Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

For nå svare på det du spurte om i dagboka mi. Jeg hadde ikke konstante "menssmerter" den måneden jeg teste positivt. Det kom og gikk og var værst midt mellom EL og IKM (hvis jeg ikke husker helt feil da...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angelou: Takk, det var kjempesnillt :klem:

Pi@: Det kan stemme bra med når jeg fikk mensenmurringer nå også. Fikk positiv EL test dag 14 og murringer dag 21, så da er det bare å håpe at det blir IKM dag 29 som er til lørdag :hoppe: (Eller kanskje ikke hoppe for mye, for da kan det jo gå galt dersom det er en liten spire der... :sjenert::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en ekte symptomjeger du, Eeyore! :ler:

Men det kan faktisk hende at dere har truffet blink denne gangen! Jeg håper så inderlig på dine vegne!

Og jeg kan mer enn gjerne hoppe litt for deg! Jeg har jo garantert ikke noen spire å miste. Kanskje til og med mensen kan komme fortere dersom jeg hopper litt ekstra? :idesmil:

Så derfor:

:hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe:

Sånn! Da tror jeg det skal holde for en stund! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@: Det kan stemme bra med når jeg fikk mensenmurringer nå også. Fikk positiv EL test dag 14 og murringer dag 21, så da er det bare å håpe at det blir IKM dag 29 som er til lørdag :hoppe: (Eller kanskje ikke hoppe for mye, for da kan det jo gå galt dersom det er en liten spire der... :sjenert:  :ler: )

Bruker du å ha murringer til vanlig? Jeg bruker alltid å ha mensmurringer mellom EL og IKM, det som var forskjellen den gangen jeg var gravid var at di var mye mye sterkere. Mer som magekramper. Veldig plagsomt. Slike ting er jo så veldig individuelt så det er umulig for meg å vite hva det betyr for deg, ikke for å drepe spenningen, men som sagt så har jeg alltid en eller annen form for mensmurring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bippe: Ja du har avslørt meg nå.... :sjenert::ler: Men det er liksom første gangen jeg har hatt symptomer... Godt at hopping kan skje hjelper for så mangt :)

Yamaha: Takk, håper det hjelper.

Pi@: Jeg pleier aldri å ha smerter før 1. mensdag, så det er derfor jeg er litt håpefull denne gangen. :klem:

Netten: Denne pp's prøving er vel over (selv om vi selvsagt trener til neste pp :ler: ), så nå er det bare å håpe og vente. :klem:

Petra: Takk, det er jo lov å håpe, men dersom det er oppskriften burde vel alle her inne vært gravide for lengs... :ler::klem:

Ikke så mye nytt på symptomfronten. Ikke mensmurringer lenger, men heller ingen spotting :) Litt ulmende kvalme i morges, men jeg vet ikke om jeg skal telle det med...

Nå har jeg uansett fått noe annet å tenke på. For i går startet ikke bilen min når jeg hadde vært hos foreldrene mine :tristbla: Og jeg som er så avhenging av bil til jobben :sur: Fikk låne mor sin, men hun må ha den tilbake i morgen. Så i dag må jeg på Biltema og kjøpe deler, slik at Heffalompen forhåpentligvis får fikset den i kveld. Vet jo ikke helt hva som er galt, men etter fars beskrivelse så tror han at det er noe med pluggene. Håper virkelig at han får fikset det hvis ikke må jeg ta buss og det er skikkelig melkerute som tar nesten 1 1/2 time til og fra jobb.

JEG HATER BIL!!!! :frustrert::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke er noe verre enn pluggene da!

Min bil kom ikke gjennom EU-testen i fjor, så gruer meg til den skal inn rett over nyttår nå (vi har EU-test hvert år her).

Biler er dyre greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :)

Tillater meg å :hoppe: litt for deg jeg også, jeg er ikke så tung så jeg lover det ikke rister alt for mye i dagboka.

Bil er noe forferdelig tull! Min 98-modell har også den geniale idéen at å starte slett ikke er nødvendig til alle døgnets timer :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OH my Goooood!!

Spennende :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Da må jo jeg selvsagt spør; NÅR skal du teste??

Krysser, krysser og krysser for dere.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lubbelillen: Takk for at du forstår :klem: Heffalompen kan nemlig ikke skjønne at det skal være noen krise når bilen ikke starter :tristbla:

Mrs N*2: bil er altfor dyrt :tristbla: Skulle gjerne ha tatt toget, men det går dessverre ikke mellom meg og jobben. Og hold deg på landjorda du, det er nok best for spiren ;):klem:

Wayah: Bare hopp i vei du :) Og jeg som hadde håpet at jeg skulle slippe problemer hvis jeg bare kjøpte meg en litt nyere bil...

Pi@: Ja her kryssses alt som krysses kan :):klem:

Yamaha: Føler at dere har litt store forventninger nå... :sjenert:

Liljen:Takk for hopping og kryssing. :klem: Vet ikke helt når jeg tør å teste, er så redd for å bli skuffet... :sjenert:

Petra: Når IKM er... godt spørsmål. Jeg har jo ikke akkurat hatt så stabile sykluser med alt fra 26-39 dager. Men på fredag er det i alle fall 14 dager siden positiv EL test :klem:

Fortsatt ingen spotting :) Ellers føler jeg at fallhøyden kommer til å bli enorm denne pp dersom tanta kommer :tristbla: Vet jo ikke helt når jeg skal vente den heller siden jeg har hatt så mye tull med syklusene. Men dersom det ikke skjer noe i helgen tar jeg nok en test i neste uke.

Er fortsatt like lei av bil. Heffalompen mener at jeg har dårlig karma og påvirkning på biler. Han skulle bytte de delene på min i går (og sannsynligvis er det vi trodde som er feil), men de delene jeg hadde fått på biltema passet selvsagt ikke :sur: Så da fikk vi ikke gjort noe allikevel :frustrert: Heldigvis skulle jeg få låne bilen til broder'n siden han er i utlandet, men da vi kom for å hente den så var batteriet flatt :tristbla: Bilen sto selvsagt med fronten inn i garasjen så vi ikke fikk koblet til startkabler. Godt at jeg har en handyman som Heffalompen som ha batterilader i bilen :) Så batteriet fikk stå på lading i hele natt og bilen startet fint i dag. Phuuuh! Broder'n skal være borte hele neste uke så da har vi litt bedre tid på å fikse bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen spotting :)  Ellers føler jeg at fallhøyden kommer til å bli enorm denne pp dersom tanta kommer :tristbla:  Vet jo ikke helt når jeg skal vente den heller siden jeg har hatt så mye tull med syklusene. Men dersom det ikke skjer noe i helgen tar jeg nok en test i neste uke.

God mornings, vennen :)

Å jeg forstår så godt hvordan du har det jeg.. Jeg :hoppe: gjerne litt til hvis det kan hjelpe :)

Og du har jo oss uansett, det vet du jo.

Krysser virkeli alt jeg har for deg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt jeg har dere ja jenter :klem:

Denne uken har gått ulidelig tregt (i motsetning til hele det siste året som bare har flydd avsted). Intet nytt fra denne fronten, ingen symptomer og heller ingen spotting. Men har kommet på at i pp3 (er nå i pp5) så hadde jeg en veldig lang syklus på 39 dager, og jeg mener å ha hørt at de ulike eggstokkene kan ha forskjellige sykluser... Håper virkelig ikke det, men jeg må innrømme at jeg har blitt lit motløs nå :tristbla:

Men Heffalompen er veldig herlig da. I går satt han og så gjennom reklamen i posten og kommenterte alt han ønsket seg til jul. Det var selvsagt alt fra verktøy til videokamra og plasmaTV, men så kom han til noen parkdresser på tilbud og da sa han at det han ønsket seg aller mest var en som kunne fylle en sånn dress :hjerter_rundt: Denne pp er han også mer interessert enn vanlig og spør stadig hvordan det går med mensen. Har jo fortalt ham at jeg har hatt litt symptomer, men prøver å roe det hele litt ned for han synes jo at jeg tenker og stresser altfor mye om dette allerde... :sjenert: Hm, jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...