helg og helg fru Blom... Skal jobbe både i dag og i morgen, så jeg gleder meg veeeeeeldig til neste helg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 2. desember 2006 #804 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei og takk for hilsen i dagboka mi! Legger igjen en liten lykke hilsen til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. desember 2006 #805 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei hei snuppis Vet du.. sånn rar følelse hadde jeg og sist pp... snodig altså.. Hvordan står det til med deg ellers da?? stor stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. desember 2006 #806 Del Skrevet 3. desember 2006 Kviser har absolutt vært en faktor i min graviditet så langt! Usj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 #807 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Eeyore! Endelig fikk jeg sjansen til å komme innom deg! Bedre sent enn aldri.. Men du vet; man må jo benytte sjansen når mannen er ute en tur og PC'n står igjen hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 3. desember 2006 #808 Del Skrevet 3. desember 2006 Men da "konkluderer" vi med at vi kanskje hadde befruktede egg som ikke festet seg da, alle tre. Det er vel ganske så stor sjanse for at befruktede egg ikke fester seg, så det hadde vel ikke vært så rart. *Wayah håper desperat på at ikke hun skal få tilsvarende kviseutbrudd hver syklus, for dét var irriterende!* Måtte jo bruke høyhalset genser i to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. desember 2006 #809 Del Skrevet 4. desember 2006 Morsomt å lese teoriene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 4. desember 2006 Gopia: tilbake. Kommer nok innom deg flere ganger Liljen: Det nærmer seg jul er vel alt jeg kan si... er på dag 8 i en 12 dager i strekk turnus (helt min egen feil dessverre ), så jeg gleder meg veeeldig til helgen Mrs N: Heffalompen synes faktisk også det var positiv med kviser, for en gangs skyld Bippe: Alltid koselig med besøk, føl deg som hjemme Wayah: Nei neste pp håper vi på "the real ting" Angelou: Symptomjegere :icon_question: Har jeg aldri hørt om... Puh... Dette har vært en lang helg, og denne uken blir vel ikke noe bedre. Men det positive er jo at jeg nå er over halvveis i min 12-dager-i-strekk jobbing. Mensen kom omsider luskende natt til søndag også. Litt mere murringer og kramper denne gangen, hadde nesten litt sånn "god" gammel mensenfølese, som jeg hadde før jeg begynte på piller, så det burde jo love godt for merkelige sykluser. Håper ikke denne tanta blir så lenge denne gangen, siden jeg tross alt har spottet i nesten en uke So long girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. desember 2006 #811 Del Skrevet 4. desember 2006 Håper syklusen din er i rute - vi fikk klaff på 3pp etter at den var i normalt gjenge igjen (egentlig 1pp, siden det ikke var noe hankypanky rundt EL de to første). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 #812 Del Skrevet 4. desember 2006 God morgen vennen Jeg vet godt hvordan det er å jobbe så mangen dager i strekk ja. Da gjelder det å slappe av når en kan, ellers blir man helt utslitt altså Å så bra å lese at du har fått igjen den gode gamle mensfølelsen. Det lover godt altså Da er du og på desemberlista mi, eller?? Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. desember 2006 #813 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg stemmer i med di andre at gammel god mensfølelse lover bra, sjølom det var fryktelig synd det ikke klaffa denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 #814 Del Skrevet 4. desember 2006 Snakker om kviser ja Jeg har også fått en i nakken av alle steder.. Jeg har heller ikke hatt noen der EVER!!.. Irriterende... Hva skjer'a?? Er det kviseepedimi i KG nå?? Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. desember 2006 #815 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 4. desember 2006 #816 Del Skrevet 4. desember 2006 Får håpe syklusen din er på "bedringens vei" da Blir nok litt merkelig etter mange år på p-piller, er jo litt "rar" jeg og Vi får komme sterkere tilbake i neste runde.. Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 #817 Del Skrevet 4. desember 2006 Vi rare får stå sammen så godt vi kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. desember 2006 #818 Del Skrevet 4. desember 2006 Godt å høre at det er god gammel mensfølelse, det betyr jo kanskje at du er veldig klar for å bli gravid i neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 4. desember 2006 #819 Del Skrevet 4. desember 2006 Eeyore! Skal vi koke opp flere teorier så vi kan underholde Angelou litt mer? Jeg har en hypotese om at du er tilbake i gammelt, godt gjenge siden du har "nesten sånn gammel, god mensenfølelse"(Det vil ikke jeg ha altså, for jeg hadde så vondt at jeg ble lagt inn på sykehuset fordi det begynte å minne stygt om betent blindtarm-smerter...). Uansett, hypotesen videreutvikles til en teori på grunnlag av at du har hatt en del sykluser etter pilleslutt nå, og jeg ser det er mange som støtter resonnementet mitt. Nå er det opp til deg å bevise at teorien er sann! Ha en god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. desember 2006 #820 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg er helt enig i den teorien, for jeg fikk stabile sykluser igjen etter første gangen med skikkelige menssmerter og skikkelig blødning. Alle de andre mensene var akkurat som pillemenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå