Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Jeg for min del synes du har verdens mest romantiske og snille mann, men jeg hadde ikke bytta ut min for det altså, selv om han gått kunne tatt seg et lite kurs hos Heffalompen ;)

Dt blir spennende tider fram mot IKM dette her altså, er mange som har gjort en innsats her inne i det siste tror jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det nærmer seg IKM for flere av dere nå - dette blir spennende!!! :hoppe:

jeg vil gjerne ha selskap i ømme-pupper-klubben :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå værre for meg for jeg har 16 dager mellom EL og IKM :sur: Det er LENGE det

Det har jeg og... :sjenert:

Hvordan står det til da?? Noen symptomer eller noe?? :)

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så koselig med masse hilsner!

Pi@: Har medfølelse for det ja. :klem: Har ikke helt klart å kartlegge min egen lutealfase pga disse rare syklusen så det kan godt hende jeg har mer en 14 dager jeg også :forvirret:

Angelo: Takk :klem: Og om du ville ha byttet han ut, så hadde ikke jeg gitt slipp på Heffalompen ;):ler:

Mrs N: Skulle ønske jeg kunne si; Your wish is my command".... :sjenert::klem:

Yamaha: Ja gjett om. Med alle de som har IKM nå snart, må det jo klaffe for noen. :klem:

Petra: Vi gjerne joine deg også :klem:

Liljen: Jeg har hatt symptomer helt siden før forrige mens, så nå har jeg egentlig bare slått meg til ro med at magen gjør mye rart.... :klem:

Skjer ikke så mye spennende nei. Sitter på gjerdet og venter på IKM da.... :forvirret:

Men nok å gjøre på jobben så jeg får vel komme meg tilbake dit :tristbla:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen: Jeg har hatt symptomer helt siden før forrige mens, så nå har jeg egentlig bare slått meg til ro med at magen gjør mye rart.... :klem:

Ja, magen gjør jammen mye rart, det er helt sikkert :klø:

:ler:

:klem: til deg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett deg også Liljen ;)

I går var jeg helt sikker på at jeg var gravid, og idag har jeg falt ned på vet ikke igjen... På fredag ettermiddag begynte jeg å få veldige mensmurringer. Pleier aldri å få det før 1.mensdag og nå er det jo over 1 uke til IKM. Murringene forsatte å var hele lørdagen også uten så mye som snurten av en bloddråpe. Har heller ikke begynt å spotte enda, men det har jeg jo mange dager til å begynne med da. Når jeg tenker meg om så mener jeg å huske at jeg hadde litt beige utflod på torsdag, men det var så lite at jeg ikke rakk å tenke på det før papiret var kastet i do... Men det kan jo ha vært en mikroskopisk festebløding... :sjenert: Her tolker vi alt som tolkes kan :ler:

I dag er imidlertid alt helt normalt igjen, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet :forvirret:

I går var vi i Sverige og handlet, så nå er fryseren stappende full. Godt vi kan låne plass i svigers sin også :)

Nå skal Heffalompen bare se ferdig staffetten, så skal vi ut å gå tur i det fine været. Ressten av dagen blir nok bare kos. Smågodt er jo så billig i Sverige :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Dette blir ei spennende og ulidelig uke :hoppe: :hoppe:

Gleeeeeeeeeeeder meg til å komme hjem å følge med videre

*krysser fingrer, tær osv *

Ha en fantastisk søndag.

stor stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke: Liljen, Yamaha, Petra Prøvedokke, Angelou, Pi@ og Vannmelon :klem:

Ser at jeg har skapt et lite forventningspress her nå ja. Vet ikke helt om jeg kan leve opp til det... :sjenert:

Har ikke så mye mensenmurringer nå lenger. Vet ikke om det er bra eller dårlig :klø: Skal jeg se på det fra den positive siden så kan det jo stemme med murringene rund tiden da egget skulle feste seg og at det nå er på plass. *håper virkelig på det*

I morges hadde jeg antydninger til kvalme, men jeg tror kanskje det like gjerne kan komme av at jeg leter etter symptomer. Når man først er i gang liksom :forvirret:

Spottingen har i alle fall fremdeles holdt seg borte og det i alle fall bra uansett :)

Åååh, denne uken kommer til å bli lang.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...